Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ozzoes

Naw Seeds Weeds, Rookverslagjes Van Ozzoes

Recommended Posts

Heren, Dames en alles in het midden,

 

Ik heb onderhand een leuke variatie aan wietjes liggen gekweekt door PolderGrower, NAW Seeds.

Nu leek het mij wel leuk om daar is wat rook verslaagjes van te proberen te maken, en hier te verzamelen, bij deze de eerste.

 

20151108_004629.jpg

 

20151108_004643.jpg

 

20151108_004701.jpg

 

20151108_005015.jpg

 

 

20151108_005441.jpg

 

De Looks:

 

Ziet er gewoon mooi uit, vrij zware toppen. De calyxen zijn mooi opgezwollen, dus ze is in ieder geval niet veel te vroeg ge oogst. Verder ziet ze er mooi groen uit, rijkelijk bedekt onder een mooie laag hars. Iets droger als ik mijn wiet het liefste heb.

 

De Geur:

 

Jezus, nu wordt het toch een partij lastig! De geur is net als de smaak, zeer complex! Het doet mij vooral denken aan die wiet lucht van vroeger, toen ik nog niet blowde maar mijn ouders wel. Een heerlijke iets wat oldschool geur, waarin het kruidige overheerst.

 

De Smaak:

 

Zo mogelijk, nog veel moeilijker om te beschrijven. Ik neem altijd graag een haatlje van de joint voor ik hem aansteek, en dan merk je al meteen dat dit een lastige taak wordt. De smaak gaat van zoet naar zeer kruidig, een behoorlijk intense smaak, welke heerlijk in de mond blijft hangen. Ik vindt het extreem moeilijk om hier een naam aan te hangen, maar lekker is het zeker! Ik heb nog geen vergelijkbare wiet gerookt, enkel geroken, als kind.

 

Het effect:

 

Een heerlijk warm deken, wat zeker verlichting biedt in de pijn welke ik momenteel in me nek heb. Verder knalt hij wel lekker in de kop. Het is geen slaperig wietje, ik ben nog steeds wakker, wat ik zeker een plus punt vindt. De High valt een tikkeltje euforish te noemen, maar vooral alles behalve sloom! Iets wat ik zeker waardeer aan deze NAW WEED.

 

Mijn hartelijke dank, dat ik dit heerlijke sampletje te roken had! Eerdaags een verslagje van de Green Manalashi, de rest volgt later nog:)

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ozzoes

 

Killer smoke report dude, cool om te lezen...hmm ze is vrij sativa dom voor een strain die 56 dagen klaar is. Supersnel superhigh.

 

Wat backgruond info,

 

Ze is de zus van C99 en Appollo 11 en van A13 komen meerdere clone only's zoals Cafe girl en de Genius pheno.

 

verder gebreed door master breeder Motarebel ze is een hele fijne smoke en here to stay!

 

Thanks Ozzoes en binnenkort nog maar eens wat testen....

 

Poldergrower

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee BC, die is idd awsome! Maar elke joint s.aakt anders hierzo dus erg lasig wat over te typen! Soms mokka soms een toon kattepis. Heel bijzonder.

 

Dat kussentje dat ik heb is GM toch PG?

 

Super high vond ik de apollo dan okk weer niet, ervaarde het meer ala een hybride gevoel. Lekker in kop en lijf. Maar heb nog een toppie appolo 13 bewaard dus zal eerdaags her overwegen;)

 

Thanks voor de background info!

 

Anyways, apollo 13 is idd een zeer fijn rokertje! Ik vindt de smaak toch wel zwaar fantastisch. Pik haar met gemak uit een lijn van 20 wietjes denk.

 

Eerdaags nog maar is wat testen PG? Daar zeg ik geen nee tegen;) en je moet hoe dan ook me kas wietjes proeven! Daar zitten onverwacht parrreltjes tussen; )

Edited by Ozzoes
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ozzoes

 

Dat kussentje is G-39, 1 van onze nieuwe strains.

