Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
macerror

Halirisch

Recommended Posts

lowa

 

 

 

apollo klaar ?

errorijzer klaar ?

 

gallery_7335_4882_4426870.jpg

kruid klaar ?

mac klaar ?

vijforwantotriegoo

 

vapen maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gallery_7335_4882_1449347.jpg

suck it mac suck it mac suck it mac .

ik blaas uit om die tube uit de mondhoeken damp !!!!

en nog 1 en nog 1 wat smaakt dat lekker wat smaakt dat fijn .

eindelijk heb ik het gefixed eindelijk in werking wat een genot is dit joh heey!!

dit had ik veel eerder moeten doen .

wat stom dat ik daar niet eerder op ben gekomen .

de openbaring van de vaperrorizer is een feit wat een heerlijke smaak man die verse vape .

 

maar wat is er de godverdenutkeuk met die tape aan de hand ?

jezus coeristos ik kijk er dwars doorheen en heb het licht gezien .

wat de nakende kakhols stink het hier naar verbrande gesmolten macgivertape .

en wat de getvertdemme smaakt dat vies die verse walm uit die fles .

gallery_7335_4882_4471453.jpg

 

gallery_7335_4882_976867.jpg

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=bDAsxqXafWo

 

 

 

ik ga ff een wandelingetje maken en ff ergens in de struiken negentig graden een stuk kotsen zo misselijk .

 

 

 

 

ggm :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

MadMac, ik volg dit topic vol genot en ik geniet me volle teugen, jik ook of nog nie helemaal? Worst me niet helemaal duidelijk uit je typsel.

 

Een zeer leuke interessante reis, een reis welke ik misschien wel wil kopieer katten ga. Proficiaat mac, je innovatieve vernuftigheid lijkt wel grenzenloos!

 

Mijn levens motto; een echte man kan alles maken met tape, touw en of ijzerdraad, lijkt weer te kloppen.

 

Maar werkt ie nou? Die almachtige tape misschien toch uitsluiten? Lijkt me een nare combi met warmte.

 

Mis je de "dikte" van de rook niet?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je niet beter een 55w 12v autolampje kunnen gebruiken?

Of een 220v halogeenlamp met een opbouwdimmert heb je ook voor een paar eurootjes..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowaa

 

ozzoes ;'tapeloos smaakt ie in ieder geval beter .

en ik heb de bovenkant eerst maar ff open gelaten want het word loeiend heet die hele unit .

ik heb er een paar flinke hijsen uit gehaald .maar ja vanmiddag al de nodig pijpjes puur gehad dus over de werking kan ik nog niet veel zeggen .

de luchttoevoer moet geregeld worden .

er zit nu een kleine centimeter tussen het puntje van de hallogeen en de wiet en als ik em dan full power zet en hijs dan krijg ik er best een zichtbaar dampje uit .

alleen moet je wel door blijven gaan anders ontstaat er verbranding .

maar ik heb het gevoel dat ik wat drukkend stoned ben geworden maar ja wel een paar combustings gehad dus ja dat zal er wel mee te maken hebben .

 

scirocco ::"ik heb maar gewoon de zelfde hardware genomen als van de aromed 12 volt en 50 watt en de dimmer sluit ik er morgen op aan .

en dan ga ik de wiet ietsje dichter op de hallogeen doen en ietsje dimmen .

ik heb geprobeerd met mn digitermometer te kijken wat de temp is maar die schiet over de 100 graden en dan slaat ie uit .

dus hitte genoeg .

 

 

 

 

gallery_7335_4882_584838.jpg

niet teveel er in en niet aanstampen

gewoon lekker losjes die trichs wat van dat giftige bladmateriaal los schroeien .

gallery_7335_4882_4081064.jpg

 

gallery_7335_4882_1276074.jpg

niet slecht voor zo n tweede of derde viierde of vijfde poging .

een beetje kombuist her en der maar toch geen as .

hier heb ik een 4 a 5 en 10 a 15 secondjes durende rips afgehaald en toen geen zichtbare damp meer .

gallery_7335_4882_246245.jpg

 

ik ga pas zondag verder met de finetuning van wege het vieren van st nicolaas zn verjaardag .

volgende week wil ik een geheel glazen dampunit bouwen .

van een ouwe wiskeyfles .

geen bong want die filteren teveel cannabinoiden met het water der uit .

en damp is al water alleen in een hogere vorm .

maar ik wil geen water door water filteren .

waterpijpen en bongs filteren dan moet je nog meer dampen .

moet wel leuk blijven en geen dagtaak .

