Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Smokecloud

Light Filter Zijn Die Goed Ivm Geur In De Laatste Weken?

Recommended Posts

Ik heb een light filter van empire heeft iemand ervaring met light filters?heb wel eens gehoord dat ze wel eens geur doorlaten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zo'n groot risico lopen voor een paar tientjes besparing?

 

enige light filters waar ik goede dingen over lees zijn van Phresh, maar die zijn uit de handel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat niet om geld die winkel had geen tussenstuk voor een 20mm inlaat die van filter heeft 25mm en een tussenstuk die er op past kan hij niet vinden we hebben er een paar geprobeerd maar die lukken niet..moet echt een andere oplossing vinden want als die slecht zijn ga ik hem morgen al terug benden het is een1000m3 voor 2x600 onder 18x25liter

 

Bedoel boven 1000m3 filter 2x600 die boven 18x25 liters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga ff terug naar die shop is een locale winkel beetje bij mij in de buurt...als hij dit niet kan regelen voor me ga ik ff langs Amsterdam.......

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had eerst een flens gehaald maar dat ding is ook precies 25 cm dus gaat niet op de filter al was dat ding nou 26 of 27 cm ging het er wel op maar is precies 25cm dus ik terug naar die shop klein shopje die man snapt er niks van pfff...ga ik maar vrijdag ff naar mijn vaste winkel in noord die weet hier wel raad mee...zo een lite versie is mij te veel risico....omdat me tent trouwens alleen maar in en uitlaten van 20 cm heeft moet ik de filter wel aanpassen met een flens of wat dan ook....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je maakt een nieuw gat van 25 cm... tent is toch een wegwerpartikel, en valt gewoon onder de "vaste lasten" van je activiteiten.

 

Ik zou voor de prijs ook niet gaan lopen knoeien met light filters... denk niet dat het 3 tientjes scheelt met een goeie versie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een Can Original 1500 kuub kopen die past en dan heb je geen last van geurtjes ;). Wel een verloopstukje kopen, want de flens is volgensmij 25cm.

 

Ik heb ook een keer een light gehad en dan ruikt je het toch een beetje.

 

 

Suc6 de laatste weken :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je maakt een nieuw gat van 25 cm... tent is toch een wegwerpartikel, en valt gewoon onder de "vaste lasten" van je activiteiten.

 

Ik zou voor de prijs ook niet gaan lopen knoeien met light filters... denk niet dat het 3 tientjes scheelt met een goeie versie.

ja is wel een goed idee ja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een Can Original 1500 kuub kopen die past en dan heb je geen last van geurtjes ;). Wel een verloopstukje kopen, want de flens is volgensmij 25cm.

 

Ik heb ook een keer een light gehad en dan ruikt je het toch een beetje.

 

 

Suc6 de laatste weken :showoff:

verloopstuk was ook 25 cm dus die ging er niet op ik had ook een can filter 1000m3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, je had een steekverbinding moeten hebben.

Deze heb je in twee uitvoeringen;

 

Buitenmaat: voor het koppelen van Flensen, T-stukken en broekstukken ( is met een randje naar binnen)

Binnenmaat: voor het koppelen van Combi- of Sonodeck. ( is met een randje naar buiten)

 

Zoals ik nu begrijp heb je de verkeerde steek gehad, wel de goede maat, maar net niet passend......

 

Lol, doe die lange de groeten als je langs noord gaat, van de bisschop .....

Zal ie leuk vinden...,,

 

ps, alle lights laten meer geur door, dan een normaler filter, ongeacht de maat, heeft met de dikte van het koolbed te maken.

 

Groeten

CannaBisschop

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, je had een steekverbinding moeten hebben.

Deze heb je in twee uitvoeringen;

 

Buitenmaat: voor het koppelen van Flensen, T-stukken en broekstukken ( is met een randje naar binnen)

Binnenmaat: voor het koppelen van Combi- of Sonodeck. ( is met een randje naar buiten)

 

Zoals ik nu begrijp heb je de verkeerde steek gehad, wel de goede maat, maar net niet passend......

 

Lol, doe die lange de groeten als je langs noord gaat, van de bisschop .....

Zal ie leuk vinden...,,

 

ps, alle lights laten meer geur door, dan een normaler filter, ongeacht de maat, heeft met de dikte van het koolbed te maken.

 

Groeten

CannaBisschop

ok bedankt cannabisschop ik zal de groeten doen had die lange vrijdag nog gezien.....ik ga het hunff uitleggen ben ik zo geholpen.....sommige shops weten blijkbaar niet zo heel veel en t kan hun niet schelen als er maar munten in het laatje komt..nou op naar Adam dus.daar halen ze dat soort fratsen niet uit...ik zal nog even melden hoe het verder is gelopen groetjes...
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabisschop. Bijna alle ''normale'' filters zijn Light filters.

 

Onbetwist de No1 is de Can Original. Met 6.5 cm dik koolbed en lange levensduur.

 

De Can Light, heeft 5 cm koolbed, en een ander soort kool, en gaat veel minder lang mee.

 

Je moet daarom goed naar je situatie kijken voordat je kiest.

 

MVG.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, je had een steekverbinding moeten hebben.

Deze heb je in twee uitvoeringen;

 

Buitenmaat: voor het koppelen van Flensen, T-stukken en broekstukken ( is met een randje naar binnen)

Binnenmaat: voor het koppelen van Combi- of Sonodeck. ( is met een randje naar buiten)

 

Zoals ik nu begrijp heb je de verkeerde steek gehad, wel de goede maat, maar net niet passend......

