Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Welke Outdoor Zaden Voldoen Wel , En Welke Niet

Recommended Posts

Guest wiet61

Voor veel mensen is het moeilijk onder ons , zeker de beginners , maar ook voor ons begint het een gezoek te worden .

Zeker als zaadbanken die al jaren goed zaad maken ineens verzuimen om na te komen wat ze beloven .

Voorbeeld famale seeds , ze zijn altijd goed gebleken . nu dit jaar zijn ze pas gaan bloeien toen ze eigenlijk klaar hadden moeten zijn , wat natuurlijk diep en diep triest is , een paar forumleden hebben om uitleg gevraagd , er word totaal niet op gereageerd .

Dan kunnen ze een voorbeeld nemen aan spliff seeds , waar meteen gereageerd word op je mail als je vragen of klachten hebt , het word dan ook opgelost .

DE gold rush zaden doen echt wat op het pakje staan , ze zijn precies op tijd , en leveren goede wiet af .

Ook de heribei,s van sannie zijn goed voor buiten , maar ook weer veelste laat klaar .

 

Het zou ook allemaal aan het jaar of het weer gelegen kunnen hebben ik weet het niet , en vele onder ons niet .

 

Welke soorten waar jullie allemaal goede ervaringen mee hebben kunnen jullie aanraden , het liefst met foto , natuurlijk .

en het belangrijkste is wanneer ze klaar waren , het liefst van dit jaar , het zou voor vele een goede gids zijn voor de aankoop van zaden natuurlijk , dan weten ze ook wat ze doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sta oo het punt een topic te openen voor female seeds om in te reageren. De correspindentie loopt niet echt gesmeerd omdat ze weten dat ze niet met idioten te makrn hebben vandaag of morgen komt er een topic met foto's en ik vraag iedereen die de soort Easy Sativa met name maar ook andere soortjes van fs heeft staan die niet kloppen qua eigenschappen met voorheengaande haren om die zich in het topic te melden. Gelieve met foto's als ondersteuning.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Volg zeker !

Ben wel eens benieuwd ;)

 

Ik ook daarom deze topic , ik ben benieuwd of de jongens hier het zoeken om het een en het ander te delen hier .

 

Ik sta oo het punt een topic te openen voor female seeds om in te reageren. De correspindentie loopt niet echt gesmeerd omdat ze weten dat ze niet met idioten te makrn hebben vandaag of morgen komt er een topic met foto's en ik vraag iedereen die de soort Easy Sativa met name maar ook andere soortjes van fs heeft staan die niet kloppen qua eigenschappen met voorheengaande haren om die zich in het topic te melden. Gelieve met foto's als ondersteuning.

 

Juist Hack , dat is een mooie aanvulling !!!!!

We zijn weer waker .hehe

 

De grape outdoor en de easy sativa en de groene maroc was ook te laat klaar , ik heb het zelf gezien bij Luftthegreen stuf

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup veel te laat. Ze staan nog..

 

Ik ga zeker een aanvulling doen in je topic Hack! Heb nog wel wat plaatjes van de Gold Rush en de Easy Sativa's.

 

On topic voor nu:

Weinig goeds te melden over zaden leveranciers. Ik vind het allemaal niks meer en ga er ook geen moeite meer in steken. Enige oplossing zou zijn om er heen te rijden en een paar flinke tikken uit te delen en weer voldaan naar huis rijden.. maar dat zijn ze niet waard. Dus in mijn optiek, laat ze zwemmen. En bouw je eigen noten met gedreven eerlijke growers die op 1 gedachtelijn zitten en het zelfde doel voor ogen hebben.

Goedkoop is duurkoop, maar duurkoop is net zo goedkoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een Big Jack van Greenlabel:

 

Zou half oktober klaar moeten zijn..

 

gallery_44676_18342_742744.jpg

 

gallery_44676_18342_3271756.jpg

 

gallery_44676_18342_2492136.jpg

 

gallery_44676_18342_1575871.jpeg

 

gallery_44676_18342_903764.jpeg

 

Deze foto's zijn van 18 en 21 oktober..

 

Nog niet klaar dus, maar ik kan wel stellen dat ze zeer rotbestendig is... nog steeds niets..

 

Grtz, Addict

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Addict , dus het is bij die andere breeder ook te doen dit jaar , zou het niet aan dit jaar kunnen liggen , dat op de ene of andere mannier iets veranderd is in de natuur , wel klote ook voor je , heb je die al ooit meer gehad , zo ja , wanneer waren die toen klaar , zo kunnen we mooi gaan zien of het ergens anders aan ligt dan de breeder .

 

Jup veel te laat. Ze staan nog..

 

Ik ga zeker een aanvulling doen in je topic Hack! Heb nog wel wat plaatjes van de Gold Rush en de Easy Sativa's.

 

On topic voor nu:

Weinig goeds te melden over zaden leveranciers. Ik vind het allemaal niks meer en ga er ook geen moeite meer in steken. Enige oplossing zou zijn om er heen te rijden en een paar flinke tikken uit te delen en weer voldaan naar huis rijden.. maar dat zijn ze niet waard. Dus in mijn optiek, laat ze zwemmen. En bouw je eigen noten met gedreven eerlijke growers die op 1 gedachtelijn zitten en het zelfde doel voor ogen hebben.

Goedkoop is duurkoop, maar duurkoop is net zo goedkoop.

 

 

Di kan je dan beter hier plaatsen nu we het er toch over hebben hier , dan blijft het wat overzichtelijker lijkt me .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het weer heeft de laatste weken inderdaad niet echt meegewerkt... Veel regen, 's nachts tegen het vriespunt, en overdag ook rond de 5 graden is toch te laag.... vandaar ook volgens mij dat de bladeren paars worden. Deze soort heb ik nu voor het eerst... Ben wel tevreden op zich.. mooie volle plant en rot en schimmelbestendig. Ruikt heerlijk. En dat in een super kleine pot.. Hoop alleen dat ze nog een weekje of 2 wat beter weer mag meemaken.

 

gallery_44676_18342_1955361.jpeg

 

gallery_44676_18342_1876117.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...