 

ggm :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

 

en het afbouwen maar vooral finetunen van de vaper is geestveruimend werk .

paar testjes gedaan vanochtend heerlijk ;

en het werkt en het komt hard binnen blijft lang hangen en smaakt naar meer .

 

ik had voor mezelf de lat voor mezelf nogal hoogelegd omdat ik mn dekstopvaper ook steahlt wil hebben .

en na enig gepieker kreeg een ingeving een ouwerwets radiootje met draaiknoppen .

alleen heb ik mezelf op een gigantische ontwerpfout betrapt. .

want nu als ik vape alles bling bling geniete als een grote .

heb ik em zo gemaakt dat ie tijdens bedrijf op zn rug ligt .

nu lig ik zelf ook het liefst op mn rug als ze aan mn slangetje lopen rippen en sucken :likken:

maar goed ff seriues weer ik wil de mogelijk heid hebben om mn vaper handmatig te vervoeren te voet .

daar ik nog geen portable vaper heb.

 

gallery_7335_4882_154217.jpg

om de hallogeen licht in de pook zit wat stevig te laten staan heb ik een stuk ceramiek van een asbak gebruikt .

ook om alle 5 elementen van de aarde er in te symboliseren hout steen messing ceramiek en plastic .

en een dimmer is niet nodig want ik heb de wiet op een dusdanige afstand van het hallogeentje dat ie voluit kan .

en ik doe gewoon een dun laagje wiet op het gaasje en dan heb ik 3 dikke rips even roeren en dan nog een stuk of 4

en dan smaakt ie popcornachtig en is het op.

de luchtstroom moet ik nog even langslopen want ik moet er flink aan lurken maar dat heeft ook wel weer wat en door die valse lucht krijg je ook een soort adrenalinekick van het diep ademhalen en die dampen der bij lekker man .

nix meer aan doen we hebben hem .

the vaper heeft maar 1 stand lekker lange diepe hijsen en de smaak is lekker hoor helemaal goed .

gallery_7335_4882_1694567.jpg

hier een amnesia hypro f2 fem ik heb een 100 % ontkieming met dit soortje

gallery_7335_4882_60884.jpg

en met die vapers hoef je ook niet meer te drogen en curen .

kan gewoon als natte kledder er in .

yammy .

deze minithunderfuckaduck gaat ook door deze als het ware verdampende horrorgehaktmolen heen .

 

gallery_7335_4882_95647.jpg

 

ik ben nu al twee dagen zonder het roken van verbrande wiettopjes overgegaan op vapen .

en ok eerlijk is eerlijk ik heb best een paar mini combustions gehad maar het gaat steeds beter .

het is ook een leercurve ik moet mn eigen ei uitbroeden als het ware .

 

FUCK COMBUSTION !!!!! :jump: :jump: :jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

stukje bij beetje verbeterd de vaper .

was moeilijk om em beheersbaar te krijgen .

want er zit een groot verschil in opwarmtijd van droge ten op zichte van natte wiet .

als ik een droog klein topje in de trechter gooi kan ik die als de halogeen er op doe binnen 10 tot 15 secondes dampen .

en als ik het grind eigenlijk meteen .

natte wiet moet een halve tot een hele minuut opwarmen .

ik heb een klein gaasje twee dubbel opgevouwd en dat gooi ik er eerst in en dan de wiet .

anders komen er kruimels in de pot .

en die zuig je aan en die schieten in je strot .