 

En nu ze wat langer cured is de Appollo idd wat meer een hybride gevoel, niet onaardig maar niet zoo high meer.

 

Binnenkort een Strawberry Hammer proberen, ik denk dat je die wel kan waarderen...

 

gallery_2792_5018_358476.jpg

 

Poldergrower

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey PG!

 

G39 dus, okey top! Rookverslag komt er echt aan, maar dit is echt een mega complex wietje, elke joint nee elke haal lijkt wel anders te smaken! Super lastig hahaha.

Idd niet vresselijk high meer, maar ik geniet er nog steeds elke dag intens van! Top spul dat zo ie zo!

 

Die Strawberry Hammer ziet er inderdaad verdraaid goed uit! Binenkort maar weer is verdwaald raken ofzo.. :whistle:

 

Okeeey, onto busy-ness.

 

Afgelopen woensdag was ik Groningen onveilig aan het maken samen met Budweiser710, vanaf nu Bud genoemd. Eenmaal aangekomen kreeg ik al gauw wat lekkere vette toppen in mijn handen gedrukt! Wel vondt bud t leuk als ik er een rook verslagje van zou schrijven, dus bij deze :vape:

 

Nu ben ik al heel wat daagjes zoet om het verslag van de Rolex OG te posten, maar waar ik dit steeds s'avonds na een stevige Rolex OG joint wou doen, had ik er of geen zin meer in of was ik gewoon in slaap geflikkerd.. al een soort van preview in de intro dus wat effect betreft.

 

Afijn, foto's (De sluitertijd van deze telefoon is niet helemaal zoals het hoort krijg ik het idee..)

 

20151120_210215.jpg

Prachtige compacte toppen, met een dikke laag trics! :icecream:

20151120_210236.jpg

 

20151120_210321.jpg

 

20151120_210329.jpg

 

20151120_210349.jpg

 

 

Eenmaal verkruimeld blijft er dan over....

20151120_210607.jpg

 

 

Om een fatsoenlijk oordeel te kunnen geven, en omdat het stiekem toch wel 3.5921923x zo lekker is, een lekker puur jointje.

20151120_210834.jpg

 

FIK ER IN! :excl:

 

En dan t moeilijke gedeelte he...

 

Ik heb maar wat aantekeningen gemaakt tijdens het roken, en dat hielp ontzettend!

 

Strain: Rolex OG

Kweker: Budweiser710

Breeder: Devil's Harvest

 

Looks: Bovenstaande spreekt voor zich zelf, erg aantrekkelijke wiet!

 

Geur: De geur van deze wiet is zeer intens en niet te missen. Ik ruik een kush geur maar dan zeer kruidig met een toon van drop. Op de achtergrond, maar toch bijna brandend in de neusgaten heerst een zurige lucht. Echt een wietje met een zeer karakteristiek geurtje, je herkent haar meteen.

 

Smaak: Bij het inhaleren is de rook zeer soepel maar toch vol, de eerste smaak sensatie is zoet, maar deze bouwt snel op naar een zeer complexe smaak. Een kruidige smaak op de tong gaat steeds meer overheersen, zou echter niet weten waar ik deze mee moet vergelijken. Tijdens het uitblazen komt het zurige meer naar boven, en ervaar je de volledige smaak sensatie, met een zeer lichte toon van iets fruitigs achterin.

Tijdens het roken vond ik het zure karakter steeds meer gaan overheersen onder mijn tong, maar ik merk dan ook dat ik de rook direct onder me tong zuig. De smaak blijft nog enige tijd na het roken hangen in de mond.