 

Lol, doe die lange de groeten als je langs noord gaat, van de bisschop .....

Zal ie leuk vinden...,,

 

ps, alle lights laten meer geur door, dan een normaler filter, ongeacht de maat, heeft met de dikte van het koolbed te maken.

 

Groeten

CannaBisschop

ik wou vandaag ff langs noord maar kon niet weg ivm me kids die ik moest halen en brengen van school..heb me gab gestuurd maar Had niet erbij gezegd van doe de groeten aan die lange van cannabisschop want weet hij veel waar het over gaat..maar die lange zij het zelf lachend hahah moest je niet de groeten doen van iemand zij hij hahah toen had hij het over de forum en hij belde me ff of het klopte hahah cannabishop moeten een keertje een lekkere joint roken in Amsterdam lijkt me leuk!! Maar die tussenstuk hadden ze ook niet liggen dus ik ga Scirocco z'n advies opvolgen gewoon die gat van 20 cm 25 cm maken en bij tapen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, echt lachen zo.

Heb die lange draak gesproken, vlak voor je maat erheen ging, en hem het topic laten lezen.

 

Hij apte al, dacht dat jij t was. Lol.

Als je een keer einde middag gaat steekt ie zeker een pure met je op.

 

CannaBisschop

 

@green2day

Zijn in Nederland bijna niet meer te krijgen, hooguit een oude voorraad.

 

Er zijn geen leveranciers meer over, er levert er nog een enkele een filter.

Can zwaar is bijna niet meer te bestellen voor de winkels.

 

Ik ben zelf al overgestapt op de zware Wilco.

 

Cannabisschop

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

can original niet meer leverbaar?

 

wat is dit voor waanzin

Share this post


Link to post
Share on other sites

can original niet meer leverbaar?

 

wat is dit voor waanzin

jaaa jonge!!!! Hahha
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can en dergelijk, gewoon goed leverbaar.. dat een winkel het niet wil, is zijn keuze.

 

Maar is en blijft vol op verkrijgbaar.. B.t.w. Een 75 kilo zware Original van 150cm lang, is maar voor 2100m3 dus zou je ook nog hobby kunnen noemen,

 

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

150m3 can lite filter (die plastic) van 150m3 heeft bij mij ruim 2jr op een drooghokje met s5 prima gefunctioneerd.

 

Lite filter lekt niet snel als je de minimum luchtstroom ALTIJD op de filter toepast, dimmen gaan ze tijdens je ronde al meuren.

 

Zo ging er ook een verhaal over de Rhino Pro filters waar ik ook alleen maar goede ervaringen mee heb, Phresh was altijd goed maar deed ik net zo lang mee als ander merk met die meur s5.. geen 1 filter trekt het langer dan 2 rondes hier al ruim 6jr lang en ik heb zo'n beetje elk merk/ soort filter wel in de tent gehad.

 

Voordat je de filter mee naar huis neemt ga echt na of je afzuig (neem bochtverlies slang maar ook een verloop ed) maar ook hoever je wel/niet gaat dimmen mee in de aanschaf en als er bij de filter geen minimum airflow is aangegeven, snel terug in het schap dat ding en een andere pakken want je gaat op je bek, vindt de GS niet erg maar je portomonee wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ik heb vandaag alles aangesloten maar met de empire lite filter 1000m3 toen heb ik zo een hele sterke wierookstokje aangestoken in de tent en bij de uitblaas gewacht op geur en tadaa kwam er doorheen hoor niet zo sterk als de wierook zelf is maar het komt er wel uit gefilterd maar je ruikt wel wat wierook en dit ding is splinternieuw....volgens de winkel waar ik deze vandaan had was het niet mogelijk dat je wat zou ruiken maarja ik weet nu wel beter...ik heb nog een splinternieuwe 2500 liggen de uitblaasslang is 25 cm en die 2500 heeft ook een 25 cm kop.zou ik filter in de gang doen met die slang wat meurt daarop dus op de filter uitblazen dan zou je toch niks meer moeten ruiken 2500 is wel en can zware....gaat het sowieso straks ff proberen maar wat zijn jullie meningen en ervaringen hiermee....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou opzich moeten werken, maar dan kan je net zo goed dat light filter helemaal weglaten en terugbrengen naar de shop voor je geld terug.

Kan je van dat geld gelijk de goeie spullen kopen....

 

Risico dat je nu wel hebt is dat door die 2 filters je luchtweerstand erg hoog oploopt waardoor je te weinig lucht verplaatst om de boel nog koel te houden...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou opzich moeten werken, maar dan kan je net zo goed dat light filter helemaal weglaten en terugbrengen naar de shop voor je geld terug.

Kan je van dat geld gelijk de goeie spullen kopen....

 

Risico dat je nu wel hebt is dat door die 2 filters je luchtweerstand erg hoog oploopt waardoor je te weinig lucht verplaatst om de boel nog koel te houden...

hoe kan het dat die dingen verkocht worden man ongelofelijk...ja moet ff kijken voor een oplossing als het te warm word ff een test draaien en kijken waar ik op wil uitblazen is een 2500 word de weerstand veel geremd dan? Heeft wel dempende werking ivm geluid dat is een plus punt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een can original 750m3 op 500m3 Softbox zitten maar komt totaal geen geur doorheen

 

Shops kunnen zulke dingen wel zeggen maar ik was laatst bij hydro hobby in Arnhem maat die gast wist niet eens wat plagron alga bloom was... Nou dan kan je naar mijn mening beter sluiten want je hebt totaal geen kennis

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...