 

gallery_7335_4882_437118.jpg

het basismateriaal wat de pot afsluit is een dop van kurk .

dat mensen niet denken dat ik door een stuk zero zero zit heen te vapen .

gallery_7335_4882_146641.jpg

gallery_7335_4882_4306500.jpg

als ik zo n stukje wiet damp zitten er twee tot 3 dikke rips aan dan gooi ik het eruit en kan dan nog als ik het wat door elkaar hussel nog twee ripjes afhalen .

maar omdat ik puur voor mn eigen gebruik wat vegetables groei gooi ik na 3 dikke rips de rotzooi eruit .

weg er mee .

en dan kan ik wel twee tot 3 uur spacen .

vanwege het finetunen ben ik de hele godgansedag zo high as een malle .

ik word er kompleet hieperdepieper van man . lol .

ik wil op een dag ooit eens een vaper kopen waarbij de temperatuur geregeld kan worden .

en tot die tijd moet dit prototype het doen .

tis wel veel hout messing koper alufolie en kurk maar gaat allemaal verfijnt worden .

ook moet ie nog een beetje veiliger gemaakt .

de hitte valt enorm mee .

ik kan het trechtertje na de rips gewoon met blote handen beetpakken en legen .

dat moet dan wel een beetje vlotjes gebeuren anders doet het wel auw .

de afstand tussen de lamp en de wiet heb ik eventueel nog wat speling .

maar in principe is het prima zo .

 

het plan om alles van glas te maken staat in de koelkast .

ik ben al bezig geweest met flessehalzen met een glassnijder te omcircelen en dan met afwisselend kokend en koud water te scheiden .

peace of cake .

maar om er een vaperbowl van te maken valt vies tegen .

er blijft geen gaasje in hangen op geen enkele manier .

veels te glad .

mischien bestel ik wel eens een vaperbowl met een bong .

boren in glas is ook een vak apart .

dus glasbewerken laat ik voor wat het is .

gallery_7335_4882_459359.jpg

deze mini thunderfuckaduck moet ook door de trechter die heb ik omgelegd want ik vertrouw het niet meer .

in deze fase moet je vaak controleren op rot .

en ze is rijp .

heb al lang er stuk natte kledder van opgedampd en kneitergek van geworden heerlijk .

geen magnetronwiet meer voor mac .

nattesten wat een uplifting high geeft me dat

ongekend .

 

gallery_7335_4882_316072.jpg

 

ps ;;';'; zou het kwaad kunnen om wiet te dampen in een koperen trechtertje ?

zo ja is dit schadelijker dan een puur pijp ?

is een hevelslangetje voor wijn en bier ook veilig om door te vapen ?.daar dat ook voor menselijke consumptie is .

niet dat ik kannibaal ben ofzo hoor lol .

 

ggm :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hevelslang weet ik niet, ligt ook aan de warmte he. Hoe warm is de damp als hij de slang in gaat? Ik weet met oplosmiddelen (ik neem aan dat je daarop doelt) dat ze "loskomen" als ze verwarmd worden.

 

Maar dit ziet er wel fantastisch uit hoor en ook leuk te lezen dat het bevalt. Om nog maar niets te zeggen over de portability. Dus dat doe ik dan ook niet.

 

Ow en je hebt pm!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle 5 elementen van de aarde er in te symboliseren hout steen messing ceramiek en plastic ...

Ik moest weer huilen Mac, sorry.:D

 

Hevelslangetje lijkt me t zelfde als op mn arizer dus dat zou net als die cuprum geen kwaad moeten kunnen. Neem aan dat je niet veel boven de 200 graden uitkomt dus dat moet skitterend gaan.

Kijk liever beetje uit met die ductape icm duckfoot. Schijnt Linke combi te zijn.. :D

 

Rampedampse.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

helaas heb ik de vaporizer wegens gezondheidsredenen ff terzijde moeten schuiven .

ik zat laatst lekker te veepen en te chillen en raakte maar niet uitgepuft .

op uno momen todado klopte ik de trechter leeg en was de wiet bruin als tabak geworden dus dan is ie op .

er was echter nog een flinke veepercloud in de wekfles aanwezig en die suck ik er dan ook nog maar uit want dat vink zonde .

daarna zag ik dat er nog een resiedu van wietresten in de trechter zat en dacht kan nog een haaltje vanafgehaald .

en dat was ook zo en nog 1 en nog 1 en nog 1 was eigenlijks onuitputtelijk .

dit was na een aaneengesloten veepsessie van ongeveer 35 minuten en dan word die zo heet als des nymphoos kutscheet .

wat blijkt nu ?

ik heb om de halogeenlicht te isoleren en te centreren een stuk bakblik uitgeknipt en een een rolletje gemaakt wat ik om de halogeenlicht heb vastgezet dmv hard knijpen .

nu had ik dat rolletje bakblik er eens uitgehaald om te checken en was het voor de helft helwit geworden door de hitte .

