Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HackTheSystem

Female Seeds... Er Klopt Niks Van.

Recommended Posts

Beste outdoor en Guerilla growers,

 

Zoals jullie wellicht is opgevallen is er een discussie gaande over de soortjes van Female Seeds dit jaar. Met name Easy Sativa spant hiermee de kroon. Voorheengaande jaren is deze soort (en andere soortjes) met tevredenheid verbouwt net als de andere soortjes van FS.

 

Welnu,

Het is niet zo dat het enkel bij mij aan de orde is of in een bepaald gebied maar er klopt geen moer meer van de beweringen bij de beschrijving van de betreffende soortjes. We ondervinden nu problemen met name een extreem verschil in bloeitijd, oogsten in oktober dus ipv eind september. Paarse invloeden in de toppen die voorheengaande jaren niet te bekennen waren.

 

Deze klachten kunnen nergens anders aann gewijd worden dan aan de genetica. Doorgaans zijn de soortjes met name Easy Sativa in grote diversiteit geplant, in bakken, volle grond, in tuinen en op guerilla, in het noorden en in het zuiden en in het buitenland. Al deze verschillende manieren van aanplanten met allen hetzelfde probleem, namelijk de extreme diversiteit in bloeitijd.

 

Bij mij gingen de eerste Easy's half augustus bloeien en kon ze de eerste week van oktober oogsten, enigzins acceptabel te noemen. De rest van de Easy's in de 3e week oktober dat is een verschil van een maand. En dan ook nog met paarse invloeden.

 

Er is dus iets aan de hand met de genetica.

 

Er is contact opgenomen met FS en deze zaken zijn voorgelegd maar de communicatie verloopt stroef of word in het midden gehouden of blijft helemaal uit. De vraag om een beloofde reactie is vooralsnog uitgebleven maar dit is een serieus probleem en er moet opheldering komen daar wij kwaliteid verwachten zoals voorheengaande jaren het geval was omdat wij er goed geld voor betalen omdat we met materiaal willen werken waar we wat van kunnen verwachten maar wat we dit jaar hebben gezien is gewoon beunhaaszaad.

 

Ik verzoek de kwekers van FS soortjes, die problemen ondervinden aan hun planten die onacceptabel zijn die hier te melden en te benoemen, graag met foto's.

 

Hier een foto waarin goed te zien is dat er een grote diversiteit is in bloeitijd, bijna afgebloeide planten tegenover

planten die nog maar net of helemaal nog niet bloeien of pas halverwege zijn, belachelijk, lijkt wel een mixbag:

gallery_43225_17838_3055381.jpg

 

Female Seeds.. Opheldering gevraagd aub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij hebt nog geluk. Bij ons gingen de easy's pas 2e a 3e week SEPTEMBER in bloei terwijl ze volgens de beschrijving in September klaar moeten zijn. Enkele weten later is kut maar dit is gewoon oplichterij. Ze zijn nog later dan S5 en andere binnensoorten.

 

Ik ben benieuwd wat anderen vinden hoe de toppen er uit zien in vergeleken met andere jaren. Ik vermoed dat het een totaal ander soortje is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd wat FS erop te zeggen heeft. Voordat er opheldering is raad ik iedereen vooralsnog af om zaden te bestellen van Female Seeds.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

om nou gelijk te roepen dat het een andere soort is.. dat klopt niet hoor.

ze zien er hetzelfde uit, ze ruiken hetzelfde en de toppen zijn ook hetzelfde.

het enige wat verschilt is dus de afbloei datum.

 

de vroegere easy's die hack heeft staan, dat is wat ik er van gewend ben.

en dan die batch die veel later is, zoals wij ze wel meer hebben staan, is duidelijk wel wat anders.

dezelfde soort, maar wel een andere batch, gemaakt met te late ouders.

 

de outdoor grapefruit van female seeds is ook niet meer wat het geweest is..

die zijn nu ineens vroeger met bloeien, wat op zich al raar is.

maar er zitten nu echt nog enkel fluffy pheno's in. en zoo rot gevoelig, daar kun je niet tegenop pulken..

 

maroc, blijkt ook niet zo'n geweldige soort te zijn.

is nog wel wat van over gebleven maar niet de kwaliteit toppen waarop ik had gehoopt.

 

tja dan blijft er niet veel meer over hè? dat waren de beste outdoorsoorten uit hun assortiment,

en die zijn nu dus allemaal bagger geworden!

en als je dan op zo'n manier communiceert met de growers die je reputatie bepalen..

jammer hoor! moeten we weer wat nieuws bedenken!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was een vermoeden, daarom vroeg ik ook wat jullie mening daar over was. :likken:

 

 

Ondanks dat we genaaid zijn door Sannie was de bloeitijd van de heribei zoals die altijd was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt tegenwoordig niet alles uit Spanje qua zaad dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal FS moeten toelichten want er is duidelijk iets aan de hand. Deze batch die ze nu verkopen kunnen ze in ieder geval niet voor Easy Sativa door laten gaan. Dat word gewoon de mixbag.

 

Denk dat ze druk aan het bekokstoven zijn welk antwoord ze erop gaan geven want ze hebben hier niet te maken met idioten. Wij zijn toch wel de jongens die weten waar we het over hebben en dat is net ff de pech voor ze helaas.

