Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Boefje030

Stek Per Watt./stek Per M2

Recommended Posts

stekkenhandel is linker, elke stek met worteltje is een plant (x30gr).. en je hebt er nogal wat staan als stekkenboer

meer werk, heel veel meer werk ook

 

nog niet opgemerkt: meegebracht ongedierte door je klanten waardoor je de helft van je mamma's kwijt raakt

 

@boefje

een TL of PLL klein hokje is zat voor mamma's, onder HPS loop je de kans dat het je helemaal voorbij loopt (deed het mij hier wel met 250W in een DR60).

 

Dit weet ik lostchild. Ik ben lange tijd zelfvoorzienend. Maar dit gaat om opschalen. Dus dat je nog eens een paar duizend kan weg geven in de week als je snapt wat ik bedoel

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk maar uit boef, je pm inbox gaat vanaf nu snel uitpuilen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal er een schepje bij doen....Dat is wat die wil haha :whistle:

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor. Wilde gewoon een rekensommetje voor stekopbrengst per watt/m2. Kijken wat er gemiddeld gescoord wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt heel erg welk systeem je gebruikt op hydrosysteem kan je wel tot 500 van een m2 halen. Wil je het een beetje kwalitatief goed houden 200 per M2 dit alles onder een hpi 400 watt lamp. Wat betreft verdienste al je winst gaat op aan paracetamol van de hoofdpijn die je er van krijgt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat betreft verdienste al je winst gaat op aan paracetamol van de hoofdpijn die je er van krijgt.

Lol, als je gewoon een soort stekt waar je van weet dat het goed is, waarom zou je dan hoofdpijn krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb heb ook een nursery overwogen, maar houd het liever bij een paar mooie fruitbomen en rook 'bijna' alles zelf op :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordelen stekkenboer: minder licht nodig als een wietboer,geen last van de geur van bloeiende toppen. Nadelen:bewerkelijker als een bloeihok, veel gesleep met dozen.Bedenk ook dat wanneer je levert aan vaste tussenhandelaren en er wordt er eentje in de gaten gehouden/gesnaaid wordt ook jij aangemerkt als lid van de criminele organisatie..bij de growshop van me maatje werd het personeel en de stekkenboeren opgelaaien en als zgn criminele organisatie aangemerkt. naar mijn idee verdien je om en nabij hetzelfde op jaarbasis maar loop je als stekkenboer meer risico

Wat maakt het dan het verschil tussen stekken leveren aan een tussenpersoon (gs) of 'gewone handel' leveren aan een tussenpersoon? Of ben je dan ook lid van een criminele organisatie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het maakt ook niks uit, het verschil is puur symbolisch en ik snap ook echt niet waarom er over stekken altijd zo paranoia wordt gedaan. Alleen al daarom zou je er een handeltje in beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet dat ik iemand wil aanmoedigen om met stekken te beginnen - dat moet ieder voor zich weten - ik vraag me alleen af waarom stekkenhandel kwalijker zou zijn dan bijvoorbeeld de verkoop van wietzaden. Dat klopt toch niet als je er over nadenkt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevalletje kromme nederlandse wetgeving... zaden zijn legaal, planten illegaal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevalletje kromme nederlandse wetgeving... zaden zijn legaal, planten illegaal...

Ja en ik vind dat stekken de kroon spannen want daar reageren ze paniekeriger op dan op toppen wiet. Bij een koffieshop kan je zo binnenlopen met een ons wiet onder je arm, maar kom je ergens aanzetten met een klein stekje springen ze uit hun vel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij een shop binnenlopen met een paar ons wiet daar zijn ze ook niet altijd blij mee :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...