Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mark Pol

Complete Kweektent Kopen?

Recommended Posts

Voor een simpele lamp+armatuur zou je de B.A.L EVSA kunnen pakken stekker int stopcontact van je schakelkastje en gaan niet prijzig ooknog eens..ben ik ooit mee begonnen

 

Denk ook aan automatishe blussers..Mabo blussers zijn makkelijk compact en werkend optimaal enige nadeel is de iets hoge prijs maarja wat is duur als het ook om andermans leven gaat ???

 

 

Filter heb ik trouwens van can original..

Altijd al gehad en van filter naar mn afzuiger idd de zwarte ongeisoleerde slang en vanaf afzuiger naar buiten geisoleerde slang..

 

Ph en ec meters zijn een must. Of je moet alla sannie kweken dan ist nie nodig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die fancontroller vind ik persoonlijk echt zwaaaaaar bagger...ventilator?? En brand veiligheid en hoe geef je water

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoek eens naar frequentie regelaar die haalt t gezoem uit je afzuiger heb je echt veel meer aan deze die je nu plaatsde is niet verkeerd maar er zijn betere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die is wel gelijk al 300 euro heeft het echt veel voordeel sinds mijn budget niet te groot is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetniet of je ruinte geisoleerd is anders kan je die 2de optie voorlopig gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die tent is niet de beste keuze naar mijn mening, maar goed kan er mee door misschien..

 

die filter zou ik persoonlijk wel gewoon een goeie pakken van Can original of Phresh

 

die thermostaat is echt bagger, dan een variac of je tweede optie, het liefst inderdaad een frequentie regelaar maar goed $$$

 

verder nog wat potten van 11 of 18 liter (18 is t mooiste vind ik)

 

dan nog wat voeding en aarde of cocos

 

(zwenk) ventilator is ook geen overbodige luxe

 

thermometer voor in je kampeer tent om alles in de gaten te houden

 

een stuk combideck 160 tussen je filter en softbox

 

en dan ben je een heel eind op weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een vraag waar niet hellemaal zelf kon uitkomen .

Als je zaden hebt geonkiemd doe je ze dan gelijk onder een 400/600 watt of eerst onder bijv 4x55w lampen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen lightfilters gebruiken, daar krijg je spijt van... liever een paar tientjes meer uitgeven voor een goeie.

 

Plantjes kunnen gelijk onder 600w, maar voorgroeien onder tcl of kleine hps om wat stroom te besparen zou je ook kunnen doen.

Ik groei tegenwoordig eventjes voor onder 250w hpi, zodra ze wat groter zijn gaan ze pas onder de grote lampen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat ook te denken om gelijk 600 watt te nemen . Moet ik wel even de spullen allemaal upgraden die ik wou kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt al aardig in de buurt... vind de lamp en trafo wel erg duur..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merk (philips) is prima, denk alleen dat die elders echt veel goedkoper te krijgen zijn... 50,00 voor een bulpje slaat echt nergens op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh zo maar de rest van de samenstelling is wel goed en compleet of mis ik nog wat ? behalve potten voeding en zaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien nog ff zo'n clipfannetje van n tientje erbij voor de luchtcirculatie in de tent, verder heb je het aardig compleet zo te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...