Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Representative

Bedrading Ventilatie

Recommended Posts

Hallo iedereen!

 

Ik ben lange tijd afwezig geweest, met verhuizen en settlen in een nieuwe land, maar wat je kan roken kost hier klauwen met geld dus een mooi groei hok is aan de orde.

 

Nu is het zo dat ik alles klaar heb, alleen recent ventilatie aangeschaft, o.a. omdat op de website van de stond dat er een stekker bij zat. Niet dus omdat fabrikant van het vaste land komt en ik op een groot eiland zo aan de andere kant van een tweetal zeeën!

 

Nu is mijn vraag of iemand mij kan helpen met bevestigen of ik het goed heb. Ik post hier zo ook foto's.

 

Ik heb 3 draden, geel en groen voor aarde, blauw voor N en bruin voor L. Nu zitten er bij blauw en bruin ook nog 2 zwarte draden die naar een capacitor lopen.

 

Ik heb een connector, ik moet alleen nog weten of het dus ook zwart met bruin en zwart met blauw is tegenover dezelfde kleur uit de kabel zelf?

 

Het is een winflex tt 150 u, 230v.

 

Ik stuur foto's in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_36173_18579_1496136.jpg

 

gallery_36173_18579_9330.jpg

 

Edit Beaker: volgende keer gewoon de BBCode kopiëren in plaats van de Pagina Link. ;)

Edited by Beaker
Foto's zichtbaar gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er kan weinig fout gaan zolang je de groengele (aarde) draad maar niet aan de live of neutral knoopt...

Live en neutral verwisseld kan geen kwaad.

Die condensator gewoon ook monteren zoals het nu zit, daarvan de draden verwisselen is ook geen probleem

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, gewoon aansluiten.

 

Geel/groen op geel/groen en die andere 2 maakt niets uit.

Ook die condensator gewoon zo laten zitten, die zorgt er voor dat je afzuiging de juiste kant op draait (en dat is maar goed ook ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt grass-hopper! Altijd prettig een second opinion te hebben!

 

Inderdaad wel handig als het allemaal de juiste kant op gaat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...