Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ozzoes

Naw Seeds Weeds, Rookverslagjes Van Ozzoes

Recommended Posts

We zitten al bijna op 1500 views jongens! Dat gaat hard!

 

Ik heb inmiddels een riante collectie heerlijk geurige samples, en van sommige weet ik al dat ze goed smaken, liggen.. Maar kwam er tot op heden niet echt aan toe knappe verslagjes te produceren...

 

Inmiddels ben ik gestopt met tabak, en rook ik alles dus puur. Wat een hele andere perceptie biedt als gemengd met die bruine meur bende..

 

Tevens ben ik sinds kort de trotse eigenaar van een Black Leaf Recycler Bong! Letterlijk een Recycler aangezien ik hem gekregen heb van PolderGrower! :hug:

 

20160221_004115.jpg

Hierzo nog met quartz nagel welke ik binnen 24 uur brak...

 

Maar geen nood...

20160224_143355.jpg

Vage kleur omdat hij net nieuw was.. (moest mij ook verteld worden haha)

 

20160224_163541.jpg

 

Puur beter met dat titanium!

 

20160224_163606.jpg

 

De oil is al bijna op helaas :thumbsdown: Maar genoeg lekkere wietjes om van te snoepen, en wat over te schrijven! :icecream:

 

Wat van Crimson Fart:

20160211_205954.jpg

 

 

 

 

20160211_210048.jpg

 

 

20160211_210654.jpg

 

20160211_210805.jpg

 

En wat Exodus Cheese (Clone Only)

 

20160211_210853.jpg

 

20160211_210859.jpg

 

20160211_210918.jpg

 

Van Buzz ook nog wat lekkers, Power Plant uit zaad van Sensi:

 

20160215_154557.jpg

 

20160215_154629.jpg

 

20160215_154730.jpg

 

Fotogenieke wiet met die mooie haren!

 

20160215_154747.jpg

 

20160215_154806.jpg

20160215_154810.jpg

 

En dan was ik recent ook bij BudWiser710 waar ik allerlei lekkers kreeg!

 

Claustrum van Positronics:

 

20160221_003606.jpg

 

20160221_003611.jpg

 

20160221_003737.jpg

 

20160221_003740.jpg

 

Amnesia uit zaad, Dinaferm:

 

20160222_002653.jpg

 

20160222_002703.jpg

 

20160222_002724.jpg

 

20160222_002738.jpg

 

20160222_002813.jpg

 

En natuurlijk Amnees:

 

20160223_212841.jpg

 

20160223_212853.jpg

 

20160223_212904.jpg

 

20160223_212948.jpg

 

20160223_212957.jpg

 

20160223_213006.jpg

 

20160223_213009.jpg

 

20160223_213013.jpg

20160223_213015.jpg

 

20160223_213317.jpg

 

20160223_213614.jpg

 

Ik heb tevens nog 2 Pheno's van de Rolex OG Kush liggen gekweekt door Bud, maar geen foto's van op dit momment.

 

 

En om het af te leren......

 

20160221_004218.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie ontzettend veel mooie glimmende toppies! Het zal jullie smaken..

Wat ik ook zie is 'tamelijk' veel klein blad aan de toppen. Is dat normaal en te roken?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha jullie is vooral jij hoor al;) maar idd genoeg mooie glim dingetjes!!!

 

Dat blad tjah... ik koop nooit cs wiet eigenlijk maar toen ik da afgelopen vrijdag toevallig deed in Leeuwarden zat er minstens zoveel dan niet meer blad an...

 

Mij is op een zekere meating geleerd dat pure sticks met zo min mogelijk blad t lekkerste zijn.. en ben pas daarna overgegaan op enkel puur..

Dus ik trek t blad er lekker af om het op te sparen zodat ik daar weer lekkere bho mee kan maken:)

 

Vanavond een verslagje van de Amnees (stek) gegroeid door Budwiser710, ook gebloeid overigens.....

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond een verslagje van de Amnees (stek) gegroeid door Budwiser710, ook gebloeid overigens.....

