Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

en waarom niet gewoon in die hele ruimte? met 120x300 pak je meer gewicht dan met 2x 80x150

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ook gewoon de hele vloer pakken zonder bakken anders heb je het voor (niks) zo mooi getegeld

of ga je vloeden??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht ook aan vijverfolie over heel de vloer met 4 opstaande randen tegen de muur aan. En dan vol knalle met 18 liter potten en vloeden.

 

Als je dan klaar ben met kweken trek je het vijverfolie eruit en zijn je tegels nog mooi schoon.

Edited by klaver90
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap de bakken wel, alleen de hoogte van de bakken zorgen weer voor minder ruimte tussen lampen en plant, ik vind persoonlijk wel beter om ruimte te hebben voor inspectie en dergelijke

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gehele ruimte had idd gekund. Ik vindt zelf wel fijn als overal bij kan komen. Nou heb ik een mooi loop pad er langs.

 

Ik ga gewoon met de hand water geven. Nou dacht ik als ik keer weinig tijd heb kan ik gewoon de benodigde hoeveelheid water in die bak gieten.

 

Ruimte heb ik als het goed is nog genoeg.

is toch even afwachten of alles lekker draait en naar me zin is anders heb ik weer wat te hobbyen :)

 

 

 

Netjes.

Waar is die bak mee bekleed? En waarom van de grond af?

Een stuk dak zeil. Het idee is dat de kou er dan een beetje af is. Want de vloer is altijd erg koud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch beter aan de vloer verwarming kunnen gaan ;)

 

t enige wat ik me nog afvraag is of je ergens tussen je filter en box een stuk combideck hebt in verband met trillingen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg dikke piepschuim platen op die koude vloer

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch beter aan de vloer verwarming kunnen gaan ;)

 

t enige wat ik me nog afvraag is of je ergens tussen je filter en box een stuk combideck hebt in verband met trillingen?

 

Er ligt een dikke rubberen mat onder de box. En na de test vol open hoor je zo goed als niks. Dus maak me er geen zorgen over.

 

Zou idd kunnen piepschuim platen maar ga het eerst zo proberen. Als niet bevalt kan altijd nog. Thanks voor mee denken mannen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat kweken niks word kan je altijd nog tegelzetter worden... dat gaat je prima af.

Ik ben benieuwd of die tegels eigenlijk veel slechter licht geflecteren dan de zwartwitfolie of spiegelfolie die meestal op de wand zit bij kwekerts.

geen idee dat is effe afwachten ik verwacht eigenlijk beter want ze glimmen erg goed kan me eigen er bijna in zien.

Maar we gaan het zien.

Gr en leuk al die belangstelling

 

was dit trouwens al een badkamer? of is dit gewoon een design kweekruimte 2.0?

hahaha design 2.0 idd

 

hoe dan ook, het is tof

 

Design 2.0 idd

 

Leuk project :) Hoe groot is de oppervlakte en hoeveel lampen komen erin?

er komen 2 baken in die als ik het juist zeg de afmetingen hebben van 130 x 160 4 x 600

 

 

1200watt pm2 ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umh ik had het verkeer de bak is 80 x 150.

Dus het wordt zelfs 2400 w op 2/5 m2 idd mischien wat veel licht geweld nu ik het zo even bereken. Beetje stom dat ik het niet eerder zo berekend had. Maar ik zie het wel en anders maar een lamp minder. En anders volgende ronde wat aan passingen of wel de gehele ruimte maar dat zie ik dan wel weer.

 

Ben vandaag weer effe aan de slag geweest. Hier is de update

 

gallery_39185_18532_260080.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste growers. Hier zijn we weer met een update.

Het schiet nu lekker op zo.

Ik ben wel benieuwd naar de meningen dat ik 2400w wil gaan gebruiken op 2,5 m2.

Andre met zijn korte tekst. Neem de moeite niet meer om te reageren.

Wat denken jullie zou de 2 kg haal baar moeten zijn of niet??

 

 

gallery_39185_18532_1258872.jpg

 

gr

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umh je zou gelijk kunnen hebben maar ik denk dat het weinig uit maakt. Maar draaien gaat niet zitten op die balk vast.

 

Heb gekeken de bak ward goed verlicht zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de hoeveelheid watt op dat oppervlak kan op zich wel, maar het rendement gaat niet hoog zijn

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze kappen belichten ongeveer 75x125cm, dus een kwart slag draaien gaat best wel uitmaken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet je kappen een kwart slag draaien nu gaat meer dan de helft van je licht verloren!!!

owke ben overtuigd hahhaa ik zal is gaan kijken of ik dat voor.me kaar gaat maken heb namelijk me kapen vast gemaakt aan de balk. Thanks voor de tip. Ik kan soms wat eigenwijs zijn hoor :P

 

Sorry gelderse straks leek t bij mij of er niks gepost was...heel raar.

ik snapte het al niet helemaal. Geen probleem kan gebeuren

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag van mij eigenwijs zijn maar daar heb je alleen je zelf mee! :likken:

 

zitten ze vast met popnagels of geschroefd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag van mij eigenwijs zijn maar daar heb je alleen je zelf mee! :likken:

 

geschroefd maar als ik ze een kwart slag ga draaien zitten ze niet stevig meer op de balk vast.

 

zitten ze vast met popnagels of geschroefd?

 

Geschroefd maar als ik ze kwart slag draai zitten ze niet meer stevig en goed op de balk vast. En kan ze dan ook niet top bevestigen. Dan zou ik bij elke kap iets moeten maken aan de balk waar ze dan aan kunnen hangen ofzo. Maar ik ga het deze ronde even aan kijken en anders wijzig ik het wel.

 

Strak hokje.

 

Zelfs de pitta-zaken hier om de hoek zijn zo proper niet :D

dat is vaak bij die tenten ;p
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...