dus die extra naneukhaaltjes heb ik godesgatzusverderrie de tefallaag van een balkblik lopen veepen.

en toen ik dat ondekte werd ik misselijk .

dat kan er een gevolg zijn van of de tefallaag of inbeelding .

dus mn journeypijp weer opgediept en ik kombuist weer als een schoorsteen .

veepen is gezond en heilzaam en ook de preventieve medicinale superhigh die je er van oploopt spreekt me geweldig aan maar het moet wel veilig .

veep verstandig koop een verdamper !

ik heb het bakblikrolletje verwijdert en ben weer bezig om nieuwe ontwerpen te maken .

het halogeenlichtje omdraaien leek me beter omdat dan de wiet iets beter word voorverwarmd maar daar zit nog een buck van hier tot toioko want dan zit je in het felle halogeenlicht te kieken en loeren .

en dat doet zo zeer .

en ik wil ook niet de eerste mens zijn die van veepen blind is geworden want braille kan ik niet .

dus ik ben er nog lang niet .

maar er is hoop het aanbod veepers op het web word met de dag groter en je hebt tegenwoordig al een goedkopekont veep voor 30 eur spliksplinternieuw met tempmeter alles .

en de chineszen aliexpress bouwen alle veepers na en zijn een 3e van de prijs .

een chinese mighty van worst en snikkel in china kost 129 eur maar hebbie dan ook wat ?

maar ik wil er zelf 1 bouwen eigelijk .

want er veept niets zo fijn als een zelfgemaakte poormans veeperijzer.

 

hillish die snoop

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=OR84T71W268

 

ggm :likken:

 

 

larish

cook

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gast lijkt ICE T wel,

 

 

 

 

 

Be Wise and Veep Seef

 

 

 

Oja and, may the vapor be with you

 

 

 

http://youtu.be/fOH6qYTOo0c

Edited by miramar
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

 

thx mira en crimsonfart

 

ik ben inmiddles al weer twee mislukte opstellingen verder was beide nix .

of te laf of te cobustieus .

nu stuiterde ik op mn nachtelijke studies ook op bedenkelijke chinese site alibabie aliexpress made in china light in the box .

en daar ontdekte ik dat die chineszen niet alleen hun voedsel veel heterder bakken als ons met die grote vlammenzeen onder die grote wokken vol nasi of bami maar ook de wiet vapen ze in kleine chinese wokvapers .

gallery_7335_4882_2001032.jpg

 

gallery_7335_4882_501346.jpg

 

waar alhier op het vaste continent wiet bij 210 celcius in de fik vliegt niet bij die chinezen .

lekkel heet die wiet niet blanden hool

heelijk vapolizen op dliehondedachtezestig gladen hool lekkele vapel.

KOOPT ALLEN EEN OLIGINAL DLY HELB VAPOLIZEL !!!!!

VELKLIJGBAAL BIJ COBLA !!!!!

 

GGM :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel oppassen he mac! We willen je niet kwijt rake door een stom stukkie ovenschaal! ( proefde je da nie????)

 

Verder is en blijft dit een top topic!

 

Gaan met die vapel!!

 

Snap nu die spleet ogen wel, zal wel een bijwerking zijn van t vappellen;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haloha

 

oez@@:":"het zijn tot nu toe allemaal proefondervindelijke vapesessies geweest en de eerste veepdampen smaken het fijnste .

dat zie je ook ook youtube bij de meeste reviews dat bij de eeste rips de mensen een hele orgasmieze blik krijgen van o wat lekkel .

maar bij die apparaten van mezelf ben je al blij dat je wat vape er af haalt en ik moet landurig sucken voor mn rips en dan krijg je een droge strot en proef je nix meer .

en ach onkruid vergaat niet wodt opgerookt alhier .

