Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
master kush

119 dames

Recommended Posts

hehe na lang wachten(op goeie stekken) en het genieten van een wel verdiende vakantie staat de nieuwe aanplant er weer in.aan de kweekinstalatie is niets verandert heb alleen een kachel,vatverwarming en een deksel voor op het vat gekocht.tevens heb ik de hele ecoliser voedingslijn aangeschaft.het streven is 2,5 kilo komt neer op ff meer als een gram per watt.heb ook wat meer stekken geplaatst op sommige stukken van de bak om te kijken wat dit nu echt scheelt.als ik niet meer dan 2,3 kilo haal dan plaats ik er volgende keer 80 en top ze om te kijken wat nu echt het voordeligste kweken is.

 

http://pietjepuk.4t.com/photo.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet zeggen dat je tuintje er erg mooi uitziet, maar wat voor setup heb je gebruikt? Hoeveel watt aan lampen en wat voor afzuigers? En hoeveel ruimte?

 

En als je zo commercieel wilt kweken heb je er nooit overnagedacht om op steenwol of op mapito te gaan kweken? Lijkt mij dat je dan eerder in de buurt van die 2,5 kilo gaat komen

 

keep up the good work and keep on posting pics :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er pro uit.....en wat een ruimte!

Vraagje; zijn dat sproeiers op druppelaars op de leidingen en hoe pomp je het erin en en ennn....hoe bepaal je de hoeveelheid lliters

 

Groetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

de reden dat ik daar op aarde kweek is dat ik maar 2 keer per week in dat hokkie ben vind hydro te link i.v.m mogelijke lekkage.mijn volgend hokkie word ook zeker hydro maar dan zoek ik het wat dichter bij mijn woonplaats er hangen 4 adjust a wing 600watters in.1500m³afzuig 1000m³ inblaas de bak is 175x416 wil er zelf nog 2 wings bijhangen maar de eigenaar van de kamer wil dat helaas niet.er zitten sproeiers op leidingen geschroeft en met een dompelpomp pomp ik water erin de hoeveelheid water schat ik zelf in.

 

gegroet m.k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er idd goed uit :verrygood

Zie ik ook vlekjes op de bladeren?

Greetz Rutt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jij ook hier.....

 

 

Maar tuurlijk levert toppen meer wiet op.... dat is nu toch onderhand wel bekend ?

Zelfs als je er 80 indoet! Als je meer wiet wil hebben moet je voor een ander soort plant gaan! pp of nlx bijv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar ben ik nog steeds niet van overtuigt heb het in het verleden al eens geprobeert was niet zo tevreden maar goed, we zullen het zien.ben een beetje uitgekeken op de pp, en nlx is in deze regio niet te krijgen.heb foto gemaakt na het spuiten vandaaar die vlekjes zijn druppels waarschijnlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey jij ook hier.....

 

 

Maar tuurlijk levert toppen meer wiet op.... dat is nu toch onderhand wel bekend ?

Zelfs als je er 80 indoet! Als je meer wiet wil hebben moet je voor een ander soort plant gaan! pp of nlx bijv.

Het toppen van de planten hoeft echt niet meer op te leveren, het is maar net hoe dicht je planten op elkaar staan en hoe de staat van je planten is .

Share this post


Link to post
Share on other sites

joh joh zien er goed uit hoop dat je steets een update van de foto's maakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey jij ook hier.....

 

 

Maar tuurlijk levert toppen meer wiet op.... dat is nu toch onderhand wel bekend ?

Zelfs als je er 80 indoet! Als je meer wiet wil hebben moet je voor een ander soort plant gaan! pp of nlx bijv.

Het toppen van de planten hoeft echt niet meer op te leveren, het is maar net hoe dicht je planten op elkaar staan en hoe de staat van je planten is .

Ja zo kan je wel even doorgaan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

that looks like some good shit :)

 

keep the good work up :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zien er al goed uit en blijf update die foto's :verrygood

ps de volgende keer met het licht aan de foto's zijn nu wat donker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er allemaal goed uit :)

Hopen dat er genoeg aan komt.

Greetz Rutt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke oke ik wil het probere weet iemand wat een goeie onderlinge plantafstand is om te toppen ikzelf zat te denken aan om de 30cm.dan gaan er ongeveer 65 in de bak ik ga zowieso terug naar de oude vertrouwde pp.sneeuwwitje en jack herrer zijn niet de opbrengers die ik hebbe wil.

Edited by master kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...