Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowke

Dna Genetics

Recommended Posts

Je ziet toch sowieso wel regelmatig DNA kweekjes langs komen. Of Reserva privada. Kan nooit helemaal zien of daar nou nog een verschil tussen zit of niet.

 

Bijvoorbeeld Krasi had toch wel vaak iets van DNA. Heb er zelf nog niet zo heel veel mee gedaan, maar toch ook 4 kweekjes.

 

Je ziet de laatste tijd ook veel bananen en aardbei smaakjes van hun langskomen (denk meer Reserva Privada dan), maar daar was dan weer herma gedoe bij staat me zo bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als nieuw lid op .eu vraagt 'Wat is het best om mee te beginnen' en ik zie een moderator DNA zaden van een adverteerder pushen, dan heb ik toch zo m'n bedenkingen over de objectiviteit. Hoewel er genoeg mooie genetica voor een betere prijs verkrijgbaar is, mij maakt het verder niet uit waar iemand z'n geld aan uitgeeft.

Edited by Running Water
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo bespeur ik overal wel enige vorm van belangenverstrengeling.

 

Hobby's kosten geld en van een zaadje kan je lang plezier hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah op die manier. Dat is me niet opgevallen, maar niet echt netjes nee.

 

Duur zaad is het zeker, maar het is ook wel goed spul. Bij de meeste goedkopere breeders heb je toch last dat je uit zaad een zooi aan compleet verschillende pheno's krijgt. Goed het is dan maar een heel kleine steekproef, maar bij de twee DNA soortjes die ik gedaan had was dat zeker niet zo. Dat was mooi uniform qua genetica.

 

Aan de ene kant is dat saai, maar aan de andere kant soms toch ook wel heel erg handig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ soca,

 

ik had hem al gezien,kruising tussen tangie en chocolope,heb ze eigenlijk allemaal overlopen van dna genetics.

 

 

@ wietefras,

 

dan klopt de bloeitijd toch ongeveer wat ze erbij hebben staan

 

 

@ crimson fart,

 

100% ontkieming is altijd mooi,mag ook wel voor die prijs

 

 

@ running water,

 

ik heb geen account op eu maar lees er wel regelmatig eens mee,

het is ook vandaar dat ik bij dna genetics ben uitgekomen (grow your own).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wietefras,

 

zo bekijk ik het ook,de prijs maakt me niet uit,als ik goed en stabiel zaad ontvang,

maar als je zoveel betaald en de helft komt dan niet boven om dan na een x aantal weken ook nog te moeten vaststellen dat die wat wel boven kwamen herma's geworden zijn,tja dan word ik serieus pissig...

Daarom dat ik ook even een topic'je ben gestart om wat gebruikerservaringen te lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op .eu wordt DNA gehypet en dat is niet zo gek met een adverteerder die er zaden van verkoopt ... :D

 

Weet ik, maar ik zag er het nut niet van in om dit hier te vermelden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ running water,

 

ik heb geen account op eu maar lees er wel regelmatig eens mee,

het is ook vandaar dat ik bij dna genetics ben uitgekomen (grow your own).

 

Die shop is van Gobru (hier een ban en modje bij .eu) en Master Kroblo .... emo20.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb er al meerdere van gekweekt en gerookt, stuk voor stuk lekker allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je goeie contacten hebt hoef je niet te kopen :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ running water,

 

Ik weet dat die shop van gobru is,en weet natuurlijk ook wie gobru is,hij had hier mooie hashtopic's

 

 

@ shango,

 

fijn om te horen,er zitten idd mooie soortjes bij.

 

 

@ konopi,

 

niet iedereen heeft die contakten,persoonlijk ken ik niemand die kweekt,en niemand weet dat ik kweek ;) ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen , Ik wil geen reclame maken , maar alleen even duidelijkheid scheppen :)

( Dit Topic heet toch ook DNA Genetics )

Ik maak exclusieve kweekverslagen voor DNA Genetics en Mills Nutrients.

RW heeft gelijk , Gobru en ik hebben een eigen site www.grow-your-own.eu , links onderaan staat ook de link naar mijn Instagram.

Het is inderdaad een hype , DNA zaden , en dan gekweekt op DNA-Mills aarde,

maar dat komt omdat er ook werkelijk niks beter is , kijk maar eens bij mijn verslagen op .eu , of op Rollingstoned.nl , of Instagram ,of Facebook

daar staan mijn verslagen oa vd 24K Gold , Chocolope , en Holy Grail Kush.

Dat is de enige manier om iedereen te laten zien wat het resultaat is .

Aan de DNA-Mills aarde , is geen enkele toevoeging nodig , de gehele kweek niet !

Er zit genoeg voeding in voor ca 90 dagen , ik heb bij mijn Chocolope ook Niets toegevoegd ! , zelfs geen water aanzuren.

De planten blijven diepgroen , nagenoeg tot aan de oogst .

De 24K Gold en de Holy Grail Kush heb ik alleen Mills C4 en PK Booster gegeven.

Ik was ook van plan om hier op .nl verslagen te plaatsen , zoals ook in mijn voorstellen staat ,

daar kreeg ik echter nagenoeg geen reactie op , dus leek me niet nodig .

maar kan altijd nog natuurlijk , mocht er interesse voor zijn :)

Mocht iemand een test willen doen met wat DNA zaden en een zak Ultimate Soil met kurk , dan hoor ik dat graag .

Share this post


Link to post
Share on other sites

masterkrobo, check je mails eens even ,heb vanmorgen gemaild over bestellen en ophalen (om 9u06)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ blowke dan weet je toch ook dat Eskobar o.a. Chocolope van DNA Genetics heeft gebruikt voor z'n Chocolate Rain ... :whistle:

 

Het ziet er naar uit dat je gratis zaden krijgt en een zak aarde op de koop toe ouwe krentenkakker ... :lol:

Edited by Running Water

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed medicinaal soortje die Chocolate Rain & niet duur ook.Moet het wel op voorraad zijn :P Hee Running Water doe er eens wat aan :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ running water,

 

shiva haze van escobar vond ik de nr 1,

heb hem 2x gegrowd maar das al weer eventjes geleden nu,

ben ze ook nergens meer tegen gekomen...

 

Zaterdag ga ik mijn bestelling ophalen,en idd,ik ga wat om te testen mee krijgen,

ik heb 10x cannalope haze en 5x cannalope kush besteld :dribble:

 

ps chocolate cheese heb ik ook liggen van escobar,als freebees gehad

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eskobar gebruikt zeker geen prul soortjes voor zijn creaties, maar vraagt wel zeer redelijke prijzen voor zijn zaden.De prijzen die ze voor DNA vragen koop ik liever iets bij Ace Seeds of Cannabiogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de Destroyer van Cannabiogen is super. Is meer een buitenplant begreep ik van degene waar ik die wiet van geprobeerd had, maar wil het toch een keer binnen proberen. Echt lekker en heerlijk effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele goede breeders Ace en Cannabiogen, binnenkort gaan we selekties doen op de Malawi en Panama en dat word vuurwerk zowiezo.

 

gallery_26428_12694_5464910.jpg

 

gallery_26428_12694_11043255.jpg

 

"Panama Elite"

 

Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

De truc is natuurlijk dat een enkele plant onder een 1000W lamp grotere toppen geeft. Niet echt efficient, maar leuk voor de foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Wietefras

 

Deze Panama's stonden onder 600 watt, ik dacht lumateks met boost maar het zijn Gavita ir 600.

 

 

Poldergrower

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...