 

terug naar het stenentijdperk steen bakker de baksteen

na levensgevaalijker toestanden terug naar steen .

gallery_7335_4882_158128.jpg

3 gaten in een baksteen geboord daar de de halogeenlicht in het slangetje en een luchttoevoergaatje wat achteraf een dot valse lucht bleek te geven maar dat weet je allemaal van te voeren niet .

gallery_7335_4882_650168.jpg

wat je ook niet weet dat de steen zo godenlijkse gloeiende helheet word dat je slangetje gewoon er van vervormd .

en je vape smaakt naar gesmolten slangetje .

gallery_7335_4882_741431.jpg

raderen gaan draaien en er word een messing buisje klem in het gat geknakt wat je upstem word .

gallery_7335_4882_566777.jpg

het circus word in zn geheel terug geplaatst en de fles(weckfles )gaat er overheen .

slangetje word in de mondhoek gehangen en er word langzaam gesuckt een 15 secondjes .

als je goed kijkt zie je de veepr door de fles gaan .

bedenk hier bij dat ik dan multitask rippen en knippen .

dan zijn ze niet helemaal loepzuiver zo wat ?

gallery_7335_4882_1296183.jpg

hier een helikopteraanblik

gallery_7335_4882_549141.jpg

een mens met technies inzicht had al gezien dat ik de luchtinlaat heb dichtgeschroefd .

omdat er namelijks een spontane airflow langs het halogeenlichtje gaat door het dubbele gaasje en de wiet .

gaasjes spreiden de warmte als het ware .

 

gallery_7335_4882_30728.jpg

 

en hier het restproduct beetje bruin half groen achtig .

groene stukjes houdt in dat er nog een ripje aan zit .

maar ik heb hier nog 135 gram wiet liggen medicatief natuurlijk .

en over een paar weekjes al weer een plantje oogsten dat ik een zware achterstand heb opgelopen wat stash betrefd .dus ris ik dit residu met 1 veeg van tafel en stop een nieuwe bowl.

ik heb nog wel wat te doen man wat dat betrefd .

 

somebody called me combustion

 

http://www.youtube.com/watch?v=PEjyho4qPi4

 

ggm :likken:

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

 

op fuckcombustion staat deze vaporsource vs3 bekend als de beste van de goedkope vaporizers .

is chinees en een soort firefly faker.

alleen zijn de prestaties volgens reviews aldaar veel beter dan niet alleen de firefly maar ook een arizer solo verbleekt bij deze vaporizer .

betere smaak vollere dampwolken grotere kruidenkamer en bovendien goedkoper .

en batterijduur een vol uur en zo n 7 tot 8 dampsessies

gallery_7335_4882_28955.jpg

 

gallery_7335_4882_98760.jpg

er zijn ook een x-aantal nadelen aan deze vs3 hij voelt zeer breekbaar aan en je kan em niet schoonmaken met alcohol want dan valt de lak er af .

 

hieronder zie je het glazen buisje uitsteken en dat loopt helemaal door tot in of aan de keramieken kruidkamer.

dus geen metaal plastiek of andere stoffen die de smaak ontregelen .

en feitelijk is keramiek ook glas dus is ie eigenlijk 100 % glas

en heeft 3 temperatuursettings

gallery_7335_4882_162950.jpg

 

nou kosten deze dingetjes rond de 45 euro op ebay en aliexpress en alibaba vraagt er 26 euro incl verzendkosten voor .

ik heb bij allibaba jack yang toegewezen gekregen als bemiddelaar vraagbaak informant.

jack is een beetje een jantje ongeduld hij is van pay pay i send you vaporizer.

ik probeer nu al een dag of 5 wat info over de vs3 bij em los te peuteren en wat af te dingen als ik er 2 bestel beetje kwantumkorting .

ik roep em op in chatsessies maar hij word steeds meer kort af .

klant is geen koning bij jack lol .

op alibaba kan je niet met ideal of paypal betalen dat probeer ik em al zo n 48 uur aan een uit te leggen maar dat snapt ie niet .

ik vroeg hem ""can i pay with internet banking ?

course you can ""

hoe dan? vroeg ik

hier zn antwoord

 

gallery_7335_4882_850907.jpg

 

wie weet wat dit inhoudt ?

 

ggm :likken:

 

ps dat elego is dan weer het bedrijfje waar jack voor werkt of eigenaar is .

dus is niet het merk .

het merk is vaporsource die ook de titan vaporizers maakt maar das allemaal rotzooi volgens de experts op fukcombustion .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

GAAST,

 

Dit wordt spierpijn morgen! Jemig mac wat ben ik stuk gegaan om Jack! Fantastish dit weer.

 

Oops nieuwe pagina, dat quote ik gewoon even want dat wil je toch niemand onthouden...

