Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

36 Haasjes In Een Kampeertent

Recommended Posts

Aan mij verkocht als 'haze' maar het is dus S5

 

stekboeren zijn een raar volkje, gasten weten niet eens wat ze zelf verkopen..

 

misschien wordt het tijd voor een keurmerk voor stekboeren :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan mij verkocht als 'haze' maar het is dus S5

Dat bedoel ik dus en om die reden is mijn Amnees S5 en mijn S5 een Amnees. :D

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tussen S5 en de originele ph donner amnees is volgens dit forum idd niet veel verschil... maar tegenwoordig is amnees zoals de WW van 10 jaar geleden: er wordt vanalles en nogwat verkocht onder die naam

 

misschien is mijn S5 geen echte S5, wel herken ik dit soortje als het soortje van mijn lente run en dat was echt prachtige wiet.. heerlijk fruitige haze geur, kogelharde en ook mooie buds.

 

laatste run was ook zgn amnees, maar dat was gewoon een vuile skunk kruising. dus s5 of niet, ik heb nu iig moeders van een bewezen soortje.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies, ik heb ook de originele soorten en of dat nou Amnees is of S5 zal mij worst wezen.

 

gallery_6495_18534_36734.jpg

Dit is me geen worst.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerlijk is eerlijk, de dikste scores op het forum hier zijn nog steeds op rfx/mapito. Mij iets te veel gedoe, elke ronde spoelen en dat spul jeukt als de pest! haha

 

Spoelen wordt al hele tijd niet meer gedaan hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraagje aan lostchild; is dit S5?

 

gallery_42960_18015_1230312.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal je zeggen wat het is: Amnees of S5! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verschil tussen S5 (Amnesia x Silver Haze(afghaan x nl#5/haze ), dat is het volgens iemand op opengrow die zegt de originele te hebben) en Amnesia (nl#5, o haze, skunk) is de afghaan in de silver haze. S5 zou dus iets sneller moeten zijn (niet perse korter, afghani/haze hybrides kunnen nog erg lang worden), iets meer donker stinken van de afghaan indica, en mogelijk iets lagere opbrengst (per gelijkwaardige plant, niet per se per kast/tent) deels van de korte bloeitijd en deels omdat er relatief iets minder skunk in de s5 zit. Mooie kruising die S5.

 

Tijdje terug Amnesia White van white label at sensi geprobeerd ('haze' x afghani) x thai. Nog nooit zo'n slecht soortje gekweekt. Naam amensia niet waardig.

Edited by Sativied
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

s5 is een Afghaan x Jack x (S)SH kruizing is mij uitgelegd (als ik het me nog goed herinner na al die jaren) en dan de Jack erin om meer op te laten brengen.

s5 stinkt duidelijk anders dan een Amnesia, idd meer sprake van een donkere afghaan lucht wat ook in het roken van een 'echte' s5 tot uitdrukking komt, ik krijg ook vaak de vraag of ik een dikke Afghaan aan het roken ben en ze brengt minder op dan een goede Amnees maar blaast die Amnees vd sokken :jump:

 

Er zijn 2 pheno's vd s5, 8wk'er ruikt anders dan de 67dgn dame en de wiet is wat meer happy haze vd 8wk'er waar de 67dgn velen doet denken dat ze met een zeer zware Amnees zonder Ricola geurtje/smaakje te maken hebben of toch wel een hele zwarte hash aan het roken zijn ipv een wietje.

 

Heb hier beide gegroeid en de s5 is zwaar favo, ook omdat ze zo giga makkelijk stekt :withstupid:

 

@Rodja

Menu's rondjes waren mooie rondes hoor en die is ook flink aan het stoeien geweest met de s5 over wat nu mogelijk was met haar

 

enne.. als je nu een foto postte waar geen hoofdtop op was te zien.. dat is een weggever hoor de topvorming vd s5 dat heeft ze vd SH weg volgens mij

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen het zien, ik heb nu stekken waarvan gezegd wordt dat het de enige echte S5 is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste dag week 4

 

gallery_42960_18550_2343986.jpg

 

gallery_42960_18550_1134750.jpg

 

gallery_42960_18550_1500258.jpg

 

gallery_42960_18550_3261130.jpg

 

gallery_42960_18550_459554.jpg

 

gallery_42960_18550_881819.jpg

 

gallery_42960_18550_2730291.jpg

 

gallery_42960_18550_2324846.jpg

 

gallery_42960_18550_1856738.jpg

 

gallery_42960_18550_1147813.jpg

 

gallery_42960_18550_3102025.jpg

 

ik weet niet of het aan de lage EC ligt (1.4)...

 

maar de tent ruikt naar KERSEN - cheesecake :dribble:

meer dan de vorige s5 ronde.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook leuk detail: de toppen onder de dimluxen met son-t pia plus (boost 660w) zijn iets dikker dan onder de magneten, ook is de internode afstand korter.

 

volgende draai haal ik dus 4 extra dimluxen (400v) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice man, ziet er al lekker uit :tu

 

Vanaf wanneer boost jij de lamp?

Gewoon de hele bloei periode of bijvoorbeeld pas vanaf week 3.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah oke, ik ga ook maar eens gebruik maken van de boost functie van de Digistar 600.

Zal de levensduur van de lamp vast niet heel erg verkorten neem ik aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit Rodja. Dat gaan hele mooie toppen worden denk ik zo. Wel een beetje veel licht raakt de grond, denk je dat dat nog opvult met blad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoop het niet, dit is al overkill aan blad op sommige plekken... ik wil harde knikkers tot aan de enkels, anders haal ik nooit de 1 gram per watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

en fluf knippen is voor slaven :likken:

begin ik niet aan

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik je de volledige oppervlakte van je tent? Als je dan geen gr/w haalt doe je het slecht vind ik. Is 6 m2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

per lamp is het 1,20x1,20

 

ik geef met de hand (sproeistok) water dus heb ook wat ruimte nodig om door deze jungle te kruipen

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is maar 400gr m2 gerekend. Maar je kan tpch gwn schuiven met je potten als je erin moet en daarna weer uit elkaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 1 600w lamp 2,25 m2 belichten is een beetje onzin. Ik kweek ook liever met een hoge lichtintensiteit, maar deze locatie is gewoon niet geschikt voor 12 lampen.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...