 

Da wordt dus morgen ochtend, jemig wat ben ik waus! Soort van sneak preview dus weer...

 

Thanks dilago, smaakt ook allemaal heerlijk! Ook leuk da ik nu 3 amnezen heb liggen en hoeveel die onderling nog verschillen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh die was niet van sensi maar van spliff.

En mocht alles hè smaken.

Edited by BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk hoor om je eigen wietje hier tegen te komen :lol:

 

Zo te zien heb je al heel wat soortjes kunnen blowen.

Samples van de anderen zien er trouwens stuk voor stuk pareltjes uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buzz

Mijn excuus Buzz, zal ik wel verkeerd onthouden hebben hehe :vape:

 

@ Crimson:

Haha leuk om hier te posten die foto's van de strains van jouw, betekend dat ik ze ga proeven hehe :icecream:

 

Maar inderdaad, ik mag niet klagen! Mooi spul allemaal en erg lekker! Jouw Purple Storm staat als volgende op het programma!

 

@TOPIC

 

Dat verslag van die Amnees van bud laat wel op zich wachten zeg... zou ik het gewoon vergeten zijn..?

 

Nee was erg druk laatste tijd :whistle:

 

Maaar bij deze eindelijk!

 

Vond dit een erg moeilijke strain om wat over te zeggen..

 

Foto's eerst maar dan? Ik heb alles wat bijgesneden om ze wat groter te krijgen voor t forum..

 

Amensia_Budweiser3.jpg

 

Amensia_Budweiser2.jpg

 

Amensia_Budweiser.jpg

 

Amensia_Budweiser1.jpg

 

Amensia_Budweiser_CU1.jpg

 

Amensia_Budweiser_CU.jpg

 

Ameens_Bud_Grinded.jpg

 

 

Looks: Moet ik nog wat zeggen? Mooie licht groene wiet, compact met her en der een vossen staartje.. :icecream:

 

Daar fixen we een lekkere stickert van...

20160229_152827.jpg

 

20160229_152925.jpg

 

En dan kan het werk beginnen....

Geur: Zoete haze, zodra ik de pot open doe waar ze in wordt bewaard komt er een bijna snoepachtig zoete lucht naar boven.

 

Smaak: Bij het inhaleren heel neutraal maar al snel bemerk ik een smaak die aardig overeenkomt met de geur! Een zoete haze smaak raakt mijn smaak pupillen het eerst, welke langzaam een wat zurige noot door laat schemeren met een lekkere lichte kruiden toon.

Bij de uitblaas moet ik bijna aan BHO o.d. denken met een groenig smaakje wat zeker niet onaangenaam is. Bij het roken ervaar ik een zwaar tong gevoel en een wat plakkerige mond. Heerlijke zoete "warme" doorpaf wiet.

Effect: Een echte up high met geen bank hang effect, mits je er kei veel van rookt.. Lacherig, sociaal en erg vrolijk vooral. Na de eerste rush wordt ze wat meer relaxt, lichtelijk verdovend maar nog steeds lekker vrolijk. Het effect is van een gemiddelde duur.

 

Al met al, erg lekkere wiet! Ben benieuwd of je hier een beetje in kunt vinden Budwiser710?

 

 

Even op een zijspoor, op de laatste Meating @ Mr. Black Cat werd mij iets getoond, het afknijpen van een joint.. Dit doe ik inmiddels ook, sinds ik puur rook, en bevalt mij super!

 

20160229_160006.jpg

 

20160229_160038.jpg

 

Je ken t gehele apparaat oproken tot de laatste korrels zonder dat het heet wordt! :dribble:

Edited by Ozzoes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ik toch bezig ben...

 

Die T-nail die ik heb gekocht voor mijn dab rig, is echt super super relaxt!

 

Deze is in hoogte verstelbaar en hierdoor is dit mogelijk in mijn geval:

 

Jup inderdaad, de hoogte van mijn nail komt overeen met de hoogte van de vlam van de brander, wanneer deze zelfstandig op tafel staat!

