Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vinny_1981

slechtste coffeeshop`s

Recommended Posts

schrijf in deze topic de slechtste coffeeshop`s die jij kent.ikzelf kom uit amsterdam en ken er wel een paar waar onder andere de prijzen te hoog zijn enzo

hieronder mijn lijstje

coffeeshop mediterranee:slecht personeel,eigenaar kijkt iedereen vuil aan prijzen zijn te hoog en gewoon slechte hash en weed.

coffeeshop smokey:slechte weed en veels te duur,verder is de shop gewoon smerig,bestel er maar is een drankje en oordeel zelf.

coffeeshop highlander:heel duur en slecht personeel altijd shaggie en weinig zitplaatsen en de hash is er behoorlijk slecht :verrygood :) :D

 

en zo kan ik nog wwel effe doorgaan :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeeshop aktama in den helder

 

daar worden veel gejatte spullen verhandelt

er zit daar veel richeltuig dat scooters jat op bestelling

 

 

 

ofwel aktama beter van niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo heb ik er ook nog 1 een coffeeshop in Zuidlaren naam kan ik zo niet opkomen (er is maar 1 in Zuidlaren)maar de wiet is zeer slecht en je betaald teveel.

Greetz Rutt

Share this post


Link to post
Share on other sites
de bulldog kan er eigenlijk ook wel op...

 

dat is gewoon eeen domme touristensjop

Moet je zeggen dat ik er wel een aantal keren geweest ben en dat de wiet daar wel goed was.

Tis ook al 1,5 jaar geleden dat ik er geweest ben.

Greetz Rutt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

de grasshopper bij het centraal ook zo een hoeren sjop

 

 

white widow kost daar 15 euro voor =2 gram echt je word genaaid waar je bij staat :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Toeristenshops noem je daar............ grasshopper, smokeys, the bulldog en de Rokerij. Kwaliteit van de Rokerij is nog wel te doen, alleen de prijs heh.....

 

Ik heb/had 3 amsterdamse favorieten:

 

Tweedy (vondelpark ingang): beetje trutjeduur, maar ik zat er graag, leuke mensen, leuk personeel, superelaxed en nog een pooltafel ook. Weed is ok, allemaal biologisch, alleen beetje duur. (Vondelstraat 104)

 

Speak Easy: kopen die rotzooi en wegwezen voor een of andere junk tegen je aan begint te lullen met zijn stinkbek. Kortom lekkere weed voor een goede prijs, 4.8 gram voor 20 euro! (Brugsteeg/ Lange Niezel), maar je wilt er niet blijven hangen)

 

Amnesia: is nu naar de klote sinds een stel amerikanen het heeft gekocht. Was vroeger 2.5 gram voor 11,50. Vooral Amnesia en WhiteWidow waren goed daar.

(Herengracht 133) Afijn, is nu dus naar de klote met weedjes van 9 euro per gram (NY City Diesel).......leuk als je rijk bent :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
is nyc diesel niet super goed,??

Jawel hoor :) :angry:

 

Daarom is het leuk als je rijk bent, maar niet voor mij :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou een moord plegen voor shops met wiet van 10 euro (als de prijs-kwaliteitverhouding goed is dan)

 

in Winterswijk, de enige shop (Senzi). Waarom? Hij is van binnen zeker mooi, maar ze vragen mensen van net in de 20 gewoon altijd om ID en iemand van 15 expres niet. Het zit tegen de Duitse grens aan, en heeft een zware toeristenfunctie (hele dorp leeft zo'n beetje op duits toerisme, en de helft van de duitsers (niet overdreven) vraag naar de Senzi)

 

Gevolg: allemaal duitsers daar en je wordt geript waar je bij staat.

 

Edit: Bovendien hebben ze niet 1 fatsoenlijke soort wiet/hash

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zou een moord plegen voor shops met wiet van 10 euro (als de prijs-kwaliteitverhouding goed is dan)

kom naar amsterdam, tweede kamer of dampkring. prijzige wietjes maar wel van uitstekende kwaliteit.