 

alowa

 

 

op fuckcombustion staat deze vaporsource vs3 bekend als de beste van de goedkope vaporizers .

is chinees en een soort firefly faker.

alleen zijn de prestaties volgens reviews aldaar veel beter dan niet alleen de firefly maar ook een arizer solo verbleekt bij deze vaporizer .

betere smaak vollere dampwolken grotere kruidenkamer en bovendien goedkoper .

en batterijduur een vol uur en zo n 7 tot 8 dampsessies

gallery_7335_4882_28955.jpg

 

gallery_7335_4882_98760.jpg

er zijn ook een x-aantal nadelen aan deze vs3 hij voelt zeer breekbaar aan en je kan em niet schoonmaken met alcohol want dan valt de lak er af .

 

hieronder zie je het glazen buisje uitsteken en dat loopt helemaal door tot in of aan de keramieken kruidkamer.

dus geen metaal plastiek of andere stoffen die de smaak ontregelen .

en feitelijk is keramiek ook glas dus is ie eigenlijk 100 % glas

en heeft 3 temperatuursettings

gallery_7335_4882_162950.jpg

 

nou kosten deze dingetjes rond de 45 euro op ebay en aliexpress en alibaba vraagt er 26 euro incl verzendkosten voor .

ik heb bij allibaba jack yang toegewezen gekregen als bemiddelaar vraagbaak informant.

jack is een beetje een jantje ongeduld hij is van pay pay i send you vaporizer.

ik probeer nu al een dag of 5 wat info over de vs3 bij em los te peuteren en wat af te dingen als ik er 2 bestel beetje kwantumkorting .

ik roep em op in chatsessies maar hij word steeds meer kort af .

klant is geen koning bij jack lol .

op alibaba kan je niet met ideal of paypal betalen dat probeer ik em al zo n 48 uur aan een uit te leggen maar dat snapt ie niet .

ik vroeg hem ""can i pay with internet banking ?

course you can ""

hoe dan? vroeg ik

hier zn antwoord

 

gallery_7335_4882_850907.jpg

 

wie weet wat dit inhoudt ?

 

ggm :likken:

 

ps dat elego is dan weer het bedrijfje waar jack voor werkt of eigenaar is .

dus is niet het merk .

het merk is vaporsource die ook de titan vaporizers maakt maar das allemaal rotzooi volgens de experts op fukcombustion .

Edited by Ozzoes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

lol

 

gallery_7335_4882_529402.jpg

 

ggm :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

jack heeft geantwoord dat het via paypal gaat .

ik had ook gemaild met vaporsource zelf het bedrijf wat ze maakt en die verkopen ze voor 27 eur per stuk .

gaat ook via paypal alleen komen er dan verzendkosten overheen en is het beter om er dan 2 te bestellen dan komen ze met dhl en totale kosten 85 euro .

want paypal moet er ook nog 5% van hebben .

ik zal jack es mailen wat ie voor 3 stuks moet vangen want als daar nix overheen komt kan ik er voor die centen beter 3 bij jack bestellen .

en ook ik zal jack es vragen als ik 50 euro in een enveloppe doe of ie dan 2 opstuurt .

er valt vast wel es een doosje van de heftruck bij jack :punk: .

fuck the crisis !

of een bubble-envelopje met nederwiet ?

kijke wat ie doet .

 

ggm :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

wat wel een nadeel is van een paar hits op aliexpress bekijken is dat je allemaal opblaasgeileneukpopspam krijgt op je pc .

gallery_7335_4882_883077.jpg

 

de sportschoenen zitten heerlijk maar die blauwe broek krijg ik een hele zere dikke benauwde bobbel van .

een opblaasneukpop mocht niet van hams en ze wou ook geen openkruisonderbroek want blaasonsteking is haar middelnaam .

en een zorrocape blijft ie voor dood op de zak liggen dus willen we ook niet .

 

zoek je naar vapers krijg je dit !!!

 

ggm :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowaaaaaaayt

 

the vaper

gallery_7335_4882_1443233.jpg

rises

gallery_7335_4882_3008144.jpg

na weken van ontwikkelen studeren nadenken is het toch gelukt .

in de kringloop een evsa voor hallogeenlicht gekocht met lampjes .

ben ik eerst es op het sockeltje gaan kijken watage betrefd.

