Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ozzoes

Naw Seeds Weeds, Rookverslagjes Van Ozzoes

Recommended Posts

Zoww zijn we weer, weer even uit geRooR-ed.

 

NY Diesel, gegrowd door Bio Bill.

 

De Looks: Redelijk compact, mooie brede bal, licht groen en vooral een dikke laag thc. Verder vrij standaard, wel her en der een tint die doet denken aan licht paars.

 

De Geur: Sterk, een zurige muffige zoete lucht gevuld met lekkere tonen welke onbeschrijvelijk zijn. Op de achtergrond een lekker "groen" luchtje, zeker niet verkeerd!

 

De smaak: Zoete soepele rook, een zurige mufheid overheerst iets fuel achtigs. Na een paar bong hits moet je zeker even pauzen nemen, straffer op de longen als je zou vermoeden.

 

Het effect: Relaxte high, semi actief. Veel minder stoney als ik had verwacht, totaal niet sloom over verlammend. De bovenkamer lijkt ook nog op volle capaciteit te blijven draaien.

 

Wederom well done Bill, al is deze strain minder my cup of tea als de Ms Aztec, dat was een instant hit en verdween hier voor je ogen!

 

OOPS: foto's vergeten haha:

 

20160722_220745.jpg

 

20160722_220648.jpg

 

20160722_220633.jpg

 

20160722_220626.jpg

Edited by Ozzoes
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoow, eindelijk de Exodus cheese van Crimson fart dan maar eens publiceren!

 

Exodus Cheese - Clone only, gegrowd door Crimson fart.

 

Looks: Kleine topjes, erg hard, licht groen en een dikke laag THC, jum!

20160516_143151.jpg

 

20160516_143216.jpg

 

20160516_143306.jpg

 

20160516_143458.jpg

Geur: Wauw! Kazige besjes, super sterk en super lekker! Zacht, zoetig, fruitig, maga complex, mega lekker!

 

Smaak: Zoet, totaal anders als ik had verwacht van een Exodus Cheese. Wel mega lekker en sterk van smaak, maar eerder een soort bessige penetrante half kruidige geweldige smaak. Hier houd ik wel van!

 

Effect: Erg bank hangerig, een relaxte high welke lang door suist, maar nooit echt "Hoog" gaat. De nadruk ligt op relax!

 

Al met al, een erg lekker wietje al vraag je het mij!

 

Next up:

 

Katsu Kush x Sannies Jack van Bio Bill, heb ik ook nog in me notitie blok staan!

 

20160520_135203.jpg

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zow laatste voor vanavond, denk ik.

 

Katsu Kush x Sannies Jack, gegrowd door Bill Murray.

 

Ik ben redelijk beperkt gebleven in me aantekkeningen, deze wiet had een ontzettend slome en luie uitwerking op mij namelijk.

 

Looks: Mooi licht groene wiet, echt een mooie glimmertje, compact maar toch luchting van opbouw.

 

20160520_135213.jpg

 

20160520_135333.jpg

 

20160520_135624.jpg

 

20160520_140021.jpg

 

20160520_140034.jpg

Geur: Een frisse groenige lucht met duidelijke citrus tonen, de geur wordt afgerond door een licht aardse ondertoon. Erg lekker, bijzonder en eigen! Herkenbaar.

 

Smaak: Erg lekker, ongeveer zoals ze ruikt maar iets zoeter. Niet zoals de meeste wietjes waar kush aan hangt.

 

Effect: Erg sloom en lui zoals ik al schreef, een echt bankhangertje voor in de avond. Voor overdag zou ik d'r laten liggen.

 

Next up: Strawberry Blues #1!! Die ga ik NU in een filterloos stickie roken en proberen te beschrijven, verslag volgt spoedig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, na wederom lang wachten, gaan we dan maar:

 

Cali-O, gekweekt door Collie Weed met behulp van wat guano.

 

De looks: De wiet is zeer fotogeniek, en ik had kennelijk een steady hand die dag, de foto's zijn bijzonder goed gelukt al zeg ik het zelf, verwacht er dus veel hehe. Verder heb ik nog genoteerd; Mooie bonkige wiet, zeer compact, bijna beton, weinig blad te spotten, vooral calyxen en haren.

CS1.jpg

Maar visueel erg mooie wiet, bedekt onder een zeer grote hoeveelheid bruin(/oranje) haartjes, je denkt meteen te weten waar haar naam vandaan komt. Tussen de rimboe spot ik soms een klein stukje groen, dit verstopt zich echter onder een dikke laag kristallen. Ik vermoed smullen.

 

CS2.jpg

 

 

CS3.jpg

 

CS3.jpg

 

 

CS4.jpg

 

CS5.jpg

 

CS6.jpg

 

SCS1.jpg

 

SCS2.jpg

 

En dan heeft Collie al verteld dat zijn laatste F1 gemaakt met de Cali-O en ik meen white skunk, nog meer haren heeft!

 

De geur:

Erg sterk, bijna overweldigend. Wat ik genoteerd heb luidt; Zoet, maffe muffige old-skool kruiden tonen, jeugd sentiment, een hint hout, scherp met een klein hintje van... meloen?

 

De smaak: Een zoete zwoele rook, ingewikkeld. Iets bijna sinaasappelachtig fruitachtigs met iets old school funkyachtigs, erg lastig om hier een vinger op te leggen maar zonder twijvel aangenaam en bovendien redelijk herkenbaar.

 

Het effect: Een lekkere relaxte bankhanger met een ampers merkbare up high, gewoon hangen en chillen. En ohja, genieten.

 

Verder noteerde ik als conclusie nog; Soepel, zoet, zwoel, sterk, lang blijvend, bijzonder en verfrissend.

 

Thanks Collie, vond het super tof dit wietje te mogen proeven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...