Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenIsMyColour

Prutsen In Winter Met Autoflowers

Recommended Posts

beste blowers en kwekers

 

Vorige week heb ik twee zaadjes gekocht op wietzaadjes.nl

1 x auto purple - pyramid seeds

1 x royal creamatic - RQS (prachtig foto'tje op de verpakking

Weet relatief weinig over deze soortjes, ook niet de zin om me te verdiepen, gewoon wat impulsief en zonder verwachtingen er aan beginnen.

 

Ben nu 1 zaadje aan het ontkiemen (auto purple), dit zaadje gaat in een 18 liter pot.

Nu zijn er 2 mogelijkheden, zal het zo goed mogelijk uitleggen zodat jullie de keuze kunnen vergemakkelijken.

 

Mogelijkheid 1:

Ik zet de plant binnen voor het raam (zonlicht) en als zon ondergaat schakel ik over naar een spaarlamp 30 watt om de dag nog eventjes te verlengen (zodat hij niet direct begint te bloeien).

 

Mogelijkheid 2: Een grote lege donkere kamer +- 4 x 6 m met daarin 3 lampjes 45 watt (iemand tips om te reflecteren) , een ventilator en verwarming op 20 graden. Deur is 's ochtends en 's avonds 10 minuutjes open.

 

Welke mogelijkheid is volgens jullie het best? ook rekening houdend met de pakkans van een kweek met lampen.

Elektriciteit is zo goed als gratis dus daar wordt m'n keuze niet door bepaald.

 

Ik hou hier zeker een kweekverslag van bij, dus schuif aan en help mee aan een goede kweek en/of leer zelf iets bij !

 

Updates volgen of het nu lukt of niet!

 

Greetz

GIMC

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de winter voor het raam zal een erg magere opbrengst geven. Weinig lichturen per dag. Ik zou ipv die gehele kamer van 4x6 een hokje bouwen of tentje in die kamer zetten. Is het klimaat makkelijker te beheersen en je kan de kamer ook nog voor andere dingen gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tip, maar is er dan niet te weinig ventilatie?

Er staat een chauffage (dus constante temperatuur) en de ruimte staat al 2 jaar leeg (is op een kilometer van m'n woning en staat niet op m'n naam). En als ik in die kamer kweek met welke lampen kweek ik dan het best?

Niet zo leuke ervaringen met de blauwtjes wil dus echt onprofessioneel blijven maar toch een deftig resultaat halen (zo'n 15 gram aan autoflower lijkt me mogelijk).

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je zo'n ruimte hebt.... kan ik die niet van je huren :jump: :likken:

 

gewoon een tent neer zetten met lamp en afzuiger ze gaan je uitlachen met 2 plantjes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als je zonder koolstoffilter wil in die ruimte. Heb je geuren waren buren ofzo last van krijgen en dan komt de politie ook langs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 x 6 m met daarin 3 lampjes 45 watt?

 

15000 watt past makkelijk in die ruimte

Edited by Rodja
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap het niet iedereen heeft ruimte gebrek en deze jongen heeft ruimte teveel en praat dan over 3 x 45 watt

 

4 x 6 meter 20 lampen erin 20x 600watt 12.000watt moet 10 kilo wel kunnen halen

 

10 kilo x ... =......... :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht ik gepakt worden valt een heel groot deel van m'n toekomstplannen weg, daarom wil ik weinig risico's nemen.

Ik wil gewoon 1 plantje maar weet echt niks van binnen kweken. Bijvoorbeeld hoeveel watt heeft 1 plantje nodig?

En de geur ja mss de laatste weken afbloeien binnen voor de venster.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 plantje heeft 1 watje nodig om in te kiemen;)

 

de rest kun je rustig lezen in bestaande topics op dit mooie forum

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Er staat een chauffage (dus constante temperatuur) en de ruimte staat al 2 jaar leeg (is op een kilometer van m'n woning en staat niet op m'n naam).

 

 

staat niet op je naam wat is het probleem dan? geld??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schrik om gepakt te worden dat is het probleem. Wil niet verkopen ofzo wil gewoon m'n zaadje ontkiemen en oogsten kom ik zeker toe tot volgende zomer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor 1 zaadje gaat 3x45 watt goed

bouw een hokje van 50 op 50 bij 100 cm en je zit goed

neem een buisventilator als afzuiger en koolstof matjes als filter

 

easy done gewoon thuis zetten ergens in de hoek en na 10 weken oogsten maar

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je echt serieus bent koop je een tentje,zet er een 2 lampjes in en 2 mooie autoflowers.

Als afzuigertje een s-vent,en een rhino-filter van 125 mm.

Als lampjes 2x een kleine T-neon.

Als potten 10L potten.

Zo heb je onopvallend 2 mooie plantjes,wat niemand ruikt of hoort.

Alles om dit een suc-6 te maken vind je op de micro/fluo sectie op dit super forum.

 

Het ergste wat de blauwpetten DAN kunnen doen met deze opstelling is alles weghalen,en zeggen niet meer doen hoor jongetje,dat is stout!

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je trouwens zo bang bent zou ik de foto van je gezicht maar weg halen zo maak je het de police wel heel makkelijk!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen 2 t neons kopen. Ze hebben ze in bloei en groei versie.

Een hele tent voor die 2zaadjes lijkt me wat overdone.

 

Flesje fishmix. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...