Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
01Joepie01

8X Shining Silver Haze 400 Watt Tent Budbox White

Recommended Posts

Heee nachtbrakers..!

 

Ik ben vanmiddag even in de "winkel" geweest en heb me shining silver haze van Royal Queens besteld. Ik ben benieuwd hoe me dit zal vergaan. Ik zal natuurlijk weer al mijn beginner fouten posten incl foto's etc. Commentaar altijd welkom positief of negatief :D.

 

Mocht iemand alvast tips hebben voor dit soortje altijd welkom...

 

GrtzZ...

 

:icecream:

 

Ik vraag me wel af wat ik beter kan doen. 8 x 11 liter potten of minder potten met meer inhouden bv 18 liters??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kerel, hoe is je afgelopen kweek verlopen?

Je had een 100x100 tent toch?

Ik zou met haze voor 9x18 liter potten gaan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kerel, hoe is je afgelopen kweek verlopen?

Je had een 100x100 tent toch?

Ik zou met haze voor 9x18 liter potten gaan

 

Hee...

Ja indd. Leuk dat je er nog naar vraagt :D. Ik heb ze iets te vroeg geoogst ivm rot. Maar zijn uiteindelijk nog redelijk goed geworden. 250 g droog heb ik uit 400 watt 8 x white cheese gehaald. Ik weet niet of dat goed of slecht is :whistle:. Wel weer enige ervaring opgedaan van mijn "eerste" keer.

Ik heb het gevoel dat 9 x 18 liter niet past.? Met de 8 x 11 l potten was het passen en meten in de bloei fase.... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké 250gr is netjes man!

Ja ik heb ook een 100x100 tent en heb daar 9x 18ltr potten in staan met amnesia..

Haze soorten hebben een meer open structuur dan wit soorten dus dan kan je er ook meer neer zetten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké 250gr is netjes man!

Ja ik heb ook een 100x100 tent en heb daar 9x 18ltr potten in staan met amnesia..

Haze soorten hebben een meer open structuur dan wit soorten dus dan kan je er ook meer neer zetten

 

Dan ga ik dat natuuurlijk ook proberen :D Thnx voor de tip.!! ik post zodra ik ze binnen heb :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké ben benieuwd!

 

Heee Ik heb de zaden binnen.. Nu wil ik ze gelijk in mijn potten plaatsen en daarin laten ontkiemen. Moet ik ook gelijk licht aan zetten.? of gewoon wachten tot er iets te zien is en dan aanzetten .? Ik weet dat je ze ook op andere manieren kan ontkiemen maar toch wil ik ze gelijk in een pot plaatsen. dus met licht of zonder ? :icecream: :dribble: :innocent:

 

Ps. Ik had geen mogelijkheid om 18l potten aan te schaffen dus doe ik het toch in mijn 11l .

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe ze na het ontkiemen ook meteen in potten en zet de klok dan meteen op 18/6 van 18:00 tot 12:00

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe ze na het ontkiemen ook meteen in potten en zet de klok dan meteen op 18/6 van 18:00 tot 12:00

 

Ik kan ze ook in de pot zetten en daarin laten ontkiemen heh ?.

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hierop iets heb gepost. Ik zit nu tegen het einde van de kweek aan ik post nog wat fotos hieronder. De ene plant schiet de lucht in en de ander blijft wat klein. Verder ben ik tot nu toe geen problemen tegen gekomen. Los van dat ik met 8 zaadjes ben begonnen en 6 geeindigd :likken: :jump: Foutje van mij met het ontkiemen.

 

gallery_44750_18241_535359.jpg

 

gallery_44750_18241_585751.jpg

 

gallery_44750_18241_1206592.jpg

 

gallery_44750_18241_1009717.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...