Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Seedheaven

Recommended Posts

He jongens,

Ik heb ook enkel positieve ervaring met seedheaven, jammer dat het bij jou verkeerd is gelopen Wiet61, maar het buiten seizoen is nog niet bezig en je zal je zaden uiteindelijk wel aankrijgen, daar ben ik zeker van.

Ik heb namelijk al meermaals besteld zonder problemen. Bovendien hebben ze, zoals hierboven al vermeld, heel interessante buitensoorten. Vooral de Ierdbei en de repro's van de legandarische Blue Hemp uit Zwitserland (Maroc Inspiration, Nepal en Lebanon) schijnen zeer hard de moeite waard te zijn. Ze krijgen zeker een plek op mijn Guerilla 2016.

Het klopt natuurlijk wel dat geld op sturen met de post als enige optie een zwakke keuze is als zaadshop omdat er dan vanalles kan misgaan. Ook jammer dat het wat fout gelopen is met de e-mails, dit is bij mezelf nog nooit gebeurt.

Al bij al zou ik toch willen oproepen om de zaadbank niet links te laten liggen voor zij die geïnteresseerd zijn in speciale en bovenal kwaliteitsvolle buitensoorten tegen een zachte prijs.

Hier een foto van mijn zaden die na 1.5week wachten aangekomen zijn van seedheaven.

DSCF0989_zpsytzmbvpx.jpg

Cheers!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

DAn moet je ze wel ontvangen natuurlijk , ander valt er weinig te planten volgend jaar , het moet net weer bij mijn zijn dat gekloot met die zaden , jammer maar helaas , ik had er anders nog veel meer besteld , maar nu niet meer .

Er zullen er wel meer zijn met een negatieve ervaring , maar dat heb je haast overal , goede en slecht ervaringen , als het nu nog goed opgelost word dat is het helemaal goed .

Waarom zou iki liegen over dat ik geen antwoord op de mail gehad heb , ik lieg niet , nooit gedaan ook .

We zullen wel gaan zien hoe en wat , ze konden hun eigen veel plezier doen door gewoon de zaden te verzenden als paketje , dat kost maar een paar euro , en ze weten zeker dat het aan komt , en ik ook .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Update , nog helemaal niks ontvangen , en ze doen net of ze gek zijn daar , de zaak zit in denemarken , die innen het geld en de breeder krijgt opdracht om de zaden te verzenden , wat door hun niet te controleren is natuurlijk omdat de breeder in zweden zit , een rare mannier van zaken doen , ik heb hulp van een medekweker onder ons die goed engels kan schrijven , ik kan dat niet goed , die kreeg als antwoord dat er contact op genomen word met de breeder zo vlug mogelijk om het de moeilijkheden uit de weg te werken , nu kunnen ze daar bij die balletent de breeder niet bereiken , wel een rare mannier van zaken doen , met een breeder die je niet kan bereiken , hoe kan je dan weten dat hij de zaden heeft verstuurd .

Er zullen heus wel gevallen zijn waar het goed gaat dat sluit ik niet uit , maar ik voel mijn eigen toch goed genaaid door die klotehommels daar in denemarken .

Totaal geen inleving van die zaak , normaal bied je je excuus aan en je verzend nieuwe zaden , en zoekt zelf uit waar het fout is gegaan , maar nee dit verekken ze ten sterkste .

Mensen niks kopen daar , dan ben je de problemen voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan echt wel aan PostNL liggen.Ik had afgelopen dinsdag zaden binnen moeten krijgen.Dat is afgelopen maandag verstuurd binnen NL trouwens & tot heden nog niks binnen gekregen.Een familielid zit achter 3 pakketten aan die nog steeds niet binnen zijn.Er wordt enorm gekut bij de distributie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...