Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Beste wf'ers,

 

We zijn van start dit maal met Candy Kush omdat de vorige Kush goed bevallen was. Dit is ook nog eens de Express versie, ben benieuwd of ie nou daadwerkelijk sneller klaar is en qua kwaliteit natuurlijk.

 

Set up:

4 x Candy Kush Express RQS

500m3 Presh filter

250m3 Softbox

11L potten

Canna terra professional

 

gallery_43019_18527_938533.jpg

 

gallery_43019_18527_449264.jpg

 

gallery_43019_18527_1085519.jpg

 

gallery_43019_18527_501212.jpg

 

Zaden zijn direct in uiteindelijk pot geplaatst en we zullen zien hoe fast ze boven komen. ;)

 

Gr,

Bill

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes deze ronde

wel jammer dat je zaad van RQS gebruikt

je weet inmiddels wel beter toch

grtz chucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes billmurray ;)

 

hopelijk lekker kushoogstjen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me een lekker soortje billmurray. Ik was ook van plan om deze te kweken, had 1 zaadje gekocht van het huismerk van wietzaadjes.nl, maar bij mij kwam het zaadje niet op. Volgens https://www.leafly.com/hybrid/kandy-kush is het een kruising van O.G. Kush en Trainwreck

Op de site van RQS staat dat de ouders Sweet Special en Royal Kush zijn http://www.royalqueenseeds.nl/223-candy-kush-express-fast-version.html

Ik hoop voor je dat ze alle 4 opkomen :tu Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel jammer dat je zaad van RQS gebruikt

je weet inmiddels wel beter toch

 

Jij hebt het echt niet voor RQS hé :lol:

 

@KB: Ze hebben gewoon de naam overgenomen hoor. OG x Trainwreck komt van DNA Genetics

 

@Bill:Succes met je kweekje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een heel erg lekker soortje. Jammer dat de mijne alweer een tijdje op is.

Succes deze ronde, ik schuif aan.

 

Cabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor alle reacties!

 

@chucha ik weet zeker wel beter, maar ik heb nog wel wat verschillende zaden liggen en die wil ik eerst graag opmaken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Eerste twee zijn boven gekomen en zag dat er een dubbele foto zat in mn eerste post, dit moest de foto zijn van de softbox in rubbers.

Na het weekend volgen foto's

 

Gr,

Bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste 3 zijn boven en rechts achterin staat een emmer met met een ak auto zaadje wat nog tussen mn buitenoogst zat. Had recent namelijk geprobeerd sla en tomaten plantje met DWC principe te kweken, dat ging echt beter dan verwacht. Dus nu even proberen met een AF, oogsten hoeft van mij niet per se want heb de ruimte hard nodig. Maar eerst maar even kijken of het lukt.

 

gallery_43019_18527_1659884.jpg

 

gallery_43019_18527_1345495.jpg

 

Gr,

Bill

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk idee dwc

en je leert door te doen

dus waarom niet gewoon proberen :) (genoeg info hier en op opengrow)

wel opletten dat dat ak zaadje geen herma word

blijven controleren op bananen in de toppen of ballen in de oksels

grtz chucha

Edited by chucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is ook een beetje mijn angst, maar ben denk ik al blij als ik m tot die grootte krijg. Dan zou ik misschien over kunnen stappen op dwc, scheelt veel grond sjouwen en lijkt me ook wel erg interessant. Dus fingers crossed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

De plantjes die boven de grond zijn gaan hard, maar een zaadje kwam maar niet uit. Opgegraven en toen was het worteltje wat ingedroogd volgens mij. Die is in een glas water gegaan samen met een NY Diesel auto. Na een dag kwam de NY diesel ook uit en zag de Candy Kush er ook water beter uit. Beide in dezelfde pot gestopt en nu is alleen de NY diesel boven gekomen, denk toch dat die ander overleden is. In de dwc emmer is de ak auto ook boven gekomen.

 

Alle plantjes tot nu toe afgezuurd water

Dwc emmer had ik op een ec van 0.8 ofzo en ook afgezuurd, even kijken hoe die groeit en dan schaf ik wat basisvoeding van GHE aan.

 

25 oktober eerste 3 boven, dus precies een week 18/6. Deze week gaan ze op 12/12 anders wordt het te vol.

 

29-10

gallery_43019_18527_387362.jpg

 

31-10gallery_43019_18527_828741.jpg

 

1-11

gallery_43019_18527_1634173.jpg

 

gallery_43019_18527_1193993.jpg

 

gallery_43019_18527_698979.jpg

het is een NY diesel auto, staat niet correct op t labeltje

 

Zal ik de drie Candy Kush nog toppen?

