Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rob8558

Buitenplant Binnen Afbloeien

Recommended Posts

gallery_39937_18562_764189.jpggallery_39937_18562_3700363.jpg

Beste leden,

 

dit jaar eens een plantje buiten geprobeerd maar geen succes. Nadat ik terug kwam van vakantie 5 weken geleden zag mijn plantje er heel verdrietig uit, totaal nog niks van bloei te zien. Ik heb besloten om deze vervolgens in mn tentje te zetten (12/12) en na 4 dagen gelijk de eerste bloei verschijnselen.

 

nu, 4 weken later weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken. wie kan mij helpen? Ik heb er een 600 w. op 60 cm.boven hangen. ernaast heb ik mn tentje aangevuld met purple buds onder LED.

 

Ec. is 1.8. Ph 6.2 voedingswater 23 graden, temp. aan 30 gr. uit 21.

gallery_39937_18562_1530143.jpg

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor soortje is het?

Moest het mijn plant zijn zou ik denk ik doorgaan en afwachten, je bent tenslotte toch al ongeveer halverwege de bloei :)

(Heb wel enkel ervaring met micro dus ongetwijfeld is er nog beter advies verkrijgbaar haha :D)

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou je het soortje niet meer kunnen noemen.. ik weet wel dat het een haze is

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet em op 11uur aan 13 uur uit

elke voedingsbeurt geef je omgerekend 1 mg acetylsalicylzuur per liter mee.

 

[bayeraspirine, geen ander merk= voor een vat van 50 liter neem je een half tablet van 100 mg bayer aspirine, los het eerst goe dop in een klein glas water , en meng dat vlak voor het wateren door je vat heen]

 

ga er van uit dat je bloei ietsje sneller zal gaan

de dames waren wegend aan langzame omschakeling dag en nacht

lampenlicht is een poltseling ondergaan van de zon , en dat vindt een plant aanleiding sneller af te bloeien

pas dus op met voeding op het eind.

 

even de kluit aan laten drogen en dan een stevinge voedingsbeurt geven

let op glimmend blad= niet goed: minder voeding

 

je wilt dat alle budleaves enorm brede steeltjes hebben op dit moment= goed in de voeding

 

bayer aspirine zal de bloei intenser laten verlopen en het metabolisme van de plant aanjagen

 

goed gul wateren en in laten drogen elke keer

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziedaar het betere advies :P

 

Een maat van me had Amnesia in guerilla gezet en die zijn ook niet beginnen bloeien. Lijkt me beter geen haze soortjes buiten te zetten; tenzij je kan verduisteren.

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...