 

20160304_153222.jpg

 

20160304_153246.jpg

 

Super relaxt, ken em opwarmen en ondertussen nog even wat anders doen!

20160304_153313.jpg

 

En dan lurken als een mafkees!

20160304_153450.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah jammer, geen foto van het lurken? :vape:

 

Mooie verslagen Ozzoes! :specool

Lekkere soortjes allemaal en de topjes zien er allemaal smakelijk uit. :dribble:

Complimenten voor de growers ook. :tu

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah nee Beaker, ik ben erg blij met deze pijp en lurken + foto schieten wordt waarschijnlijk vallen... dus dat doen we maar niet hehe.

 

Maar thanks voor het compliment! inderdaad erg lekkur allemaal!

 

Inderdaad, complimenten aan alle growers! Gellukig heb ik nog geen verslagen hoeven posten die ik niet wou posten (negatief )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha welkom in mijn wereld, da heb ik met 90% van je posts hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ozzman

 

Wat test materiaal voor in de bong....G-39 #17

 

gallery_2792_5007_107302.jpg

 

Cookie crumble en G-39 rosin....solvent free is the way to be!

 

gallery_2792_5007_62825.jpg

 

gallery_2792_5007_184814.jpg

 

gallery_2792_5007_126471.jpg

 

Tijd voor een try out???

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bwoooo die pijp als bong is geen doen! Opzet stuk gekocht maar is een hoest festijn, hou t qua wiet bij jointjes thuis;)

 

Die G39 ziet er uit als een uurtje of wat vliegen, lekker! Vers ken ik dr al ben benieuwd hoe ze vooruitgegaan is.

 

Cookie crumble? Was dat dan? Mag je me dan meteen vertellen!

 

Die dabrosin was epish, en nu me smaak pupillen wat ingewerkt zijn qua bho benk daar ook nieuwsgierig naar;)

 

Ik zie in mijn glazenbol een pm in de nabije toekomst?

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi al dat snoepgoed! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van 2/3 phenos van de ROG een verslagje op papier, en vandaag 2 pheno's van de strawberry blues, NAW seeds, onder de loep genomen en de purple storm van crimsonfart.

Ook het verslagje van de Claustrum van Positronics is klaar....

 

Ik moet de foto's nog even organiseren en realiseer mij net dat ik me kladblok ben vergeten..... maar ik ben toch echt te lui nu om weer te gaan lopen.... excuus! klif hangertje dus.

 

Die budwiser710 Ammnees is toch ook wel pittig en maakt z'n naam waar. Zeker nu ik heb ontdekt hoe ik de oil rig kan misbruiken als bong, MEER water :dribble:

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoooow, tijd voor wat gekrabbel en wat foto's!

 

Ik begin maar gewoon even vooraan het boekje:

 

Claustrum gegrowd door Budwiser710, gebreed door Positronics.

 

Het uiterlijk:

 

20160304_160836.jpg

 

20160304_160902.jpg

 

Erg mooie wiet om te zien, wel wat fluffy maar dat mag de pret voor mij persoonlijk nooit drukken!

 

De geur:

Tijdens het vermalen ruik ik een breed scala aan eigen geuren, iets erg groens, zoets met een lichte dab achtige drop geur iets wat tintelend in de neus. Erg apart, erg eigen, erg lekker.

 

De smaak: Euuuuh....... Dit is een lastige, jemig wat complex en onbenoembaar! Iets van zoet hout met een heerlijke kruiden toon, erg apart wederom. Heel eigenzinnig.

 

Effect: Flinke up-rush toch wel, even een bonzend hartje hierzo. Daarna kalmeert ze al gauw iets wat, en ervaar ik een lekkere energieke high, vrolijk maar ook wel een bank hang neiging, maar meer een bank zweef neiging:)

 

NEXT. Even voor de goede orde trouwens, dit heb ik niet allemaal afgeraffeld maar doe ik op basis van aantekeningen...