 

Gr,

Bill

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijft mooi geboortes te kunnen volgen ;)

Veel succes!

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Gaat prima allemaal.

 

fotos zijn van gister

gallery_43019_18527_1273540.jpg

 

gallery_43019_18527_1216398.jpg

 

Ook nog nieuwe voeding voor de dwc ontvangen

gallery_43019_18527_261826.jpg

 

Gr,

Bill

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Alle 4 op aarde alleen nog afgevuurd water met enzym.

De dwc emmer gister voor het eerst ververst, volgens schema van GHE. Hoop dat ie nu wat groener wordt.

 

7-11

gallery_43019_18527_845702.jpg

 

8-11

gallery_43019_18527_317774.jpg

 

10-11

gallery_43019_18527_2562983.jpg

 

Gr,

Bill

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeg me af waarom ik nog geen symptonen van bloei zag, bleek de tijdschakelaar wel op de goede tijd te staan maar niet ingeschakeld. Dus afgelopen week ofzo op 24 uur licht gestaan. Zijn wel hevig gegroeid daardoor, hopelijk niet teveel gestresst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw, ik wil dit bewateringsding ophangen in de tent, want buiten kan ik m niet echt ophangen. Maar ben bang dat het voedingswater te warm wordt. Was sowieso van plan er wit plastic tegen aan te doen. Wat denken jullie?

 

gallery_43019_18527_1321599.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

 

14-11, water van de dwc emmer vervangen. Schema van GHE eerste week bloei.

gallery_43019_18527_659481.jpg

 

gallery_43019_18527_886309.jpg

 

16-11

gallery_43019_18527_2667528.jpg

 

gallery_43019_18527_859943.jpg

 

De 4 op aarde staan nu net iets langer dan 3 weken tot nu toe nog zonder voeding, ik twijfel of ik deze week al zou beginnen met bijvoeren of pas aan het einde van de week. Tegen het eind van de week gaat de DWC emmer uit de tent om meer uitje te geven aan de andere 4, hopelijk kan ie dan in m'n net gebouwde kastje en anders in de prullenbak.

 

Gr,

Bill

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

De DWC emmer is uit de tent, en ze hebben gister allemaal wat voeding gekregen want dat konden ze wel hebben. Rechtsvoor is de AF NY diesel.

 

gallery_43019_18527_75540.jpg

 

gallery_43019_18527_2536386.jpg

 

Gr,

Bill

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag trouwens gemerkt dat de temperaturen wat lager liggen met de kou, voornamelijk s nachts en uberhaupt onder het bladerdek. Mensen nog mooie ideeën? Ik dacht aan een warmte matje, dan hebben de dames iig warme voeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig! Staan er goed groen bij, en ook het DWC bakje zag er gezond uit.

 

Als je tentje binnen staat zou ik snachts de lampen aan, en overdag uit. Overigens zal het onder het bladerdek altijd wel wat koeler zijn i.v.m. stralingswarmte die niet tot onderin komt. 20 graden aan de voeten en 27 graden bovenop -> no worries.

 

Afzuiger iets dimmen en wat meer circuleren in de tent kan ook wel eens helpen.

 

Hangt er een 250W HPS boven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er goed uit, en ja s'nachts lampen aan en overdag donker dat scheelt in temperatuur en kostten. (Als je piek/dal hebt).

Ik schuif ook aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar dat is nu te laat om te wisselen zeker? Het is inderdaad een 250watt hps, maar als die uitgaat zakt de temperatuur behoorlijk. Zal even wat metingen doen vandaag en morgen.

 

@lemonade de dwc emmer is verplaatst maar die doet het nog steeds toppie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temperaturen onder het bladerdek:

Lamp net aan 17,5 C 52%

Max 18,5 C 55%

Min 14,1 C 49%

 

Dus ze hebben echt koude voeten, heb de hygrometer nu boven het bladerdek gehangen en dus even wachten op die metingen.

 

De ruimte is btw vrij klein 6m2 dit zou ik toch ook kunnen verwarmen met een kleine ventilator kachel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

More trouble in paradise, ik had als test het grut wat onder de Candy Kush vandaan kwam als stekjes in het andere kastje neergezet.

Vandaag liep ik die na, zie ik spint!! :'(

Alles weggegooid en de dwc emmer nagelopen. Daar was helemaal niks op te zien.

 

Op de candy kush zelf zijn eigenlijk ook geen symptonen te zien de afgelopen weken. Maar ik ga het zo eens goed nalopen

 

Edit: paar eitjes gevonden op de achterste plant die plat gedrukt. Hopelijk kan ik de beestje de aankomende weken de baas zijn.

bespuiten met zeepsop en spiritus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...