35 max

dus naar action was 20 watts 1eur bleek te flauw te laf .

naar gamma had 50 40 20 dus geen 35 karwei ook niet maar praxix had 35 wat hallogeenlichtlampje .

nu gestest en geen bijverbrandingen en nam ff een paar bowltjes wiet en geduld om ff uit te vogelen maar heb nu de juiste setting .gewoon vol uit gaan 35 watts .en de bowl met gaasje zit op zo n 2 centimeter van het lampje af .

ff 10 minutes opwarmen en dan verdampt ie as een malle .

gallery_7335_4882_975.jpg

hier het residu mooi lichtbruin weg ermee .

had nog wel 2 a 3 rips aan gezeten maar stop gewoon een nieuwe .

 

 

 

gallery_7335_4882_163750.jpg

 

de aanhouder wint .

dit is nog maar het proto

maar de definitieve word veel verfijnder maar zal zn rustieke uitstraling wel behouden joh .

 

http://www.youtube.com/watch?v=s5OOeuvuoq8&list=RDs5OOeuvuoq8

 

ggm :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ben je toch ook een Mac gyver, Maccie :likken:

 

haha geniaal gewoon,nog even en je beamt jezelf met die wiet naar Starship Enterprise....

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowaa

 

thx @ collie weed :het werken aan en ontwikkelen van een vaporizer is daadwerkelijk een trip voor me geworden .

en de stapjes gaan langzaam want je gaat ook proefroken tot het bittere eind .

want vapen is heel simpel maar je verneukt jezelf als een junk .

omdat je ook het residu wilt bekijken suck je door tot er geen wolkje meer uitkomt .

dan denk je van heey ik doe daar nog ff een extra gaasje stopt de bowl weer vol en weer verder testen

dan zit je later met de gebakken peren want je word zo high als een vlaamse gaai .

 

BAKSTEEN

gallery_7335_4882_202129.jpg

 

gallery_7335_4882_1740490.jpg

 

gallery_7335_4882_2756820.jpg

het residu alsjemenu wat prachtig lichtbruin mac !

 

gallery_7335_4882_186375.jpg

mensen mailen mij heelveel van mac mac mac hoe zit dat met die aanzuiging mac ???????

en omdat de olympus alhier hele grote problemen ondervind bij het vastleggen van het aan zuig gat .

heb ik zelf nood gedwongen er maar een animatie van gemaakt met allerlei bewerkings programma s wat te veel tijd vergt om hier uit de doeken te doen .

ik heb een zo lang mogelijk gat geboord wat de damp moet afkoelen.

het is wel handing om zo n schacht te laten eindigen in de buurt van waar de hallogeenlicht zich bevind .

want dan kan je allerlei glaswerk als dampkijkvenster gebruiken .

een cm of 3 er van af zo n beetje

en heb het aanzuiggat met een wit tracee aangegeven en ook de richting van de aangezogen damp .

ik hoop dat dit enigzins de boel een beetje verduidelijkt voor alle vaperizer nobodies .

gallery_7335_4882_78564.jpg

 

fuckcombustion

 

GGM :likken:

 

PS ;ik ga volgende week een bowl maken van ceramiek .

ik zal daarvoor een stoppenhouder gebruiken .

dan verwijder ik het metaal en moet het ik gat mischien wat opboren .

ik wil zo weinig mogelijk metaal gebruiken om damp te maken.

en die slang is ook nix mischien haal ik wel zo shishla waterpijpslang .

een waterpijp wil ik er niet aan bevestigen dat gebrobbel dag en nacht wat moeten de buren wel niet denken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Mac! Ff snel alles bij gelezen en het ziet er super uit. Snappen doe ik de verdamper nog niet helemaal. Hoe gaat die luchtstroom vanaf het topje wiet? Door de dopsleutel? Maar waar zit het lampje dan? In de steen?

Het ontwerp is in ieder geval geniaal (daarom zal ik het niet snappen). Bakstenen zijn er genoeg dus iedereen ter wereld kan een dergelijke vaporiseermachine maken. Zelfs in de meest afgelegen gebieden zoals de Himalaya hebben ze bakstenen.

 

En als ik het goed begrijp kan ik mijn SOLO wel in de wilgen hangen. Dat ding was nog best duur en wordt er nu uitgedampft door een sleutelhanger. Mijn interesse is gewekt!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...