 

 

 

 

Rolex OG Kushie Pheno, gegrowd door Budwiser710 en gebreed door Devil's Harvest.

 

Uiterlijk:

Kleine compacte topjes, zeer compact zelfs. Compleet wit van de THC. Ziet er smakkelijk uit.

 

20160311_212725.jpg

 

20160311_212631.jpg

 

20160311_213644.jpg

 

Zoals jullie kunnen zien, de geur:

 

Erg aards met een dikke kruiden toon, Heerlijk sterk en heerlijk "penetrant". T is een stinker :D

 

Smaak: Een erg dikke rook, met een zoetige toon tijdens inhalen. Vervolgens een compleet palet van kruiden, caramel, besjes een zuurtje, iets penetrants aards achtigs en een lange nasmaak. En toch wel iets wat ik niet anders ken als kush, overal overheen gekakt.

 

Effect: Eerst een sterke high, super heady maar ook al fysiek. Dit gaat snel over naar een gevoel van rust en relaxtheid, vrolijkheid en gek genoeg minimale sloomheid. Niet echt een slaap Kush voor mijn zoals de meeste dat zijn. Wel lekker ontspannend op de spieren.

 

Nog 1 om het af te leren:

 

Strawberry blues, Compacte Pheno, gegrowd door Poldergrower, gebreed door NAW Seeds.

 

UIterlijk:

 

WAUW, wat een schatje!

20160320_162755.jpg

 

Strawberry_blues_compact_bud.jpg

 

Strawberry_blues_compact_bud1.jpg

 

Strawberry_blues_compact_bud2.jpg

 

Misschien ben ik stiekem wel een beetje verliefs op deze strain, maar kom op man!

 

Dikke laag thc, t barst van de mooi oranje pistels en t leeg getrokken blad steekt er mooi tegen af. Ik vindt het een plaatje.

 

De geur: De eerste keer van mijn leven dat wiet met een fruit naampje ruikt naar het stuk fruit in kwestie!

 

De geur is mega sterk, erg zoete aardbeien met een zuurtje, een andere fruit toon denkend aan framboom op de achtergrond. ERG lekker! Ik heb wel 1200310x aan deze top gesnoven voor ik hem ging roken..

 

Smaak: Donker, en wederom wonderbaarlijk genoeg: Aardbeien!!!! Zoet, zwaar, heftig, op de achter grond een bittertje en een zuurtje wat overal door heen prikt. Erg lekker en apart! Super lekker, en voortaan eet ik geen aardbeien meer, ik rook ze wel... zoveel beter!

 

Tot mijn schrik was ik op dit momment zo stoned (Eerste GP weekend en beide strawberry's testen achter elkaar.. deze als laatste) dat ik hier geen aantekeningen van heb gemaakt. Maar ik kan mij nog scherp herrinderen, en dat wil toch wat zeggen, dat ze heel bijzonder was. Het effect belachelijk lang aanhield en een mooie mix was tussen een lacherige vrolijke high en een mellow body stone die alles doet ontspannen, en super helpt voor mijn nek!

 

Werkelijk waar, mijn nieuwe nummero 1 favorieto!

 

wa random plaatjes omdat het kan:

 

20160304_161000.jpg

 

Laatste beetje eigen SLH van buiten na de inval:

20160320_143137.jpg

 

Bah wa mooi! Strawberry blues Lila Pheno, NAW seeds ofc.

20160320_143310.jpg

 

Budwiser710 in de grinder, z'n nees dan.

 

20160322_152747.jpg

20160322_152815.jpg

20160322_152858.jpg

 

ik kap er mee, de rest komt later :wave:

Edited by Ozzoes
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo na vandaag is hier de drukte een beetje gepasseerd, en een zekere koala begint me arm er langzaam af te knabbelen zolang die al wachten moet!

 

Maar hier is hij dan, de enige echte, het rookverslag van Koala's S5.