 

Het effect: De eerste sensatie is een zwerige high in het hoofd, ik voel hem werkelijk fysiek in de vorm van een soort van (aangename druk). Echter geen opgefocked gevoel ofzo, eerder een rust welke eerst het hoofd bereikt en daarna steeds meer op het lichaam slaat. Ik merk wel dat ik mijn eigen hart voel kloppen, maar dat kan ook zijn omdat ik nu heel anders aan het roken ben (veel bewuster i.v.m. dit rook verslag). Verder krijg ik een vette bek en lippen van deze wiet, zoals ik dat wel vaker ervaar met andere strains. Heerlijk.

Overdag kan ik deze wiet prima roken, ik wordt er rustig van maar niet meteen lui. S'avonds is dit meer een wietje voor het slapen gaan, ik merk dat ik dikwijls zit te knikkebollen als ik deze in de avond rook.\

 

Jemig wat een bult tekst...

 

Ook kreeg ik nog wat lekkere olie mee van Bud,

 

20151120_231344.jpg

 

Heerlijk spul, maar je moet het consumeren zoals het bedoelt is. Vind het persoonlijk zonde om in een joint te stoppen, dus bewaar t lekker tot ik ergens kan dabben hehe.

 

Work in progress.. G39.. (uit een test batch, dus vorm toppen niet representatief voor de strain!)

 

20151116_232056.jpg

 

20151116_232105.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey PG!

 

G39 dus, okey top! Rookverslag komt er echt aan, maar dit is echt een mega complex wietje, elke joint nee elke haal lijkt wel anders te smaken! Super lastig hahaha.

Idd niet vresselijk high meer, maar ik geniet er nog steeds elke dag intens van! Top spul dat zo ie zo!

 

Die Strawberry Hammer ziet er inderdaad verdraaid goed uit! Binenkort maar weer is verdwaald raken ofzo.. :whistle:

 

Okeeey, onto busy-ness.

 

Afgelopen woensdag was ik Groningen onveilig aan het maken samen met Budweiser710, vanaf nu Bud genoemd. Eenmaal aangekomen kreeg ik al gauw wat lekkere vette toppen in mijn handen gedrukt! Wel vondt bud t leuk als ik er een rook verslagje van zou schrijven, dus bij deze :vape:

 

Nu ben ik al heel wat daagjes zoet om het verslag van de Rolex OG te posten, maar waar ik dit steeds s'avonds na een stevige Rolex OG joint wou doen, had ik er of geen zin meer in of was ik gewoon in slaap geflikkerd.. al een soort van preview in de intro dus wat effect betreft.

 

Afijn, foto's (De sluitertijd van deze telefoon is niet helemaal zoals het hoort krijg ik het idee..)

 

20151120_210215.jpg

Prachtige compacte toppen, met een dikke laag trics! :icecream:

20151120_210236.jpg

 

20151120_210321.jpg

 

20151120_210329.jpg

 

20151120_210349.jpg

 

 

Eenmaal verkruimeld blijft er dan over....

20151120_210607.jpg

 

 

Om een fatsoenlijk oordeel te kunnen geven, en omdat het stiekem toch wel 3.5921923x zo lekker is, een lekker puur jointje.

20151120_210834.jpg

 

FIK ER IN! :excl:

 

En dan t moeilijke gedeelte he...

 

Ik heb maar wat aantekeningen gemaakt tijdens het roken, en dat hielp ontzettend!

 

Strain: Rolex OG

Kweker: Budweiser710

Breeder: Devil's Harvest

 

Looks: Bovenstaande spreekt voor zich zelf, erg aantrekkelijke wiet!

 

Geur: De geur van deze wiet is zeer intens en niet te missen. Ik ruik een kush geur maar dan zeer kruidig met een toon van drop. Op de achtergrond, maar toch bijna brandend in de neusgaten heerst een zurige lucht. Echt een wietje met een zeer karakteristiek geurtje, je herkent haar meteen.

 

Smaak: Bij het inhaleren is de rook zeer soepel maar toch vol, de eerste smaak sensatie is zoet, maar deze bouwt snel op naar een zeer complexe smaak. Een kruidige smaak op de tong gaat steeds meer overheersen, zou echter niet weten waar ik deze mee moet vergelijken. Tijdens het uitblazen komt het zurige meer naar boven, en ervaar je de volledige smaak sensatie, met een zeer lichte toon van iets fruitigs achterin.

