Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GrowingP

Na De Zomer Doorgaan

Recommended Posts

Waar zie jij mij persoonlijk worden dan?

 

Maar nee ik zal sowieso niet meer op fora actief worden, wil daar niet te veel tijd in steken en vertrouw het ook niet.

Zal nu misschien weinig uit maken, maar je weet niet wat er in de toekomst gebeurd met intelligente software.

 

Werk aan 2 bedrijfjes momenteel en probeer er zoveel mogelijk bij te doen met investeringen.

Gaat erg goed nu ja :D

Ook wat deze hobby betreft probeer ik zoveel mogelijk uit te breiden en locaties te zoeken.

Maar probeer ontopic te blijven en eventueel een bijdrage te leveren zonder sarcasme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Positief: twee keer 40 zaadjes bij Sannies bestellen en die in de grond stoppen. Als die bevroren is eerst wat kokend water erover. :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kweekseizoen is in principe voorbij.

Maar aangezien er tegenwoordig zoveel verschillende soortjes zijn vraag ik me toch af of er niet tegenwoordig een soortje is die je ook prima in de herfst of zelfs winter kan kweken mits voor gegroeid.

Om vervolgens in volle grond te zetten als het echt een plantje is.

Volle grond zou ook enige bescherming tegen een enkele vries bui moeten bieden.

 

Dacht zelf om himalaya gold/mountain te proberen hier voor.

 

100.jpg

For the first time Bhutanese landrace genetics from this mysterious and remote Himalayan country can be savoured and explored! White Bhutanese originates from mother plants cultivated from first-rate wild seed stock. The mother plants are completely authentic and unmodified since the time when these seeds were collected in the natural habitat. White Bhutanese is only one generation removed from its Himalayan source! To facilitate outdoor cultivation and offer a feminized strain we hybridized the mother plants with a carefully selected pollen donor. The major characteristics of the Bhutanese landrace have been preserved, whilst improving and standardizing the overall quality of the flowering buds. This particular Sativa is from Wangdi Province in Central Bhutan. It grows in semi tropical climate with cool winters at an altitude of 1.300-2.000 meters. Our White Bhutanese is a very versatile strain with high mold resistance. She can be cultivated in tropical to warm temperate environments up to 43°N. The plants withstand heat and have been stress-tested up to 48°C/118°F in a greenhouse. Cultivators in regions with a constant photoperiod or high humidity should especially consider growing this strain. White Bhutanese is a classical, tall Sativa with long internodes, which has to be taken into account when growing in containers or a greenhouse. Late planting and pruning is essential unless you have the space or resources to grow giants! In a Mediterranean or hot climate the plants can still reach up to 2,50 meters in containers if they are planted in June (northern hemisphere) and left unpruned. If a moderate size is desired, we recommend timing the planting season to allow for just one month vegetative growth. During this vegetative period pruning the main growing tip once should be sufficient. Too much pruning can backfire with landrace Sativas, especially in container cultivation, and decrease yield. So don’t be tempted to cut your plants down to a bonsai! White Bhutanese responds well to LST (low stress training) and, once you have figured out how to handle her size, she is otherwise very easy to grow and not fussy. Trimming the bottom shoots further simplifies plant care and increases the strength of the upper branches. White Bhutanese grows well in quality horticultural grade potting soil, but still requires additional feedings during flowering if grown in containers. Due to her vigour, size, and length of flowering time, sufficient nutrients should be provided over the full life cycle. The Bhutanese landraces are extremely hardy and not prone to hermaphrodites. Both the mother genetics and White Bhutanese were stress-tested and found to be highly resistant. Keeping your plants as healthy as possible will further ensure a safe and great harvest. Trichome production is impressive. But don’t hold your breath waiting for them to turn amber! The wonderfully clear to slightly milky resin is a trademark of White Bhutanese. Time your harvest according to the strain details, the natural decrease in bud development and, of course, the weather forecast. As harvest nears you can enjoy an exotic variety of scents. It can be a mixture of spice, lemon, fruit, mint, and nuts in various combinations. It took a while before we could figure out a suitable comparison for this complex aroma palette. The nearest was the typical Indian sweets or “mithai” made from cashews, pistachios, cardamom, etc. Once this tasty herb is dried and cured the aroma matures to a unique synthesis that reflects the environment the plants grew in, but the lemon and mint remains typical. The high has a smooth entry with an enduring effect. It’s a perfect balance between potency and everyday enjoyability. This herb is perfect for concentrating and creative projects, because it is not prone to interrupting your train of thoughts of triggering forgetfulness. The effects are mainly cerebral but also register in the body, with a physical laid-back state in the last quarter of the high which invites you to relax. However, this is a temporary phase and the buzz leaves behind a refreshed state of mental clarity. The relatively high CBG content enhances the medical applications of this strain such as for moderate pain relief, as a sleep aid, and treatment for glaucoma. - See more at: http://mandalaseeds.com/Catalogue/White-Bhutanese#sthash.MW3yw0Zy.dpuf

 

Flowering time outdoor:

 

late October - November
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growingp,

 

je planten buiten doen het nu mss nog omdat het nog steeds zeer warm is voor de tijd van het jaar,

hier de hele week rond de 18° geweest,

eens het gaat vriezen kun je het vergeten,

als ze te koud staan,staan ze stil en doen ze niets meer.