 

sorry, we gaan weer verder over de SLECHTSTE shops --->

 

in adam: idd smokey's en bulldog (toeristenshops, bij smokey's ben ik een keer geweigerd omdat ik geen toerist was (of t was een diss omdat ie me er niet oud genoeg uit vond zien, maar andere keer kwam ik wel binnen toen ik gewoon "hi" zei op z'n amerikaans...)) sportivo (de shop waar ik vroeger in de eerste altijd haalde :) ) en 't gierenest (zitten ze te zeiken dat je 21 moet zijn :| en t is niet zo'n geweldige kaart)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle toeristenshops in A'dam en ook Utrecht (Sarasani vind ik wel erg goed!)vind ik :|

Sommige in Den Haag zijn wel ok (nog best een aantal waar je ook gezellig een biertje kan drinken :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het achterhuis in Den Haag is ook een kutshop merkte ik net.

Kocht voor 15 euro White Widow, kreeg wel 3,5 gram ofzo gok ik maar t is niet te roken, t smaakt meer naar mentol dat wiet en er zaten kunststof pluisjes in :S:S

Ben wel stoned daar niet van, maar daar haal ik dus ook niet meer. Moest er gvd nog voor door de regen ook...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bijna alle coffeeshops zijn kut of hebben geen verstand van wiet!!

Je kunt het vaak zien op de lijst, als er geen sativa's op staan is het al slecht gestelt met de shop.

Je kunt beter de goede shops op noemen dat zijn er minder.

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

De slechtste shop in Tilburg is toch wel de shiva, die verkochten me laatst Orange Bud, met budrot!

Toen ik terugging, zeiden ze dat Orange Bud altijd muf rook en dat de kleur ook zo hoorde te zijn, ja vertel mij wat, dat ze d'r rotzooi zelf maar oproken, je betaald er nog grof voor ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toeristenshops noem je daar............ grasshopper, smokeys, the bulldog en de Rokerij. Kwaliteit van de Rokerij is nog wel te doen, alleen de prijs heh.....

 

Ik heb/had 3 amsterdamse favorieten:

 

Tweedy (vondelpark ingang): beetje trutjeduur, maar ik zat er graag, leuke mensen, leuk personeel, superelaxed en nog een pooltafel ook. Weed is ok, allemaal biologisch, alleen beetje duur. (Vondelstraat 104)

 

Speak Easy: kopen die rotzooi en wegwezen voor een of andere junk tegen je aan begint te lullen met zijn stinkbek. Kortom lekkere weed voor een goede prijs, 4.8 gram voor 20 euro! (Brugsteeg/ Lange Niezel), maar je wilt er niet blijven hangen)

 

Amnesia: is nu naar de klote sinds een stel amerikanen het heeft gekocht. Was vroeger 2.5 gram voor 11,50. Vooral Amnesia en WhiteWidow waren goed daar.

(Herengracht 133) Afijn, is nu dus naar de klote met weedjes van 9 euro per gram (NY City Diesel).......leuk als je rijk bent :wOOt

 

 

Bullshit man, tis idd duur in de Amnesia.. Maar overgekocht door Amerikanen? De eigenaresse is Duitse, en woont in Haarlem.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
De slechtste shop in Tilburg is toch wel de Pasja, die verkochten me laatst Orange Bud, met budrot!

Toen ik terugging, zeiden ze dat Orange Bud altijd muf rook en dat de kleur ook zo hoorde te zijn, ja vertel mij wat, dat ze d'r rotzooi zelf maar oproken, je betaald er nog grof voor ook.

ben er vorige week nog geweest.

had er shiva en white widow gekocht,6.50eur de gr.

was toch lekkere weed,en voor een leuke prijs.

 

volgende keer eens in de muze passeren,heb je altijd lekkere weed.

 

 

slechte shops vind ik,bijna alle shops in bergen op zoom.buiten de sahara...

in breda coffeeshop flyin high,echte rip off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoelen jullie in amsterdam die smokeys die bij centraal zat? (is nu een tijdje een soort steakhouse), nou IDD maar mooi dat die pleite is ,... werd ook een keertje geweigerd met m'n vriendin, zat geen kip binnen en aan de bar zag ik wel twee gasten zitten die eruit zagen als zware penoze-boys, volgens mij waren ze een deal aan het leggen en mochten er ff een uurtje geen klanten in....echt vaag

 

En dan sluit ik me aan over de Bulldog (die op de wallen), ik was amper over de deurmat heen of ik kreeg al een menukaart in me smoel gedrukt :wOOt dus ik keerde op de mat en liet de deur uit (hoor ik um achter tegen een gozer zeggen,: KUTTOERISTEN! ,...terwijl ik al in die buurt kwam toen dat jochie nog in de luiers lag, rare jongens dus)

