Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Critical-Steve

16X White Widow Van Dutch Passion

Recommended Posts

hey,

 

eindelijk nog es een kweekverslag...

vandaag staan ze negen dagen 12/12 en de eerste sporen van vrouwelijkheid :P zijn te zien.

door gebrek aan warmte heb ik de sputnik van tussen de afzuiging gehaald dat ze niet meer koelt, en heb ik de ventilatie en toevoer verse lucht,ook op een timer gezet...

resultaat, temp overdag 26.5gr nacht 19gr, maar men luchtvochtigheid blijft veen te hoog HELP

vandaag geknakt en de onder het net gedieft om minder verdamping te hebben, hopelijk heb ik goed gedaan... door de atami wilma en men sms seconde timer trekken ze snachts mooi droog en staat smorgens men tensio op 180 a 200.. na een uurtje terug op 80... nooit lager dan 70... de naar onder gekrulde bladeren heb ik nu niet meer, kwam idd wss door koude voetjes van de tent te vaak te openen

 

hopelijk zakt men luchtvochtigheid nu een beetje ...

iemand nag tips? of ben ik iets vergeten vermelden? alvast bedankt

 

before

------------

gallery_28669_18548_1083390.jpg

 

 

after

--------

 

gallery_28669_18548_1301353.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes gewenst :) ik volg

 

Hoe groot is je tent/hok? Watvoor lamp(en) heb je hangen? Welke voedingslijn gebruik je?

Edited by klaver90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben erg benieuwd naar de WW van Dutch Passion.

Ik ga je topic volgen, en btw je foto's die je geplaatst hebt doen het niet.

 

Het is handig als we wat meer info zouden hebben van wat je nu allemaal gebruikt, zodat we een beter beeld hebben van de kweek.

Zoals klaver al zij hier boven :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...