Waarom denk je dat iedereen zijn tent/hok in de nachtfase op 18° - 20° probeerd te houden?

En zoals agent al zegt,op eu niet meer actief?

Daar was het toch zoveel beter en heb je nl wat liggen afzeiken en nu kom je terug,

je bent weggeweest een tijdje en weet je,

telkens als er iemand iets dom's deed of zijn kweekje mispeuterde riep er wel iemand 'laat me aan growingp denken',

hahaha jij hebt hier geschiedenis geschreven kerel :rtfm:

Je kan mss proberen om ze in de vriesmaanden op strooizout te laten afbloeien... :huh: :blink: :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat mensen graag over mij praten is hun business niet de mijne.

Dus als ze daar happy van worden, prima toch?

Ik ben blijkbaar heel interessant voor mensen die zelf niet zo'n boeiend leven hebben.

 

Zoals ik al aan gaf heb ik geen behoefte meer om echt tijd te steken in fora.

Lees wat ik wil lezen en praat met de mensen die er verstand van hebben en dat werkt heel goed.

 

Is nooit mijn intentie geweest om te kweken tijdens periodes van vorst, maar een extra oogst vind ik wel interessant.

Dit ga ik dus volgend jaar proberen met himalaya mountain na een vroege bloeier.

Afdakje er boven en dan in november oogsten, lijkt me het proberen waard.

 

Mensen die niet out of the box durven te denken, maar zich verstoppen met humor en zich zelf ondertussen zo slim vinden komen nooit ver.

Die mogen mij allemaal uitlachen, ik leef mijn leven toch wel zoals ik het wil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja! Growing P, echt een briljant idee!....not! Waarom denk je dat de meeste planten in de winter weinig doen? Juist... inactief bodemleven, bodemleven heeft nu eenmaal een temperatuur nodig van 10 graden of meer om ook maar iets te kunnen verteren, de ideale temperatuur ligt al snel 10/15 graden hoger. Dus ja... doe er mee wat je wil. Ik vind het simpelweg niet logisch. Binnen kun je de natuur sturen, buiten niet.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konopi,

 

Bedankt voor de bijdrage en misschien wel een interessant soortje ook!

 

Plantformer,

 

Lijkt me allemaal best mogelijk in november als je het soortje er voor uit kiest.

Soortje dat ik er niet voor uitgekozen heb staan immers momenteel ook verder te bloeien.

Edited by GrowingP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das ook niks bijzonders...

 

Dat zijn gewoon late bloeiers..

 

Bij mij staan ze hopelijk ook nog ff..

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou als k jou was gewoon weer een paar topics openen en mezelf niet te druk maken om de blauw petten.. Growingpp heeft namelijk een bijzondere gave..... na een aantal weken/dagen gaan je topics vanzelf op zwart...

 

En k zal je toch 1 tip geven...als je nou weer iets van actief wilt zijn gaat dan niet zo n topic als dit openen.. om vervolgens te melden dat alles goed gaaat 2 bedrijfjes hebt en al meedere locaties hebt geopend voor de hobby ..

Aangezien dit topic alweer aangeeft dat je de bel wel hebt horen luiden maar verder....

 

Je zet jezelf voor lul hebt grootheids waanzin en kruipt veelste gemakkelijk vervolgens in de slachtoffer rol

 

Doe gewoon je ding en ga niet lopen bluffen dan hou je t best lang uit hier ..

Ga je onzin lopen verkondigen woordt je heel snel uitgekotst

 

En hou eens op met het editten van je posts waardoor er compleet iets anders komt te staan als de eerste keer forum tereur noemem ze dat..

 

Verders weer suc6 man

Jij komt er wel ....ooit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agent,

 

zou growingp geen megalomaan zijn?

 

Wie megalomaan is,ziet zichzelf als belangrijker of machtiger dan zijn omgeving of schrijft zichzelf bijzondere talenten toe.

Soms is megalomanie een uiting van een sterk gevoel van eigenwaarde,

maar de oorzaak kan ook zijn dat iemand zichzelf eigenlijk minderwaardig,onderbetekend of onbelangrijk vind.

In dit geval is megalomanie een verdedigingsmechanisme van de psyche.

De megalomaan sublimeert dan zijn minderwaardigheidscomplex in het tegendeel daarvan.

Vaak kan iemand met grootheidswaan in eerste instantie innemend en charmant zijn en de aandacht van zijn omgeving krijgen,

maar later ebt die bewondering weg en maakt plaats voor irritatie

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ blowke... ik denk dat je precies goed zit als k de omschrijving lees...

Staat er ook een behandel therapie bij ?

 

:)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, wat een haat en onzin weer heren.

Probeer on topic te blijven en wat minder blowen is misschien ook geen gek idee. :whistle:

 

Ozzoes,

 

Het hoeft ook niet bijzonder te zijn natuurlijk, zolang het maar werkt.