Tijdens het roken vond ik het zure karakter steeds meer gaan overheersen onder mijn tong, maar ik merk dan ook dat ik de rook direct onder me tong zuig. De smaak blijft nog enige tijd na het roken hangen in de mond.

 

Het effect: De eerste sensatie is een zwerige high in het hoofd, ik voel hem werkelijk fysiek in de vorm van een soort van (aangename druk). Echter geen opgefocked gevoel ofzo, eerder een rust welke eerst het hoofd bereikt en daarna steeds meer op het lichaam slaat. Ik merk wel dat ik mijn eigen hart voel kloppen, maar dat kan ook zijn omdat ik nu heel anders aan het roken ben (veel bewuster i.v.m. dit rook verslag). Verder krijg ik een vette bek en lippen van deze wiet, zoals ik dat wel vaker ervaar met andere strains. Heerlijk.

Overdag kan ik deze wiet prima roken, ik wordt er rustig van maar niet meteen lui. S'avonds is dit meer een wietje voor het slapen gaan, ik merk dat ik dikwijls zit te knikkebollen als ik deze in de avond rook.\

 

Jemig wat een bult tekst...

 

Ook kreeg ik nog wat lekkere olie mee van Bud,

 

20151120_231344.jpg

 

Heerlijk spul, maar je moet het consumeren zoals het bedoelt is. Vind het persoonlijk zonde om in een joint te stoppen, dus bewaar t lekker tot ik ergens kan dabben hehe.

 

Work in progress.. G39.. (uit een test batch, dus vorm toppen niet representatief voor de strain!)

 

20151116_232056.jpg

 

20151116_232105.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog maar is op de koffie bij NAW Seeds... jemig wa heb ik heerlijk gevlogen!

 

PG & RhinoCbd, hartelijk bedankt! T was even lekker als gezellig!

Edited by Ozzoes
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daar zit je dan... een lullig blowtje te roken.. na al dat geweld van gisteren!

 

Tabak is wel officieel begraven in de achtertuin haha.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was zeker gezellig ozzoes moeten we zeker vaker doen...

Er viel gister ff een lekkere klomp G39 hash met rosin op me schoot...

 

gallery_8629_4825_881322.jpg

gallery_8629_4825_12093.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was gezellig Ozman,

 

Cheers!

 

gallery_2792_5007_171510.jpg

 

Poldergrower

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke verslagjes....

mooie soortjes ook :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rhino CBD

 

Dat was het zeker! Absoluuut voor herhaling vatbaar! :vape:

 

Mooi brok daarzo in je schoot!

 

@PG

Yup, absoluut!

 

Thanks jij ook!

 

@3.0 Danku!

 

Een fatsoenlijk oordeel over de soortjes kan je natuurlijk niet meer maken na al dat geweld, maar om maar even een korte algemene indicatie te geven... Mega lekkere wiet! Heerlijk wat smaak en effect betreft!

 

Als ik na diverse bong hits ineens moet vragen hoe deed ik dat ook al weer.. ging ik er bij staan ofzo..? En waar zat dat verdraaide gaatje voor de duim nou... Dan mag er toch wel gesproken worden van een potent wietje dacht ik zo :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, hasj maken is een vak apart wat PG beheerst zoals te zien is.

 

Is er een manier om hasj te maken op basis van het wasmachine principe zonder dat er ijs bij komt kijken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoow.. nogal off topic, maar is me eigen topic dus wie doet me wat?

 

Recent een tripje gemaakt naar Budweiser710 om gezellig wat olie te maken:)

 

 

Niks voor mij dat enge glas, maar mooi spul!

 

20151222_162730.jpg

 

Na uitgewazemd te zijn de pre heated snelkook pan turned vacuüm pan.