Binnenkort ff een paar droogfoto's van de verschillende kleuren.

 

En idd. Het enige wat wel deugd is de geur die is gewoon lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het is verdomme komer en kwel , ik heb ze van growerschoice , die heeft ze weer van famale seeds gekocht , hij vertelde me dat hij de zaden begin dit jaar wilde kopen .

Toen kreeg hij als antwoord dat ze er niet waren , twee weken later werd hij opgebeld dat ze alsnog geleverd konden worden , dat klopt natuurlijk niet he jongens .

Je weet drommels goed als je zelf zaden aan het maken bent , ook dan weet je wanneer ze klaar zijn .

Ik snap het wel die willen flink geld graaien , en hebben heel dat zaden gebeuren uitbesteed , daarom wisten ze nergens van .

Ik weet wel dat veel mensen kwaad zijn op female seeds , ik raad dan ook ten stelligste aan daar nog niet een zaadje meer te kopen . :punk:

\

Je word genaaid waar je zelf bij staat , gvd het begon met bloeien op de tijd dat ze klaar hadden moeten zijn, en dan nog geen gesprek aangaan met de kwekers , dat getuigd niet echt van klantvriendelijkheid lijkt me . :rofl :rofl

 

Door die klote zaden lopen de mensen veel mis dit jaar , ik wil er nooit geen een meer van die female shit :rtfm: :rofl :rofl :rofl

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

C'est Fem Fatale die Female Seeds.Beetje Haze er doorheen geflikkerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

C'est Fem Fatale die Female Seeds.Beetje Haze er doorheen geflikkerd.

 

Ze hebben er flink mee liggen klote in iedergeval , het ergste is nog dat ze nergens op reageren , klootzakken vind ik het dan .

 

Komt tegenwoordig niet alles uit Spanje qua zaad dan?

 

De echte breeder maakt ze zelf , maar van female seeds weet ik het niet dit jaar , ik denk ook dat het uitbesteed is aan iemand die er geen reet van kan

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is Nederlandse stijl.Doen er meer, vandaar dat ik me eigen zaad maak.Had nu een feno die was binnen 6 weken klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou de ruil sectie dr mee in konopi hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denken jullie nou echt dat Famale (lol) seeds zn ballen laat zien op Sannieseeds forum? Wat denk je zelf....

 

Sannie genetica is tenminste legit!

 

Pg

Edited by Poldergrower
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denken jullie nou echt dat Famale (lol) seeds zn ballen laat zien op Sannieseeds forum? Wat denk je zelf....

 

Sannie naait je misscien een x maar zijn genetica is wel legit!

 

Pg

En daar werk jij mee samen. Iemand die bewust mensen loopt te naaien.

 

Ik kan je vertellen dat het maar goed is dat het wel heribei was. Anders hadden we een stuk meer moeite gedaan voor....

 

Mag je zelf verzinnen.

 

Het ging om honderden zaden vriend.

 

Das engels jonhny

Female niet, dat scheelt, :likken: Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denken jullie nou echt dat Famale (lol) seeds zn ballen laat zien op Sannieseeds forum? Wat denk je zelf....

 

Sannie naait je misscien een x maar zijn genetica is wel legit!

 

Pg

 

Dus met andere woorden het maakt niet uit als sannie je naaid want zijn genetica deugd.

Doe niet gek joh polder. Leuke probeersel voor reclame maar helaas..

 

Waarom zou FS niet reageren? Als ze hier in NL ook maar enigszins voet aan de grond willen houden zullen ze antwoord moeten geven want internet rijkt ver. Iedereen speurt internet af voor informatie voordat hij of zij gaat bestellen.

FS heeft ons schade toegebracht. Meer risico en minder opbrengst. Maar dat is niet de bedoeling.

 

Naaien doe je maar ergens anders maar niet hier bij de pro's. Als er niet snel een reactie komt gaat er ook een topic naar de intermationale engelstalige forums.

 

Word dus weer Greenhouse met zn allen :P

Edited by HackTheSystem
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das engels jonhny

Female niet, dat scheelt, :likken:

 

Als we zo moeilijk gaan doen, kunnen we stellen dat female in dit geval onderdeel is van de naam Female Seeds (let op de hoofdletters), en dus niet persé als Engels te bestempelen valt. Johnny is toch ook niet engels, nederlands, duits of afrikaans? neen, das een naam.

 

Tevens is de voertaal op een Nederlands forum toch meestal wel euh.......... Hongaars.

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denken jullie nou echt dat Famale (lol) seeds zn ballen laat zien op Sannieseeds forum? Wat denk je zelf....

 

Sannie naait je misscien een x maar zijn genetica is wel legit!

 

Pg

 

Hoe bedoel je met Sannie naait je ? ik lees dat het iets te maken had met de herbei. :thumbsdown:

Ik was juist van plan daar een aantal van te bestellen na ze dit jaar bij een kennis in de tuin te mogen aanschouwen.

Verder lees ik alleen maar super ervaringen van sannie seeds dit is het enige minpuntje wat ik zo hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou mannen op de foto zien jullie een paar flinken bomen ze tikken net alles samen de 500gr aan dat kan niet!! Dat moet je absoluut per 2 planten in het laatje slaan. Bij mij komen ze er niet meer in in ieder geval!

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...