Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowke

Dna Genetics

Recommended Posts

Chucha ,

Tis zo simpel , ik heb 3 complete verslagen ( 24K Gold , Chocolope en Holy Grail Kush )

die je waarschijnlijk wel overtuigen .

Je zal hier waarschijnlijk nog nooit een verslag gezien hebben van DNA genetica op DNA-Mills aarde .

Aarde waar je de hele ronde niets aan toe hoeft te voegen heeft het voordeel dat er ook weinig fout kan gaan.

En er zijn genoeg andere proefkonijnen die het wel gaan proberen :)

 

Wat gobru betreft ,een betere gast , met meer inzet ,vindt je nooit , ongelooflijk dat hij voor "reclame maken" , als een klein jongetje afgescheept wordt.

Maar dat heeft verder niks met dit topic te maken .

 

Binnenkort zullen er wel verslagen komen hier , we zullen zien .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

oja ook gobru was geband om reclame klopt

 

maar ik had het over elmo zijn ban

want pas nadat hij overliep

werd er een beetje gepost op eu

daarvoor bestond eu al 3 jaar

maar was dood

alleen de mods en een enkeling posten iets

en pas toen elmo en de kudde schapen ging posten

bereikten jullie de 50 .000 post

wat uitgebreid gevierd werd :)

 

terwijl de mods het meest hebben gepost op 10% na ofzo lol

zoals in het verleden ookal vaker besproken is

en nogmaals voor de laatste x

ik moet nog een verslag zien wat me overtuigd ( ik hou van kweekverslagen lezen,)

( dus dna en hun aarde zijn mij reeds bekend)

1 waarvan ik moet kwijlen :)

je verzorgd je plantjes wel goed

maar de strains die ik gezien heb in meerdere verslagen

zijn voor mij de moeite niet waard om in een grotere setup te runnen

Edited by chucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ben ik hier al een paar jaar niet meer online geweest. Maar nu toch ff wel. Beste chuca. Jij loopt nu al een dik jaar hetzelfde te verkondigen, gobru dit, elmo dat, casto zus, karel zo... en dat is waar dit forum voor staat. Mensen afbreken, uit de hoogte doen, iedereen voelt zich hier beter als een ander. En dan verschiet je dat ze lopen zeiken over dit forum? Jij zit hier weer iedereen te bekakken, terwijl de topicstarter een vraag stelt over een zadenbank. Niet over een forum, niet over gobru, karel,elmo,... nee, over een zadenbank! En jij loopt direct .eu te bezeiken, omdat een sponsor van het forum die zaden heeft.

 

Wou het in het andere afzeik topic al eens zeggen tegen jou, maar was al slotje op. Als je ons zo leuk vind om altijd zo over te lulle, wordt dan lekker lid! We ontvangen je met open armen. Wie weet leer je nog iets bij, misschien wel over dna??? En laat je vooral niet klissen door jaloezie mijnen beste, das een vies beest!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hele .eu en .nl geblaat weer...

 

What the hell maakt het uit wie waar rondhangt en met wie...

 

Smoke some!!

 

DNA is niks mis mee, hebben prima genetica alleen jammer dat zij helemaal over zijn gegaan op fem. Meen te herinneren dat esko DNA genetica gebruikt/heeft gebruikt voor zijn crosses...

 

Gr,

 

Worm

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, toen ik de Cannalope Haze deed was die er alleen nog in regulier. Al had ik daar dus wel 100% dames uit waardoor ik vermoedde dat ze wellicht bezig waren met feminiseren. Of ik heb gewoon mazzel gehad. 6 zaadjes regulier kan natuurlijk 6 dames opleveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het interesseert mij ook geen hol , wie op welk forum zit ,

we hebben allemaal dezelfde hobby , maar het lijkt wel oorlog ofzo tussen die 2 , Hoezo ???

 

Mooi verslagen zullen wel volgen , het is alleen water geven , licht op de juiste hoogte en de temp onder controle .

Het enige nadeel van die aarde is , dat growshops het liever niet verkopen ,

die verkopen liever lightmix met 10 flesjes toevoegingen ,dat levert veel meer op , maar waarmee wel de meesten de fout in gaan .

En als je commercieel denkt Chucha , zou ik het maar eens overwegen dat DNA spul ,

verkoopwaarde vh eindresultaat ligt min. 50% hoger dan een amneesje bijv.

 

Reguliere zaden van DNA zijn er in ca 16 strains , de rest is fem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wat gobru betreft ,een betere gast , met meer inzet ,vindt je nooit , ongelooflijk dat hij voor "reclame maken" , als een klein jongetje afgescheept wordt.

Maar dat heeft verder niks met dit topic te maken .

 

 

Gobru heet hier tegenwoordig Shango, en gaat gewoon door met reclame maken.

Dat heeft alles te maken met dit topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn wel lekker strain (paar mogen proeven en fotograferen) beetje prijzig maar dat zijn er meer in die genetica style met die prijs (Ander breeders).

Frostedlondondank is een grote fan kijk maar naar zijn feed.

 

Zijn druk in de state bezig grote ruimtes wel mooi om te zien dacht via tweed / flyhighclub maar kan het fout hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn zaadjes vandaag binnen gekregen,

10 x cannalope haze en 5 x cannalope kush.

Over enkele weekjes ga ik voor mezelf de test doen want er was een hele doos testmateriaal bij,

aarde,pluggen,gehele mill's voedingslijn,vitalize,siliciumkorrels,pen,stickers,aansteker,grinder,kweekschema en van alles een mooie informatiefolder erbij,zo'n prachtig pakket heb ik nog nooit ergens gekregen.

Ik ga enkele planten op mill's aarde growen en de rest op de gewoonlijke light of growmix van plagron,met canna voeding.

Het ziet er veelbelovend uit en ben echt benieuwd naar het eindresultaat.

:j :j :j :j :j

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gezeik , om wie bij welk forum zit zeg pfffff ,

ik dacht dat de meeste stoners wel op 1 lijn zouden zitten ,

We hebben ook gelijk de sponsering van .eu opgezegd , en dat wordt hier ook niks ,

We gaan verder sponseren/adverteren op Rollingstoned.nl

Info en verslagen staan onder het kopje "cannabis"

Iedereen kan mij of Gobru wel bereiken , mochten jullie advies nodig hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,jammer dat er zo'n mensen tussen zitten,zal wel met jaloersheid enzo te maken hebben ...

 

Master,oke kerel,als ik wat moet weten hoor je het ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...