 

20151222_163752.jpg

 

vernuftig ventje die bud, pan werd afgedekt met een auto ruit!

 

eerste keer uit de vac, transfer naar papier, we hadden de schaal weer nodig.

 

 

 

 

 

20151222_170249.jpg

 

dit was trouwens in de vriezer bewaarde 13 maand oude fluff voornamelijk pain killer en medicsl mass.

 

20151222_170258.jpg

 

toch wel wat vervuiling zie ik nu op de foto.

 

en door..

 

in de schaal S.A.D. olie.

20151222_175947.jpg

 

20151222_180013.jpg

 

T eind resultaat laat nog even opzich wachten maar heb me laten informeren dat t inbound is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mijn laatste bezoek aan het NAW HQ werd mij onder andere een top `Blue Kali` (toch? ik moet dat echt gaan noteren haha) gedrukt.

 

20151228_002052.jpg

 

hier heb ik 2e kerstdag van gesnoept. Mijn notities kan ik niet meer vinden maar wat mij nog bij staat:

 

Looks: Mooie ronde harde toppen, met opvallend veel draden.

 

20151228_002045.jpg

 

20151228_002036.jpg

 

Oops...

20151228_002101.jpg

 

Smaak: fruitig en zoet, iets aards op de achtergrond. Erg smakkelijk!

 

Effectt: lekkere mix van stoned en high, met een behoorlijke duur. Heb er heerlijk mee bank gehangen:)

 

PS: Jemig wat ziet me grinder er vies uit zo op de fotos!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recent was ik weer opbezoek bij PG, en natuurlijk kreeg ik weer allerlij lekkers in me handen gedrukt!

 

Koekjes, Green Mana uit een test grow, Green mana normale grow en wat Amnees uit de superscrog.. en MOONROCKS!! (gaan er vanavond aan!)

 

20160102_231540.jpg

Moonrocks op de voorgrond, Grote top is Green mana uit de test, daar tegenaan normale Green mana, op de achtergrond ammie.

 

Bij deze een smoke report van de Amnees uit de SuperScrogg.

 

20160102_231553.jpg

 

Looks: Mooi compacte toppen, netjes geknipt niets bijzonders te melden. Mooie laag trics.

Geur: Veel kruidiger als ik met mijn zeer beperkte amnees ervaring gewend ben. De geur is zou ik een warme kruidige maar ook zoetige haze geur noemen, heel lekker.

 

20160110_162013.jpg

 

20160110_162053.jpg

 

 

20160110_162059.jpg

 

Mooi spul dus!

 

Maar het belangrijkste,

 

Smaak: Zonder fik erin overheest de kruidige toon vanuit de geur het zoetige, en is het domweg heerlijk. Eenmaal in de hens komt het zoete steeds meer naar boven, en halverwege de joint begin ik het te herkennen als Amnees. Een erg lekkere smaak, en tot nu toe de beste amnees die ik gehad heb (ook me eeste "wf" amnees.)

 

Effect: Heerlijk heady, echt ongeloofelijk Heady, maar de versuffing in ledenmaten slaat al gauw toe, en ik bemerk een heerlijk medicinaal effectje, het duurde bij mij echter niet mega lang, heb ik persoonlijk meer profijt van andere soortjes.

Mijn ouders vonden de wiet qua smaak ook erg lekker, en in hun dossering deed de wiet ook perfect wat ze zoeken, lichamelijk ontspanning zonder verlammende effecten op het hoofd.

 

Thanks NAW, was lekkker!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recent rookte ik ook mijn laatste beetje Hammer of Dawn, en vond vandaag mijn aantekeningen terug komt ie dan!

 

Visueel gezien, vindt ik dit echt MEGA mooie wiet. De formatie van de toppen, en de dikke laag thc, erg mooi!

20160104_005531.jpg

 

20160104_005537.jpg

 

20160104_005544.jpg

 

20160104_005554.jpg

 

20160104_005606.jpg

 

machtig mooi spul dit!

