Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Haipaaltje

Wat Is De Sterkste Wiet

Recommended Posts

Hallo , ga binnenkort weer wat zaden kopen en vroeg mij af wat momenteel de sterkste wiet is ?

 

Had gelezen dat er wiet is met een THC gehalte van meer dan 30 % .

Weet alleen geen namen

 

Dus Welke hier verkrijgbare geeft de sterkste wiet kwa THC gehalte ?

Wat is de beste medi wiet ?

Wat is de lekkerste wiet ( ik weet dat smaken verschillen ) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gorrilla glue is een supersterke dacht tot wel in de 30% "thc" ( delta 9 thc a + )

 

maar een heftige high is iets totaal anders dan een zware stonedheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutankhamon heeft 33% THC :)

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Maar een heftige high is iets totaal anders dan een zware stonedheid

 

Heb je een voorstel dan ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterk is relatief

sommige soorten hebben een uitgesproken werking

 

herijuana , hashplant, afghani, lavender

 

allemaal planten die niet buitensporig veel thc bevatten , maar wel erg angstremmend/sederend zijn ( dat is tien stappen verder dan alleen kalmerend)

allemaal net ff iets anders ( met als uitschieter de lavender...die is wel heel apart , en niet eens zo heftig)

 

 

een supersociaal wietje vind ik de santa maria,

Ierdbei kan er ook wat van

heel open en relaxed, een aspect waar ze in uitblinken

 

haze soorten hebben "geen plafond" : dwz hoe meer je rookt hoe higher je gaat

 

ben totaal onbekend met 30+% soorten , dus misschien dat ze ook wel iets excetopneels in zich hebben naast hun geconcentreerde thc aanmaak.

Edited by MeneerJansen
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wiet die ik in me kassie kweek;)

 

Sterk is idd een relatief begrip en de sleutel ligt em wat dat agaat in wat je zoekt.

 

Dat hazes geen plafonds kennen benk nie eens met jansen, dat zullen bepaalde haze soorten zijn. Maar ik heb nog geen nieuwe hoogtes bereikt met haze soorten. Duizelig high van FOTH wiet ist verste wat ik gekomen ben, malawi gold dacht ik..

 

Van me auper lemon haze wordt ik Lekker high maar stoot toch echt me harses tegen t plafond hoor.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijnheer Jansen heeft in deze gelijk met betrekking tot de hazes, Jack Hammer heeft 98 dagen of 14 weken totaal gestaan en er is geen marijuana sterker wat ik heb meegemaakt...ik dab ook vaak maar zij gaat echt beyond zeker als je haar in de straight tube gooit.

Na een dab of wat dan ook overtreft Jack alles en iedereen dus dat belooft wat Ozzoes als je haar s rookt!

 

Haze gets you higher then a kite....

 

Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkste wat ik gerookt heb is Amnees, maar de ene dag is de andere niet. Als je een paar dagen niet blowt en er dan een rookt is het effect veel sterker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik uit de tuin trek is behoorlijk sterk. Ik denk dat degene die de genetica aanbied van groot belang is.

 

De ene White Widow is de andre niet zullen we maar zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zowieso het volgende Haipaaltje : het is denk ik eenbeetje zonde om ongelofelijk duur zaad te kopen als je bij wijze van spreken nog niet zo handig bent in de tuin.

de meesten leren met andere soorten het vallen en opstaan onder de knie krijgen

denk dan niet dat dat slappe wiet hoeft te worden

en vies ook zeker niet

 

ga eens gruisduinen in de site van FSO seeds ( prima ervaring me hun zaadjes)

Spliff seeds is een leuke

DNA is een echt goede naam- iets hogere prijzen

 

en als je eenmaal wat moeders van verschillende soortjes hebt , en een continue draaiend kweeksysteempje, en een groot aantal problemen consequent kan voorkomen , en met de rest enigzins overweg , dan kan je denk ik qwel kijken of je 200+ eu aan tof zaad gaat uitgeven,

Daarbijgezegd hebbende dat ik nogal geile genetica heb gezet de laatste tijd en NOOIT meer dan 10 eu per zaadje heb betaald ( en ook dat was eenmalig)

Laat je niet verblinden door bizarre claims , percentages, hypes en klatergoud

al duizenden jaren selecteren mensen op basis van beschikbare eigenschappen wiet , en pas sinds kort schieten thc percentages de pan uit

denk je dat die duizenden jaren lang er geen ongelofelijk heftige wiet is geweest?

4% thc was voor die ijsmummies genoeg reden om er een zakje van bij je te hebben,alles is relatief

met wiet van 20% thc ga ik nog steeds keihard uit mijn plaat

 

 

zoek en gij zult vinden.\

maar meteen een ferrari kopen met pirellis de dag dat je je rijbewijs hebt ...doe maar niet

rijdt u al lang kweekhok?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

4% thc was voor die ijsmummies genoeg reden om er een zakje van bij je te hebben,alles is relatief

met wiet van 20% thc ga ik nog steeds keihard uit mijn plaat

Ben ik met je eens, ik kijk vaak niet eens naar de THC, ik rook het en dan merk ik wel hoe het werkt. Ook is het heel persoonlijk, waar de een keihard van gaat merkt een ander niks van.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het heel erg afhankelijk van hoe happy jij je plant weet te maken, dus hoe goed je in telen bent.

 

Van iedere soort kun je slappe hap oogsten, als je echt je best doet om het te verkloten. Daar staat tegenover dat je ook uit ieder zaadje hele lekkere gear kan telen, afhankelijk van wat je ermee uitspookt;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik bij mezelf opmerk is dat het ook veel aan mijn eigen stemming ligt hoe goed een soortje zijn werk doet.

Ben zelf niet echt zo'n haze liefhebber net door de uitgesproken smaak die een haze heeft, denk dat het inderdaad trial en error is om het beste soortje voor jezelf uit te zoeken. En dan natuurlijk hoe je het drogen, kies je ervoor om het snel snel te drogen of laat je het rustig drogen op een matige temperatuur in een goed verluchte donkere ruimte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wel ns red escape gehad van omni en die was zo sterk dat ie zn eigen zakje openmaakte..:D

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

zo heb ik me er es een zakje gorilla glue gehad waar ik nix van kon roken want het zakkie wou niet open zo sterk was die glue.

hele zakkie zat aanmekaar geplakkie .

 

:vape: :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...