 

en dan nog eentje die in de spuistraat zit, in een keldertje, klein donker met blacklight shoppie,.... hadden een terrasje en m'n vriendin en ik dachten daar even koffie te gaan drinken ,.... meestal hoor ik in shops dat als je blijft zitten na het halen van wiet dat je een consumptie MOET nemen,.....maar daar MOET je wiet bij je koffie nemen , anders mag je weer gaan .....bij binnenkomst had ik al geen lekker gevoel, want dat NEP-HipHOpfiguurtje wat achter de bar stond + de gehele klantenkring (5 personen en net zo nep) zaten me van top tot teen te bekijken alsof ze me ieder moment wilde bespringen......

 

Zowieso houd ik al niet van coffeeshops die TE pusherig overkomen, is voor mij een teken dat de zaken slecht gaan en dat het zowieso niet veel soeps kan zijn ;)

 

Heb zelf bijna 10 jaar in een shop gewerkt en heb nog nooit iemand een zakkie door z'n strot geduwd!!!

 

(p.s naam van shop waar ik gewerkt heb laat ik weg, prive <_< )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshop Zuid-Pool in Nieuwegein. Slecht personeel, slechte wiet, te hoge prijs (of te weinig wiet). Ronduit waardeloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bullshit man, tis idd duur in de Amnesia.. Maar overgekocht door Amerikanen? De eigenaresse is Duitse, en woont in Haarlem.. :specool

 

Dankje Martini, Zij heeft het gekocht van Amerikanen!! de wiet is goed en de prijzen zijn oké!

Dus deze shop hoort hier niet thuis! (slechtste coffeeeshop's) het is één van de betere shops in A'dam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dankje Martini, Zij heeft het gekocht van Amerikanen!! de wiet is goed en de prijzen zijn oké!

Dus deze shop hoort hier niet thuis! (slechtste coffeeeshop's) het is één van de betere shops in A'dam.

 

Totaal mee eens, staan meerdere toppers op de kaart zowel voor de verwende wiet als hasjroker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huzur33 in Venlo!

With a cozy atmosphere...like a drugstore/apothekje!

The unfriedliest staff on earth and the worst unclean streetweed you can get!

You also have to register there and they take a photo of you haha,

really no reason to go there!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in breda zijn de kloteshops

 

Mediteranee met koeiestrontsmaakwiet

 

sky met 4 soorten kutweed, en zwerverssteengruishasj

 

in tilburg

 

casa, verkoopt je gewoon compleet bruine k2 echt vies..

 

rif, je krijgt wel veel maar de wiet smaakt veels te scherp, geen lekker rokertje.. incl dosis canna flores

 

 

datv was het wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het spijt me zeer, maar ik wil hier toch een bekende shop aan toe voegen en wel The Act in Rotterdam. Ik heb er in het verleden slechte ervaringen opgedaan, onlangs weer eens geweest en het was niet veel beter en voor de toekomst zie ik ook weinig perspectief...

 

De wiet is vaak van discutabele kwaliteit, de hasj idem (ben er zelfs een keer ziek van geworden) en de muziek staat altijd zó hard dat je met moeite je bestelling kunt doen. Je moet letterlijk schreeuwen tegen de man achter de toonbank van wie het oor toch slechts 40 cm van jouw mond verwijderd is en dat irriteert me, zelfs als ik enkel even wat kom halen.

 

Qua grootte en sfeer is het verder een heel rielekste shop, maar ik vind het erg jammer dat er niet iets kritischer naar de kwaliteit van de wiet gekeken wordt. Dat de shop ondanks dit toch erg populair is verbaast me. Blijkbaar hebben de bezoekers een erg laag verwachtingspatroon, want ik mijd de shop al jaren en krijg steeds weer het deksel op m'n neus zodra ik in een vlaag van verstandsverbijstering besluit er weer eens binnen te stappen. :specool

 

Sorry, The Act... Ik meen oprecht dat ik liever wat lovender over jullie schreef, maar objectief gezien valt er op kwalitatief gebied weinig lovends te melden. Ik hoop op beterschap maar ga het niet meer zelf uitproberen, zonde van m'n zuurverdiende geld. :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...