 

Om te beginnen, de looks:

Jemig wat een mooie toppen man man man! Ik heb diverse toppen van hem te proeven gehad en de tendens was zeer groot van formaat en kneiter hard! Her en der is een vossenstaart te bespeuren, maar dat mag voor mij de pret niet drukken! De wiet is verder licht groen van kleur en zit goed onder de kristallen waardoor ze nog lichter van kleur oogt. Her en der kwam ik een lichte paarse gloed tegen op sommige toppen, maar dit was zeer minimaal.

 

Koala_S5_CS.jpg

 

Koala_S5_Cu.jpg

 

Koala_S5_Cu1.jpg

 

Koala_S5_Cu2.jpg

 

Koala_S5_Cu3.jpg

 

Koala_S5_Cu5.jpg

 

Koala_S5_Cu6.jpg

 

Koala_S5_Cu7.jpg

 

Koala_S5_Cu8.jpg

 

20160330_194818.jpg

 

20160402_164744.jpg

 

20160407_113354.jpg

 

 

De geur:

Vanaf hier wordt het lastig, maar gaan we dan; Zoete haze is het eerste wat te binnenschiet, een citrus achtige geur die bijna naar mandarijn neigt vergezeld dit gezelchap van zoet en haze. Ook bespeur ik iets heerlijk "donkers" in de geur, maar dit bevind zich vooral op de achtergrond. Al met al een erg lekkere geur die uitnodigd tot roken, dus dat gaan we dan maar doen...

 

20160402_165936.jpg

 

De Smaak:

Als de joint uit staat en je zuigt er aan komt een smaak zeer vergelijkbaar met de geur naar boven, een zoetige citrus haze smaak.

Steekt men de joint aan, zoals de gemiddelde gebruiker toch zal doen.. dan komt er een warme, wederom zoetige haze smaak naar binnen met een dosis citrus welke zich langzaam opbouwt en steeds meer gaat opvallen. Op de achtergrond opereert een bijna muffig kruidige toon, maar deze komt nooit echt door. Een iets wat zurige toon blijft eventjes hangen op de tong en doet daar z'n ding, maar dit duurt niet buitensporig lang ofzo. De smaak is behoorlijk sterk en ook aangenaam, lekkere wiet! Verder krijg ik er lichte plak lippen van.

 

De wiet brand ook gemakkelijk, en resulteert in een vrijwel geheel witte as.

20160407_115406.jpg

 

Het effect:

Lekker relaxt en ontspannend met een sterke head high. De wiet besluipt je en zonder dat je het weet ben je best knetter. Ik ben van mezelf al erg warrig, chaotish en vergeetachtig.. deze wiet doet daar nog even een schepje boven op. Ik rook het dan ook absoluut niet op school, ik vergeet vrijwel alles. Doet z'n naam eer aan wat dat betreft!

T is wel een lekker wietje voor overdag om dingen mee te doen, een bank hang effect komt pas bij grotere doseringen. Wat wel een risico is voor mij persoonlijk, t is namelijk flinke door paf wiet. Verder merk ik dat ik er behoorlijk creatief, gemotiveerd, sociaal en vrolijk van wordt.

 

Al met al een prima wietje als je het mij vraagt!

 

PS: Eerdaags wil ik een soort van vergelijkend waren onderzoek gaan doen, blind ofc, met de diverse S5 samples welke ik nog heb van diverse kwekers. Het plan is deze daar onder andere in mee te nemen.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk is het zover, het was weer even druk druk maar bij deze het verslag van de S5 van Scirocio.

 

Ik heb een tijdje geleden de eerste zitting gehouden met dit wietje, en ben helaas niet verder gekomen. De rest van de sample ligt bij PG en gaat naar het testlab in Amsterdam, zover ik weet. Vandaar dus.

 

Looks:

Heel erg mooie wiet, kleine calyxen en bijzonder compacte opbouw! Spitste toppen met een mega dikke laag THC tegen een mooi groene achtergrond.Mooi geknipt met opvallend veel "bruine haren".

