Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Seedheaven

Recommended Posts

Guest wiet61

Seedheaven seeds , is dat een oplichter of niet , dat vraag ik me af , ik heb geld opgestuurd , niet veel gelukkikg maar toch .

Netjes mail gekregen dat het opgestuurd is 27 okt , maar volgens mijn is er geen reet opgestuurd , er is nog steeds niks binnen hier .

Ik begin nu een beetje te geloven dat ik genaaid ben , en dat voelt niet leuk :likken:

 

Wie heeft daar goede zaken mee gedaan ?

 

al twee dagen een mail gestuurd , en nul komma nul reactie terug

:innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks mis mee.Ulduz is een goeie aanrader.

 

ulduz.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

schiet ik niet zoveel mee op Konopi , ik krijg geen zaden , dan kan je kweken wat je wil , er komt niks uit als je niks hebt .

Nu heb ik zaden zat , maar het gaat erom , krijg ik de zaden die ik gekocht heb , ik denk dat het grote oplichterij is , na drie dagen was mijn geld er ,nu een week later , nog geen zaden , daar gaat het om .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je ff aanmelden bij seedshare.net geloof ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

IK kom niet door die registatie heen

Wat is dat nu voor een vraag wat moet je daar op antwoorden

smoking weed gets you ? wat moet ik hier nu op antwoorden , het is toch geen vraag

Klotenhommels zijn het , ik hoop dan ook dat iedereen gewaarschuwd is en niks koopt bij die oplichters !!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

stoned !

 

geduld is een schone zaak

 

ggm :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Die klote zooi reageer nergens op , op geen een antwoord , geeft elke keer aan , niet goed , wat een kut vraag zeg .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIsschien geen forum voor een prettig gestoorde. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel kerel,het antwoord is: Stoned... Allez man,dat je daar zelf niet bent opgekomen :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je enkel positieve feedback geven over Seedheaven, dus geef het nog ff tijd B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Jawel kerel,het antwoord is: Stoned... Allez man,dat je daar zelf niet bent opgekomen :likken:

 

Ik schrijf toch dat ik dat in gevuld heb of niet , en dan is het nog niet goed , dus er klopt geen reet van , ik ben niet achtelijk , of ze bannen degene die besteld hebben , het ip is te blokken .

Dat ze maar kapot vallen met hun kut zaden , ik zal ze op alle flora kapot gaan schrijven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook high ingevuld, want daarmee kwam ik wel binnen & heb je de andere gegevens wel goed ingevuld??? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee pipo dat staat nergens te lezen...

Heb je wel betaald??? O ja,dat staat er wel... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ze geen chupacabra willen op het forum daarzo :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ik heb alles goed in gevuld , nu heb ik een ander email adres gemaakt , en ja hoor het word geacepteerd , maar ik mag niet op het forum , ik denk dat het ip geblokt word .

Het is een grote oplichter , meer kan ik er niet van zeggen .

 

ik heb veel mails gestuurd , daar word ook niet op gereageerd, klootzakken zijn het , dus mensen koop er niks .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er natuurlijk aan op wat voor manier je die mails verstuurd hebt.Denen zijn nette mensen met vikingsbloed in hun genen & ja als die vikingsgenen beginnen naar boven te borrelen berg je dan maar arghhhh.De hamer van Thor komt dan op je dak. :popcorn:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of op zijn 3 zaden die hij besteld heeft,

liggen ze niet bij de buren,wat zijn dat voor buren,mss hebben ze het pakketje al open gemaakt en zit jij nog te wachten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je al gaan aankloppen bij de buren?

Ben nu toch wel benieuwd wie die zaden van jou aan het ontkiemen is?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ben je al gaan aankloppen bij de buren?

Ben nu toch wel benieuwd wie die zaden van jou aan het ontkiemen is?

 

die is niemand aan het ontkiemen , als je niet reageerd op mails , die gewoon netjes zijn , waarin ik vraag waar mijn bestelling blijft .

En ik meld dat ik ze nog niet ontvangen heb , als er dan niet op gereageerd word , is het pure oplichting , ik kan er niet meer van maken , en het zijn geen 3 zaden zoals hij door blowke word gezegd , die praat ook als een kip zonder kop .

Ik heb er honderden besteld , dus geen 3 , snap je het blowke , of moet ik het uit tekenen voor je , ik heb jouw zelf wel een willen zien als je het bestelde niet kreeg , dan jank je alles bij elkaar , dus aub niet zo,n achtelijke antwoorden graag .

Share this post


Link to post
Share on other sites

je had toch maar een kleine bestelling gedaan van 43 euro,heb je daar dan honderden zaden voor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er schijnen veel Polen te werken op het sorteercentrum van PostNL & die schijnen niet zo goed in de Nederlandse taal te zijn heb ik vernomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Er schijnen veel Polen te werken op het sorteercentrum van PostNL & die schijnen niet zo goed in de Nederlandse taal te zijn heb ik vernomen.

Dat zou zo maar kunnen zijn , ,maar dat interesseert me geef flikker hoe post nl het doet , de fouten beginnen al bij seedsheaven , ik heb nu links en rechts contact , met hulp van tune , en arnold , het is te gek voor woorden dat je zaden koopt , en geld op moet sturen ,dan krijg je een bevestiging dat het geld binnen is en verzonden word , of is , na een paar weken nog niks , ik heb flink wat mails verstuurd , daar werd helemaal niet op gereageerd , nu doen ze net of er niks gebeurd is , ze weten zelf wel beter , ik koop de zaden in denemarken , dat moeten ze de breeder die in zweden zit opdracht geven om ze te verzenden , wie krijgt zoiets verzonnen , het is een waardeloze zooi die shop , ik koop er niks meer , en ik raad het ook niemand aan

Zo ga je niet met klanten om .

Ook heb ik bericht gehad dat het opgelost word zo spoedig mogelijk , hopelijk nog voor mei volgend jaar , want zo vlug zijn ze daar niet , ze reageren nergens op ,nu ze op flink wat flora hun naam voorbij zien komen zijn ze wakker

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de topics alleen op .nl & .eu voorbij zien komen & waarom zaden bestellen in het buitenland terwijl je hier kan ruilen.Een bankrekening voor Cannabis zaad gaat een beetje moeilijk in een land waar het verboden is & IDEAL heb je daar niet, want geldt alleen voor Nederland, dus wordt het moneymaker of western union of geld versturen, dus via rooksignalen ga je berichten krijgen dat het ontvangen is.je moet toch wat, maar je hebt je natuurlijk een beetje verkeken op de prijzen die ze hanteren.Tis goedkoop voor Nederlandse begrippen, maar goedkoop is duurkoop, blijkt nu dus.Je hebt eigenlijk nog tijd genoeg.Moet nog december worden. :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus konopi zoveel pop corn is nie goed voor een mens hoor! Zie t je ineens overal achter plakken vreetzak;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...