 

Smaak: Wauw! erg zoet, smaakvol en zoals ik van meerdere mensen al las, komt er een smaak herkenbaar als besjes naar boven. Ik geniet volop van deze wiet, en met name de smaak die lang achter blijft in de mond! Echt een topper!

 

Effect: Mooie allrounder, athans zo ervaar ik het. Niet belachelijk high of stoned maar juist een heerlijke mix hiervan, prima geschikt voor overdag of s'avonds!

 

Deze ga ik zeker eens zetten als ik een eigen hokkie heb!

 

Props NAW! :vape:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik edit de foto's er morgen nog wel ff in, maar ik moet het NU typen..

 

Green Manalishi, NAW seeds.

 

Geur: doet mij denken aan een soort van koekjes, enkel kan ik mij niet voor de geest halen welke koekjes, maar echt een mega apart kruidig en zoetig luchtje, heel onderscheidend.

 

Smaak: Sorry iedereen, ik heb echt mijn uiterste best gedaan, en daarom ook gewacht tot het laaste topje GM, maar het lukt me gewoon NIET om hier iets zinnigs over te schrijven... Het is een ontzettend herkenbare eigenaardige smaak, licht zoet maar vooral een mega lekkere combinatie van kruiden. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken, wand er zijn geen woorden voor deze smaak ervaring, je moet het roken, sorry.

 

Effect: Wederom, zeer bijzonder. En hier wil ik mij dan ook even op focussen. Ik moet nog even toevoegen dat dit pas mijn 2e jointje van de dag was, aangezien het bijna op is, en ik toch minimaal s'avonds een blowtje wil kunnen roken.

 

Tijdens het roken, merk ik ineens dat ik kennelijk pijn in mijn rug heb! Ja dat lees je goed, pijn die ik niet voelde begon ik ineens te voelen. En dit is ook geen incident, dit ervaar ik eigenlijk altijd met de GM, ik voel alles eerst een stuk intenser, elke zenuw in mijn lichaam staat even op scherp.

Maaaar, dit duurt absoluut niet lang, na 4/5 hijzen voel ik de verdoving op komen, en deze is behoorlijk intens! Een echte pain killer al vraag je het mij. Naarmate de tijd verstrijkt wordt dit effect steeds sterker, ebt de high weg en wordt het allemaal wat meer mellow, al is het van zich zelf al een ontzettend fijne relaxte high! Het effect duurt heerlijk lang, en eigenlijk is mijn advies ook echt geef deze wiet echt even de tijd om zijn werk te doen! Het effect wordt beter met de tijd, en ik voel mij echt heerlijk stoned onderhand, terwijl er al aanzienlijke tijd verstreken is.

 

Mijn moeder ervaart ook een zeer positief effect, en ook verlichting van de pijn en ontspanning van de spieren

 

Huize Ozzoes approves! :dribble:

 

Wederom thanks NAW, HEEEERLIJK :icecream:

 

toch al bijna 1000 views! wauw :dribble:

Edited by Ozzoes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

BHO made met Budweiser710

 

20160116_225250.jpg

 

20160116_225115.jpg

 

20160116_225132.jpg

 

20160116_225200.jpg

 

20160116_225230.jpg

 

 

20160116_225303.jpg

 

20160116_225310.jpg

 

20160116_225316.jpg

 

BHO... is er spul mooier om te fotograferen? :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Professional tokerd ,

 

Ziet er goed uit en neem de volgende keer een topje van NAW mee zodat ik ook een keer biowiet kan roken.

Ik heb nog materiaal gekregen en nog wat van jouw liggen ,zodoende ga ik morgen blazen....................

 

Verder mooi verslag en foto gewoon belichten zonder flash is beter.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ik da nie gedaan dan? Maar komt goed, wanneer ik weer wat heb hou ik een toppie voor je achter;)

 

Blaas-ze;)

 

Fotos maak ik meestal s avonds en we hebben hier thuis van die handige verlichting die je aandoet en waarmee je vervolgens nog geen reet ziet haha. Zal t voortaan is overdag probere.

