Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
let it grow baby

hoeveel gram hasj in joint ??

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Kan iemand mij vertellen hoeveel hasj ik van mijn blok in mijn joint moet stoppen om wat van de hasj te proeven ( en merken ). Ik weet dat het veel verschild per persoon........... Maar ong. Ik weet wel hoeveel wiet ik erin moet stoppen omdat die groene shit altijd zo opvalt als andere aan het draaien zijn.

 

Thank you Laterz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

1/3 doe ik meestal... dus 0.33333 enz gram zeg maar. Als het een beetje goede hasj is merk je er echt wel wat van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow en nog iets dat ik ff wilde vragen,

 

Op velen sites staat dat beginners in het beginn snel te veel roken,

Nouw ik ben ook nog best wel beginner ( Zekerz met hasj ! ) En der staat vaak dat de ' meer getrainde ' rokers wel weten wanneer ze genoeg hebben, Hoe voel je dat dan? Er word gezegd, dat je misselijk word en zelfs overgeven :D

 

En nog een bij komend probleem mijn ouders weten dus niet dat ik smoke, maar als ik ziek thuis kom, zal er dus toch een uitleg moeten komen ( kan ik nog altijd zeggen dat ik te veel bier heb gehad maja toch ook niet echt lol om dat te moeten zeggen)

 

Kortom:

- Kan iemand mij wat tips geven hoe ik het beste kan controleren of ik aan mijn max. zit ? :verrygood Zodat ik nog een leuke smoke tegemoed ga dit weekend ........... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon draaien tot ie goed bruin is van de hash en dat je de shag er niet meer onder kan zien liggen dan gaat het altijd goed hehe :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo te horen doe ik er weinig in, maar ja je moet het zelf weten, als ik jou was zou ik er eerste keer niet te veel in doen hoewel ik hasj wel milder als wiet vind :x

Share this post