Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kosmonaut64

Imag Kruiden Verdamper Ervaring.

Recommended Posts

Onlangs een Imag kruidenverdamper aangeschaft:

gallery_44486_18073_101627.jpg

 

Ik wilde graag mijn ervaring delen:

Het machientje koste geloof ik 80 euries. Vind ik uiteindelijk een redelijke prijs voor een apparaatje wat doet waar ik hem voor heb gekocht.

 

Op de eerste testvluchten gebruikte ik Killingfields, die ik ook in mijn jointje's draaide op dat moment. Je mist een klap in het gezicht, maar als je je eigen er over heen hebt gezet voel je zeker resultaat. Een helder gevoel, maar toch ontspannen de spieren en verdoofd het licht tot matige hoofdpijn. Wel is er een bepaalde immuniteit voor de killingfields opgebouwd, dat de werking kort was. Dit is vooral omdat het kruidenvat wat aan de kleine kant is. Bij latere vluchten wat spul van de coffeeshop er ingepropt. Je moet er wel echt even voor gaan zitten, en dan kun je er langere tijden mee overbruggen.

Het leegmaken,vullen,opwarmen, trekken, opnieuw opwarmen zijn allemaal handelingen waar je even bij moet blijven opletten. Daar moet ik erg aan wennen. Dit zou met een groter kruidenvat opgelost zijn. En het is natuurlijk een apparaat om mee te nemen. Even een pufje nemen als het niet meer gaat, en zonder oordeel van voorbijgangers. Ideaal. Het gaat echt niet over tot verbranding.

 

BIj een later vlucht heb ik tabak uit een sigaret geprobeerd. Voor de rokers is er toch de sensatie van een brandende sigaret. Ik voelde een ervaring die ik bijna 11 jaar niet meer heb gevoeld. Misschien is het ook zo dat als je 11 jaar gestopt bent, een eerste sigaret ook wat harder aankomt. Maar ik denk dat er wel 1/3 op hoeveelheid kan bespaard worden. (Dit gelt ook voor de ander kruiden denk ik). Al weet ik niet of je gezonder bezig bent, die sigarettenrook die je blijft achtervolgen blijft weg of is minder.

 

Ook heb ik nog andere kruiden geprobeerd, wat erg leuk is. Maar daar zie ik nou de functie nog niet zo van in. Dat zou natuurlijk nog kunnen komen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

zo zit ik me zelf al enige tijd te pijnigen om mn pijp aan maarten te geven en een arizer solo aan te schaffen wat prijs /kwaliteit de beste is volgens de geleerden .

maar als ik dit dan weer lees twijfel ik weer .

ik wil vapen en een slap in the face behouden vandaar .

maarten moet nog maar ff geduld doen .

 

ggm :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ff wachten tot Sint Maarten weer in het land is thanksgiving-pumpkin-smash.gif

 

Hoe is de smaakbeleving??

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste paar keer proef je de smaak goed, daarna zit er wel een luchtje van een verbrande oven aan. maar mischien moet ik het is schoonmaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaporizer zijn altijd erg lekker. Kun je met deze ook de temperatuur instellen? Wel handig zo een cilindervorming formaat.

 

Zelf heb ik een Davinci ascent met temperatuurregeling, en kan je zeggen dat het effect op 170 graden heel anders is dan op 220.

 

Onderstaand plaatje komt vast bekend voor:

 

volcano-vapourizer-temperature-chart_-4-22_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOWA

 

de eerste hijsen smaken goed en dan word het minder ? ok .

zal altijd nog beter als een pijp smaken .

dat is met een arizer solo wel een minpuntje die begint pas bij 185 graden dus die laat daar wel iets liggen .

maar die is wel easy schoonmaken gewoon glazen tube in de vaat wasser .

batterijduur ook niet onbelangrijk btw

hoe lang kan je vapen op een opgeladen imag ?

en grote zichtbare vaperclouds ?

 

ggm :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zitten 3 standen op. 3x drukken = aan of uit. 3 sec indrukken veranderd die van temperatuur, en word het ledje Groen(minst heet) Blauw, Rood(heetst).

Hoeveel graden precies weet ik niet.

Ik gebruik meestal de middelste stand. Eerste paar hijsen zijn goed zichtbaar. Je kun alleen niet net als een bong je hele longen vullen, hijsjes nemen net als een joint of sigaret. Ik heb hem een maand in gebruik, en alleen nog maar uitgeveegd met een borsteltje wat meegeleverd is. Toen ik probeerde verse cannabis te verdampen,wat ook nog wel lukte, bleef er wel meer plak zitten. Dit heb ik er uit kunnen krabben. Je ziet wel dat de binnenkant bruin is geworden, en zo ruikt het ook een beetje.

gallery_44486_18073_316186.jpg gallery_44486_18073_2374319.jpg

 

2 uurtjes kun je er wel intensief mee bezig blijven. Als de batterij de bodem bereikt heeft kun je niet meteen verder als je de usb kabel er in hebt gestoken. Wel kun je met de kabel er in verder gaan voordat de batterij op is. Goed opladen duurt 3 uur volgens het boekje, en dat klopt denk ik wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

duurzaamheid is die okee ?

 

ggm :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nieuw jaar nieuwe kansen!

 

met kerst wou ik mijzelf eens zon budget vappie cadeau doen nadat mijn -usb gloeispiraal vappie- de laaste vappies geblazen heeft (rip) nu zag ik voor 25 deze (zelfde idee/kwaliteit? als mijn oude vappie) e-njoint-evolution-hervulbare-kruiden-cartridge.jpg

 

of voor tientje meer dan het dubbele een nieuwe versie van de imag:

2014-best-vape-pen-IMAG-PLUS-new.jpg

Imag-plus-baking-vaporizer.jpg

 

dat lijkt mij zo een leveltje hoger, mooi geisoleerd kamertje enzo

 

iemand ervaring want ik kan moeilijk echte revieuws vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

het beste kun je even op fuck combustion.com kijken

daar worden alle modellen zeer uitvoerig besproken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, man, en als je denkt dat je weet wat freaky is...

wow, wat een freaks en weters zijn daar met allen 1 doel: the perfect vape

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo te lezen is het een prima ding, iedereen is tevreden over het nieuwe model, als ik niet iets tegen kom met een betere/losse batterij, want veel opladen is ook weer zoiets maar dat ben ik..

 

 

kritiek is de weg naar progressie, en vijanden, maar oorlog zet ook weer iedereen aan het denken :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

t was om die , objectiviteit, reden ook extra lastig om lid te worden onder de verdamper naam,

om trolling en spamming te voorkomen,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...