 

Links een minerale top uit een vorige ronde van Scirocco, daarnaast 2 Bio toppen.

3_op_een_rij.jpg

 

20160402_164744.jpg

 

image.jpg

 

CU1.jpg

 

CU2.jpg

 

CU3.jpg

 

CU4.jpg

 

CU4.jpg

 

CU6.jpg

 

In_the_worx.jpg

 

In_the_worx1.jpg

 

Macro.jpg

 

Macro1.jpg

 

Macro2.jpg

Geur:

Zoete citrusachtige haze, iets groenigs op de achtergrond. De geur is erg sterk met haar frisse fruitige tonen. Nodigt zeker uit tot roken.

 

Smaak:

Zoals te verwachten ongeveer zoals ze ruikt. Een zoete citrusachtige hazesmaakvoert de boventoon. Een erg zoet en zeer complex smaakje. Er steken allerlei noten door de smaak heen, echter vindt ik het zelf lastig deze een naampje te geven. Kortom; erg lekker!

 

Effect:

Sterrrruhhk heb ik opgeschreven... Nog erg vers op het moment van roken, en duidelijk vrij vroeg geoogst. Deze wiet is mega high met een zeer minimaal fysiek effect. Ik ervaar het als zeer warrig makend en versuffend. Ondanks haar minimale fysieke effect is dit voor mij echt een bankhanger, ik zal na het roken voorlopig weinig nuttigs meer doen.

 

Opmerkingen:

Ik ervaar deze wiet als wat soepeler, minder zwaar en complexer van smaak dan haar mineraal geteelde zusjes, ook is de uitwerking wel heel bizar high, aan mij persoonlijk niet besteed.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het archief vond ik deze nog:

 

Purplestorm van E$kobar, gekweekt door Crimson Fart.

 

Looks:

Erg compacte wiet met grote opgezwolle calyxen, donker groen met gele tintjes, geen paarse verkleuringen in deze top te spotten.

 

Helaas wat minder foto's als jullie gewend zijn, misschien dat Crimson nog een paar mooie kan droppen?

In iedergeval:

Purplestorm.jpg

 

Purplestorm1.jpg

 

Purplestorm2.jpg

 

Purplestorm3.jpg

 

Geur:

Donker, kruidig en iets wat groenig, niet super verleidelijk al vraag je het mij.

 

Smaak:

Heel erg donker hasj-achtig, zoete hasj.. Eeg complex, kruidig en zeer eigenzinnig! Een zoete kruidige exotische hasj smaak in een wietje, genieten hoor!

 

Effect:

Niet super sterk, maar zeker een goed wietje! De uitwerking op mij was juist een actieve high, vrolijk en relaxt maar wel zin om dingen te doen! Weinig sloom-/luiheidd, wat ik wel had verwacht a.d.h.v. de beschrijving op Sannies site; Prepare the couch for a lazy day.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond een report van de Cheese van Crimson Fart, jemig wat vind ik cheese toch verdraaaaaaid lekker!

 

Later:

 

Sjuist, Hammer of Dawn!

 

20160509_195405.jpg

 

20160509_195414.jpg

 

En ook Strawberry Blues volgt nog haha, maar vondt t zo wel weer even aardbeierig genoeg :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, das alweer even geleden....

 

Inmiddels hoopt het werk zich ernstig op:

20160630_151917.jpg

 

20160630_151923.jpg

 

20160630_151929.jpg

 

20160630_152029.jpg

 

20160630_152035.jpg

 

Dus ik heb mij een nieuwe vernietigaar aangeschaft, werkt fantastisch zou hem echter niet opnieuw kopen.

 

20160630_154340.jpg

 

irritante disks...

 

20160630_154354.jpg

 

Gek genoeg soepeler roken met een verkeerde kop...

 

20160630_154409.jpg

 

En waar ik totaal niet trots op ben.....

