Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HighLife

Struin Verbod- Park Hoge Veluwe

Recommended Posts

Oké mannen..

 

'We' mogen niet meer struinen door de bossen op de Veluwe.

 

Wat houd dit verbod nu precies in?

Dat er geldelijke boetes komen te staan op het overtreden van deze regel, hoe hoog wordt zo'n bedrag? staat dit gelijk aan een boete voor het betreden van onbevoegd terrein?

En hoe goed kan en wordt hier straks op gehandhaafd?

 

Ik weet niet of hier veel kwekers actief zijn in die omgeving..?

 

Mogelijke Scenario's kunnen zijn-

* Al die fotografen gaan zich er aan houden (99%) en blijven op het pad en anders zoeken ze een ander bos op..

* Die fotografen hebben grotendeels schijt hier aan en blijven lekker door kiekjes maken.

* Mensen gaan nog onopvallender (andere tijden) door het bos manoeuvreren waardoor je dus nog makkelijker gespot kunt worden (als grower) door deze mensen die ergens gecamoufleerd op de grond/ tussen de bosjes liggen.

* Het word steeds drukker in het land en mensen worden dus steeds brutaler om iets te kunnen bereiken. Gevolg daar van is dat er steeds minder natuur beschikbaar blijft voor de beesten. Waardoor straks overal wel een struin verbod ingevoerd kan worden.

* Mag je mensen echt verbieden tot het struinen in bossen? Het land, de natuur waar onze voorouders voor hebben gestreden? Moet je het een struin verbod noemen? Of is het verstoren van de openbare orde- gericht op herten en zwijnen?

Ik mijn ogen weer zo lekker Nederlands. Het probleem is A maar we lossen het op met B.

Is dit logisch?

* Boswachters hebben steeds meer bos wat ze met minder mensen moeten beheren. Ook neemt de stroperij toe en het daarbij behorende geweld. Ook was het al bespreekbaar geworden dat boswachters met enige bewapening op pad mogen gaan straks. Is het te handhaven?

Wat gaat er veranderen voor guerilla strijders?

Fotografen zijn nu even het 'doelwit' maar.. geld dit alleen voor hun dan? Want er zijn ontzettend veel mensen die met metaaldetectoren in de weer zijn (of padvinders of paddenstoelen zoekers etc) En een hert maakt het denk ik weinig uit of je nou een detector of een camera op statief bij je hebt.. Waar ligt de grens straks?

 

- Mocht hier dus streng op gecontroleerd worden en er bij grote regelmaat boetes worden uitgeschreven, dan gaat men naar rustiger gelegen gebieden met minder controle. Plekken waar wij ons ook wel graag mogen ophouden. Hoe druk gaat het hier straks worden?

 

Wat zijn jullie Ideeën hierover?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Trouwens hoe moet je dat gaan zien dan , willen ze borden plaatsen bij de ingang , en als je altijd via een andere plaats het bos in gaat , dan lijkt het me sterk dat je een verbaal krijgt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

'We' mogen niet meer struinen door de bossen op de Veluwe.

 

 

Waar gaat het nu over?

Voor nationaal park "de hoge veluwe" moet je een toegangsbewijs kopen.

En de Veluwe is een groter gebied.

 

Het lijkt me niet slim om in het park te gaan kweken.

Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij mag je nergens van de paden af.

 

Tja....

 

 

Dikke schijt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Volgens mij mag je nergens van de paden af.

 

Tja....

 

 

Dikke schijt.

 

Ja johnny , ik geef er ook geen donder om .Er staan nergens borden in het bos :whistle:

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

'We' mogen niet meer struinen door de bossen op de Veluwe.

 

 

Waar gaat het nu over?

Voor nationaal park "de hoge veluwe" moet je een toegangsbewijs kopen.

En de Veluwe is een groter gebied.

 

Het lijkt me niet slim om in het park te gaan kweken.

Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt.

 

Ik schreeuw te hard van de daken. Je hebt helemaal gelijk. Zit weer te mutsen om niks :withstupid:

 

* TOPIC MAG GESLOTEN/ VERWIJDERD WORDEN, EXCUUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens hoe moet je dat gaan zien dan , willen ze borden plaatsen bij de ingang...

 

paulides2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

er staan hier ook borden dat je na zons ondergang niet meer door de bossen mag lopen..en voor opgaan van de zon ook niet. en het strengste verboden om van de paden af te gaan. maarja dat gebeurt toch wel. gewoon schijt hebben. mensen verwachten dan ook minder snel dat je in de bossen zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roodkapje mocht ook niet van de paden af en alsnog kwam ze in de problemen. :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...