Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Fuggert

Opticlimate Pro 4

Recommended Posts

hallo,

 

ik las dat er een nieuwe pro 4 is, het lijkt erop dat er geluisterd is naar sommige forumleden en voor sommige dromen zijn uitgekomen, als ik de prachtige nieuwe functies zie.

 

vroeg me af of er al gebruikerservaringen zijn. kan er niks over vinden met google. vroeg me met name af of er nog veel kinderziektes inzitten, zoals bij voorgaande modellen ook t geval was.

 

dus iemand al ervaring met de nieuwe functies bijv. het ontvochtigen en bevochtigen in dag en nachtmodus?

 

mvg,

 

Fuggert

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij promoten ze dit apparaat nog niet zo omdat eerst de oude voorraad pro3 op moet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had gehoord dat de pro 4 nu wel gewoon goed is en doet wat hij moet doen...maar ik zou ook voor een pro 3 gaan dan weetje zeker dat je hem niet hoeft terug te brengen maar de winkel....

 

Bevochtigen doet de pro 4 ook niet alleen ontvochtigen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik t toch goed gelezen ! Wat zijn de meerwaardes voor de rest

minder water verbruik enzo hij is efficiënter zeg maar in verbruik en hoorde dat hij iets kleiner is maar weer wat zwaarder als de pro 3..als je zo een machiene wilt kopen zou ik gewoon naar de shop gaan wel een goede shop die er verstand van hebben en die leggen je alles uit tot in de puntjes dan kan je alsnog beslissen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boefje heeft jou keuze voor de pro3 niets te maken met de piep die er speciaal voor jou inzit? :lol:

 

@smokecloud bevochtigen doet hij idd niet, dat was een foutje van me. Als ik het correct heb zit de winkel in bussum, dat is nog geen 10 min. met de auto voor mij, maar toch, altijd vervelend, helemaal als je rondje al begonnen is.

 

ik las tot 70 procent zuiniger, nou neem ik dit soort stellingen meestal met een korreltje zout, maar toch.

kan alleen niet vinden waar die precies zuiniger mee is. 70 procent minder water? 50 procent minder water zou al erg cool zijn aangezien ze best veel water verbuiken, bij langdurig gebruik zou dit meer redelijke "smoesjes"opleveren richting waterleverancier.

 

hoe lang is de pro4 eigenlijk al op de markt? zijn er al meerdere versies van? of zit pro4 nog op versie 1.0?

 

jmmr dat de opti guru hier niet iets meer over kan vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn keuze is geweest omdat de pro3 zich al bewezen heeft en de pro4 nog niet. Ben niet zo'n pionier.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet wel wat ik ga vragen aan Sinterklaas voor 5 dec hahaha pro 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat probleem met oc is. Top apparaat maar hij is zo lomp.

 

Dus liefst 1 keer naar binnen en nooit meer eruit.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor de Pro 3 gaan.

Meeste Pro 4 werken niet goed.

Er zijn er best veel naar de fabriek teruggezonden .

Geloof me, ze zijn niet echt blij met de Pro 4 versies die geleverd zijn........

 

Ook de tweede ( eigenlijk derde) lichting Pro 4 werkt niet naar behoren, er wordt regelmatig geklaagd over bijgeluiden en capaciteit tekort.

 

neem de 3

 

Gr

Cannabisschop

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijpelijk haha ik ga er binnen nu en heel snel achter komen

luister goed naar cannabisschop ga voor die 3 want 4 die technologie werkt nog niet naar behoren.wil je gelijk leuk werken en geen hoofdpijn pak pro 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé forumleden, is er al meer bekend over de opticlimate pro4, i.v.m de kinderziektes.

 

ik ben hard aan het twijfelen om voor de pro3 te gaan, dit omdat mij verteld werd dat de pro 4 nog niet stabiel was in sommige gevallen..

 

maar het verhaal van ontvochtigen en het zuinigere verbruik, trok mijn interesse bij de pro4...

 

Wie heeft er ervaringen met de pro4 ?

 

Vriendelijke groet,

 

Hazekicker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb op het moment een pro 4 staat..... Het klimaat doet hij perfect alleen het ontvochtigen komt een heel raar geluidje vanaf, alsof een klep te weinig druk heeft om hem te sluiten..... Verder weinig te klagen over het ding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren even contact gehad, dit geluid zou idd van kleppen af moeten komen deze moest ik even controleren of ze goed vast zaten en anders kon ik ze zelf eruit halen en omwisselen..... En als dat zo is dan is mijn pro 4 iig super tot nu toe

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kinderziektes zijn er dus nog niet uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou gewoon een pro3 nemen

je moet toch iets aan de water meter doen als je het hele jaar door een 15kw draait

dus maakt mij weinig uit wat hij verbruikt

plus als je hem eindelijk hebt hangen en de boel dichtgebouwd en hij moet eruit dan flip je hem de pan uit

ik tenminste wel, zou voor betrouwbaar kiezen het is niet even een ventilator die je zo terugbrengt en in de kofferbak gooit plus je bent goedkoper uit kwa aanschafprijs en zijn onderdelen voor een pro3 overal te krijgen of te bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dit is een oud topic.

Maar met de zoekfunctie zag ik geen berichten die iets vertelden of de kinderziektes bij de OptiClimate Pro4 nu verdwenen zijn.

Lees sowieso weinig over het gebruik van OC's de laatste tijd.

 

Wie heeft er ervaringen met de Pro4 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...