 

Nooit eerder was het zo bar gesteld met mijn plantjes om deze tijd van het jaar, knakken om dan toch maar wat zijwaartse groei te forceren.. t mag allemaal niet te groot worden, en t is lichtelijk verwaarloosd, tot op heden geen ventilatie of lucht beweging aanwezig. Wel wit kalk waardoor t nogal strekt.

 

Heribei trouwens, geloof ik..

20160630_161141.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo het is alweer even geleden dat ik hier voor het laatst wat poste, ik heb 3 rook verslagjes op de stapel liggen om online gezet te worden.

 

Allereerst is er een nieuwe bong, de vorige is stuk gevallen... Dit maal een RooR!

 

20160809_152216.jpg

Zoals jullie zien reeds in de start blokken voor een lekkere sessie begeleid door wat zelf gebakken citroen zandkoekjes die meer lijken op boterkoek (smikkelen dus!), een lekkere bak koffie met wat kaneel en aardbeien in wiet vorm, Strawberry Blues.

 

Nog wat porno plaatjes van de Strawberry Blues:

 

20160729_190740.jpg

 

20160802_230830.jpg

 

20160802_230942.jpg

 

20160802_231030.jpg

 

Verder met waar het hier normaal om gaat, rook verslagjes!

 

Beginnen we met Ms Aztec gekweekt door Bio Bill, een kruizing van een WF member, de naam ontschiet mij even.

 

Looks: Niet de meest compacte wiet, licht groen best wat klein blad in de top zelf, veel thc en relatief weinig bruine haren. Ziet er zeker niet onaantrekkelijk uit.

 

Helaas is mijn telefoon in de tussen tijd gecrashed en ben ik dus een aantal foto's kwijt (heb me helemaal de tering gezocht voor ik me dit herrinderde...) Dus heb een foto geleend uit bio bill z'n eigen topic, helaas geen bud shots dus!

 

gallery_43019_18676_648273.jpg

Ook mooi!

 

De geur: Jemig! De geur is erg sterk en vooral zeer herkenbaar en aantrekkelijk! Zoet licht weeïg en vooral onbeschrijfbaar! Dit wietje zul je zeker er uit pikken wat geur betreft uit 10 verschillende wietjes. Bijzonder sterke kruidige, zoetige lekkere mufheid, vaag.

 

De smaak: Voorspelbaar lekker maar milder als de geur, wel sterk en lang aanhoudend. Als trefwoorden heb ik genoteerd Noten, amandelen, kaas, skunk, vaag fruit, erg lekker, bijzondere nasmaak.

 

Het effect: Lekkere al rounder, iets higher als stoned, maar onweerstaanbaar zeker in de bong!

 

De geur en smaak vind ik het grootste pluspunt van deze wiet, het effect is minder bijzonder. Niet super sterk ofzo maar wel potent genoeg!

 

Well done Bill!

 

Next up: Hammer of Dawn.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hammer of Dawn, gegrowd door RhinoCBD op Guano Kalong.

NAW Seeds.

 

Looks: Lange dunne toppen met mooie torrentjes. Mega wit van de trics, en inmiddels mooi gecured.

 

Geur: Zoetige zure besjes, kruidige tonen er onder verscholen.

 

De smaak: Een zoete vette rook, blijft heel lang hangen, een uitgebreid pallet aan smaken wat het beschrijven lastig maakt. Er lijkt wel verschil in smaak te zitten tussen verschillende hits van dezelfde wiet zo complex. Zeker een aanrader.

 

Het effect: Een sociale high met een milde body stone, geen slome wiet maar ook niet super actief. Prima voor tijdens activiteiten maar ook tijdens het bank hangen, een echte all rounder. Wanneer je flink door paft beland je uit eindelijk wel in een couch lock, maar daar kom ik overdag toch niet aan toe.

 

20160721_143137.jpg

 

20160721_143115.jpg

 

20160721_143100.jpg

 

20160721_143017.jpg

 

Next up: NY diesel tevens van Bio Bill.

Later: Exodus Cheese van Crimson fart, was ik helemaal vergeten te posten!

Eerst: Even RooR-en.

Edited by Ozzoes
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...