Edited by Ozzoes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het najaar heb ik en hele bundel gehad met verschillende soorten(een van Naw) ,dat is op een feestje door verschillende gasten genuttigd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhhh, ja klopt! En vorige keer was het denk SLH.

 

Ik ga wat voor je apart leggen zodra ik weer wat heb maatje, vindt de wiet van NAW toch wel t sterkste argument om GK style te growen :innocent:.

 

en nog wat van jouw liggen ,zodoende ga ik morgen blazen....................

 

 

Had je nog meer knip van mijn liggen? :dribble: :dribble: Dan is er behoorlijk wat afgekomen zeg!

 

Vondt laatst ook nog wat knip in mijn droog hok trouwens :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zozo al 1000 views! Kennelijk is er toch wel wat interesse in wat deze mafkees hier neer pleurt!

 

Nou goed nieuws, in mijn schoot 2 samples van (zoekt even op hoe de fuck je dat nou toch spelde... :whistle: ) scirocco (zo dus).

 

Het gaat dit maal om Power plant x Critical (welke?) en wat Amnees.

Ik begin met het verslag van de Amnees.

 

20160123_154758.jpg

 

20160123_154809.jpg

 

Flits foto, omda ik ze wel mooi vind :likken:

 

20160123_154830.jpg

 

Stuite wel op wat problemen tijdens het draaien :thumbsdown:

20160123_154941.jpg

 

Okey, dan maar wat grinden en rap de fik er in! :likken:

 

De geur: Voor mij een erg bekende geur, namelijk excact de geur van een batch SLH waar ik van heb mogen roken, volgens de mensen die er meer als ik van weten de greenhouse versie, maar niet de super lekkere lemon cut. Maar wel een erg lekker frisse geur van deze Amnees welke ik niet kan vergelijken met de CS Amnees welke ik als jochie weleens gerookt heb, of de Amnees uit een eerdere post uit dit topic GK style gegrowd. Maar als ik niet beter wist, dacht ik dat dit SLH was. Al met al, een erg welkom geurtje in huize Ozzoes. Tijdens het grinde wordt de zoete geur iets dominanter.

 

De smaak: Blijft lastig deze afdeling om er iets zinnigs over te zeggen, helaas ben ik daar niet zo goed in als sommige van ons, maar wat ik opgeschreven heb, ik maak namelijk notities tijdens het roken dan komt er nog wat van terecht, is; Een wat simpelere smaak als de eerdere wietjes uit dit topic, waarmee ik bedoel minder complex. Maar een erg lekker zoete smaak met ergens iets kruidigs op de achtergrond in het begin. Na een paar hijzen voel ik zachte tinteling op het puntje van mijn tong en hangt er echt een heerlijk zoetje aan.

Ook is er iets licht zurigs, maar vooral in de nasmaak als je even niks drinkt na het roken zeg maar.

 

Het effect: Een erg lekkere actieve high, ik heb onderhand al verschillende dingen gedaan, en dit verslag is ook al bijna klaar! Ook een pijnstillende functie is zeker aanwezig, maar wel mild. Ik kan het zeker goed waarderen, en zou ontzettend tevreden als ik dit in een shop zou kopen! De high is wel erg snel qua gedachtes, iets wat ik kan waarderen.

 

Ik persoonlijk, vindt dit een erg lekker wietje, en ik ben zeer benieuwd wat (Checkt wederom de naam.... :whistle: ) scirocco, in de toekomst gaat produceren, vooral met de NAW genetica waar hij mee aan de slag gaat! Ik zeg, groene vingers! :icecream:

 

Voor proefje Power Plant x Critical

 

20160121_121832.jpg

 

20160121_121808.jpg

Edited by Ozzoes
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...