Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
let it grow baby

hoeveel gram hasj in joint ??

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Kan iemand mij vertellen hoeveel hasj ik van mijn blok in mijn joint moet stoppen om wat van de hasj te proeven ( en merken ). Ik weet dat het veel verschild per persoon........... Maar ong. Ik weet wel hoeveel wiet ik erin moet stoppen omdat die groene shit altijd zo opvalt als andere aan het draaien zijn.

 

Thank you Laterz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

1/3 doe ik meestal... dus 0.33333 enz gram zeg maar. Als het een beetje goede hasj is merk je er echt wel wat van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow en nog iets dat ik ff wilde vragen,

 

Op velen sites staat dat beginners in het beginn snel te veel roken,

Nouw ik ben ook nog best wel beginner ( Zekerz met hasj ! ) En der staat vaak dat de ' meer getrainde ' rokers wel weten wanneer ze genoeg hebben, Hoe voel je dat dan? Er word gezegd, dat je misselijk word en zelfs overgeven :D

 

En nog een bij komend probleem mijn ouders weten dus niet dat ik smoke, maar als ik ziek thuis kom, zal er dus toch een uitleg moeten komen ( kan ik nog altijd zeggen dat ik te veel bier heb gehad maja toch ook niet echt lol om dat te moeten zeggen)

 

Kortom:

- Kan iemand mij wat tips geven hoe ik het beste kan controleren of ik aan mijn max. zit ? :verrygood Zodat ik nog een leuke smoke tegemoed ga dit weekend ........... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon draaien tot ie goed bruin is van de hash en dat je de shag er niet meer onder kan zien liggen dan gaat het altijd goed hehe :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo te horen doe ik er weinig in, maar ja je moet het zelf weten, als ik jou was zou ik er eerste keer niet te veel in doen hoewel ik hasj wel milder als wiet vind :x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ff over die wiet he wat doe jij er gemiddeld dan in ikke ongeveer 1 5je smaakt wel chil er gaat niet een een halve peuk in maar een halve van een halve peuk dat smaakt chill je gaat em space ben begonne voor de lol en doe het nu voor de lol :verrygood maar ach

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIET TE VEEL DOEN... een maat en ik waren eens flink leip want we hadden 2 0.5 gram jointjes met afgaan hasj gehad. Natuurlijk gingen we nog een derde smoken en die maat van me die kruimelde daar die hele brok in (1 gram)..echt te leip gewoon. Die joint ging steeds uit maar was verschrikkelijk lekker :verrygood.

 

Maar ffies een vraagje: Hoe herken je goede hasj? zeg me niet door te smoken maar gewoon kwa uiterlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halve tot een hele gram in 1 joint (licht aan de kwaliteit)

Greetz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

slechte hasj roken jullie dan zeg....

ik kan meestal wel drie of vier lekkere jointjes uit een gram halen, en dan wordt ik chill stoned :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
slechte hasj roken jullie dan zeg....

ik kan meestal wel drie of vier lekkere jointjes uit een gram halen, en dan wordt ik chill stoned :verrygood

Maar wij willen graag knetter stoned worden ,van daar :)

Nee maar de kwaliteit zegt een heleboel.

Greetz Rutt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je knetterstoned wilt worden moet je een waterpijp pakken, een mixje maken met 2/3de wiet en 1/3de tabak en dat in 1x oproken (dus niet eerst volhijsen, even wachten, en dan pas met je vinger van de kickhole af hijsen)

 

Maar btt ; ik doe meestal (net zoals Jee Dot en Greengrower) ongever 0,3 gram in een joint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...