Er zijn al soortjes die beter tegen kou kunnen en dat zal zich ongetwijfeld ook blijven ontwikkelen.

Voor nu kunnen er al 3 oogsten buiten gedraaid worden met autoflowers, vroegbloeiers aangevuld met voor gegroeide laatbloeiers.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als jij het voorbeeld bent van minder blowen steek ik er nog 1 op.. daarnaast heb je de "haters" zelf uitgenodigt en nu weer miepen tipisch growingpeepee

 

ontopic blijven in jouw wordt ook erg lastig aangezien jij niet echt topic vast bent zullen we maar zeggen.. waar gaat dit topic nu eigenlijk over..? wat is het nut hiervan? bevstiging dat t gaat of niet ? dat antwoordis al gegeven toch? wat wil je weten dan ?

 

of gaan we t weer over bananen schillen hebben e.d wat een waanzinig goede oogst geeft en vervolgens ergens anders vertellen dat t een mislukt oogst was?

 

als de mensen hier eens wisten wat een stelletje mongolen we wel niet volgens jou waren op weedforum.eu en nu op hangende pootjes weer de onschuld komen uithangen hier yeah wright

 

hey maar nogmaal veel suc6 en k zie met plezier al je topics tegemoet k denk dat t r weer 1 over rot gaat worden en de vraag waarom je plantjes niets meer doen als het vriest kan k nu alvast beantwoorden maar zie t liever in een nieuw topic verschijnen over een week of 2

 

suc6 Growingpp

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

<div>Heb nu 2 kandidaten voor een late oogst volgend jaar, himalaya gold/mountain en White Bhutanese.</div>

<div>Misschien ken jij ook nog wat interessante soortjes Agent orange?</div>

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man man man toch,

vraag het anders eens aan die prof kweker die jou alles ging leren,

of aan die electricien wat je tentbuizen onder stroom had gezet,

heb je ondertussen al de folie van je lampkappen gehaald?

Heb jij nog wel een tentje?

Volgens mij niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol das waar ook.. tent onder stroom zetten en dan je maatje de schuld geven die was geniaal .

 

Vind t wel erg jammer dat de oude topics van growingpp op zwart zijn gezet k opperde toen al dat ze eigenlijk een stickie verdienden om iedere beginner te katen zien hoe t vooral niet moest eigenlijk een gemiste kans ..

 

Maar goed iets zecht mij dat t nu allemaal weer goed komt :)

 

Een interesant soortje vraag je om growingpp .. ik opper de spruit aangezien daar eerst de vorst overheen moet alvorens m te oogsten..

 

 

Edit: mischien woont ie ondertussen wel in een tent je zou dr zo 1 als buurman hebben

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is helemaal geen intresse naar jou rare ideeen,antwoord op je vraag,nee in de winter ken je niet buiten kweken,alleen dat je zo'n vraag stelt zegt genoeg over wat jij weet van een plantje

 

zielig is het eigenlijk... dat zo iemand op een wietforum rond hangt...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg: tuurlijk kan je buiten kweken in december, ook als t vriest, sneeuwt en hagelt... als je er maar genoeg in gelooft is alles mogelijk, maar kijk niet gek op als de opbrengst niet is wat je verwacht.

Tenslotte is wiet een magisch wonder der natuur, de natuurkundige wetten gelden dus ook niet voor een wietplant en zal deze alleen maar meer opbrengen naarmate het kouder en donkerder word.

 

Droom lkkr verder...

Share this post


Link to post
Share on other sites

telkens als er iemand iets dom's deed of zijn kweekje mispeuterde riep er wel iemand 'laat me aan growingp denken',

hahaha jij hebt hier geschiedenis geschreven kerel :rtfm:

 

 

Klopt als een bus :rofl

 

Eerst dit forum zwartmaken op .eu, om dan terug hier te posten dat je weer een geniaal idee hebt. Vond je SLH ronde op bananenschillen toch niet zo indrukwekkend. Heb een aantal pics gezien van je befaamde S5-ronde die ik ook niet zo spectatculair vond eig.

 

Kweken kan het kleinste kind, zelfs met z'n twee vingers in zijn neus. Je doet net alsof je Rosenthal bent.

 

Je wordt gewoon stiekem geil van de aandacht hier, denk ik.

 

Edit: Miisschien wordt het tijd om terug te gaan naar .eu want zie nu al in verschillende topics dat er weer een vete wordt uitgevochten. Dus laat maar zo, op die manier bespaar je de mods weer heel wat werk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHAHA...

 

roept ie op de vorige pagina dat hij fluf niet erg vind omdat hij wel het 1 en ander lekkers er mee kan doen/maken...

kan potverdikke nog geen halve joint oproken want dan gaat hij 48u scheef....

Een echte blower,grower en cannabisliefhebber/kenner die growingP

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHAHA...

kan potverdikke nog geen halve joint oproken want dan gaat hij 48u scheef....

Een echte blower,grower en cannabisliefhebber/kenner die growingP

 

Daar ben ik dan wel weer jaloers op! Wou dat dat hier nog zo was hehehe

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...