Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vinny_1981

slechtste coffeeshop`s

Recommended Posts

The Happy Corner in Assen... Niet de slechtste coffeeshop maar wel wat merkwaardige zaken zoals:

-3 soorten op de kaart (afghaan, white widow en sneeuwwitje) terwijl je nooit meer dan 1 soort krijgt te zien...

-Kiezen wordt je niet in dank afgenomen: 1 zakje op de toonbank en vraag je naar meer dan is het: "als dit niet goed is kan ik je niet helpen".

-Je krijg in een 25 euro zak net zoveel als in vier 6-jes...

 

 

Nou begrijp ik dat plaatselijke coffeeshops soms (lees vaak) maar 1 soort hebben liggen, maar zeg dat dan gewoon want als het goede wiet is heb ik er geen problemen mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshop The Squad in Zaandam,echt zonde van je geld.

Ik heb hier diverse keren wat gekocht van de goedkoopste soort van €8,50 :lol: tot €15 per gram voor wiet,fluffy toppen,uitgedroogte restjes met takjes,ik hoest me de apezuur met de verdamper.

Echt onbegrijpelijk deze shop :wtf:

 

Zelfs prijzen tot €17,60 per gram voor cambodian haze,zie filmpje

 

http://nl.youtube.com/watch?v=NyPLdjdol6E

Share this post


Link to post
Share on other sites

-coffee and dreams zijn echt duur en ze schrijven je nummer van je ID op en geven het door aan socialezaken in Almere!! dus pas op als je een uitkering hebt. (een kennis van mij werkt bij de gemeente van Almere) en ze vragen nog te veel geld voor hun wiet ook!

-Coffeeshop willie wortel op het houtplein heeft maar 2 soorten binnen wiet (alle 2 de zelfde maar met andere naam) en buiten wiet. Z'n grote shop met een k.. menu en vroeger was het echt een top shop!

-coffeeshop green house in Amsterdam heeft alleen met de cannabis cup redelijke wiet en de rest van het jaar is het totaal niks! (slecht kwaliteit, veel blad aan de toppen en te duur) en de eigenaar is rare pannekoek die zich zelf koning noemt ;) en heeft een film gemaakt (strain hunters) en komt zo genaamd in de bergen een veld tegen met wiet, alleen maar vrouwe in de bloei??!!!!! (geen mannen) hij heeft ook stekken meegenomen van vrouwe in de bloei?? ;) klop niet Arjan! :P

-coffeeshop barney's Amsterdam is net de greenhouse alleen noemt hij zich anders :D koning was te min!

en het verhaal van de greenhouse is ook van toepassing op hem allen is hij nog duurder. (haha)

-deze shops zijn in mijn ogen echt fout en slecht!!

later Ronnie B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

flinke lijst aan het worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik koop zelf mijn wiet alleen bij de stichting, rotterdam noord... duur (30 euro voor 4 gram) maar hele goede kwaliteit (goed droog, netjes geknipt) nooit hoofdpijn gehad, 1 keer een beetje rare smaak...

 

Alleen die prijzen, mijn god....waar is de zomer van 1995 B)

 

De rotste wiet haal je in mijn ogen bij de zaken van de Reefer (pool/bambu etc) maar ook de Act is kwalitatief achteruit gehold...De wiet van de Reefer is gewoon ongeloofwaardig en je krijgt er meestal koppijn van... ik ben ervan overtuigd dat ze rommelen

 

 

Als ik de ruimte had was ik allang gaan kweken, maar zelfs 1 m2 kan ik hier niet vrijmaken :) dus ik ga micro..... wehehehe met een verbruik van 4 gram op 2 dagen (samen met vrouw, dat wel) zal dat wel een doorslaand succes worden... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was gister in de Haarlemmerstraat in A'dam en wou ff bij de Green house kijken naar het menu enzo maar mocht niet eens naar binnen! :) Het was Cannabis Cup en je mocht alleen naar binnen met een Hightimes pasje, wat een bull shit. Greenhouse (Arjan) je bent niet goed in je hoofd, de rest van het jaar ben je afhankelijk van nederlandse klanten. Niet dat ik een klant ben!!!!!(laat ik daar heel duidelijk in zijn) Dus ben ik bij de buren naar binnen gegaan (Dampkring) en vond daar een heel mooi menu met echte toppers op het menu.

G13/amnesia, Grape, Cherry Bomb en de Fuit cake haze! whoooooo en zeker niet duur 12 euro was de duurste haze :D oja drie soorten amnesia: G13/am. Amnesia en Am. skunk B) en heb ook wat Rifmans hasj gekocht.

Dus Greenhouse B) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind Sticky Fingers aan de De La Reyweg in Den Haag echt de slechste waar ik ooit ben geweest. Ik heb hier na mijn verhuizen naar Den Haag regelmatig wiet gekocht en 3 op de 5 keer was het 0,2-0,9 gram te weinig nadat ik het thuis heb nagewogen. Daarnaast is de kwaliteit tot nu toe nog niet echt goed geweest. Of te vochtig, slecht geknipt, te vroeg geoogst, slechte smaak, scherp op de keel, iedere keer wel wat of een combinatie van. Dan als klap op de vuurpijl vind ik de vrouwen die daar achter de toonbank staan maar chagrijnig en kort af vaak. Je kan er maar 1 zakje wiet kopen max. Dus ook niet 2 vijfjes of 2 tientjes ofzo, echt matig. Dan zeggen ze dat ze dat doen ter preventie van doorverkoop, om de hoek zit nog een coffeeshop B)

 

Ik denk dat mijn verhaal wel duidelijk is. Ik moet wel zeggen dat de bedrijfsleider/eigenaar wel vriendelijk tegen mij doet om een of andere reden.

Ik heb hem er ook op aangesproken dat ik meerdere malen minder wiet heb gehad dan ik voor betaald heb en wat zelfs op het zakje staat. Hij zei dat ik de volgende keer kan terugkomen als dat zo is en een ander zakje kan krijgen, lekkere oplossing vind ik het nou niet want dat ritje kost zeker 3 euro benzine maar het is tenminste wat.

 

Geen aanrader dus Sticky Fingers in Den Haag.

 

Peace,

 

Dub

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dub, Sticky Fingers was bij de vorige eigenaar echt een topzaak. Die nieuwe eigenaar heeft het helemaal naar de kloten geholpen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toeristenshops noem je daar............ grasshopper, smokeys, the bulldog en de Rokerij. Kwaliteit van de Rokerij is nog wel te doen, alleen de prijs heh.....

 

 

Ik kom al erg lang in de grasshopper als Amsterdammer maar ik krijg veel meer dan een er op de kaart staat.

En de slechtste ja dat is de bulldog.

En dan nog 1 uit Purmerend coffeeshop Splif.

De bagger die ze daar verkopen is een schande. (de ander in Purmerend ben ik nooit geweest dus kan ik niet over oordelen.)

Edited by zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik was gister in de Haarlemmerstraat in A'dam en wou ff bij de Green house kijken naar het menu enzo maar mocht niet eens naar binnen! ;) Het was Cannabis Cup en je mocht alleen naar binnen met een Hightimes pasje, wat een bull shit. Greenhouse (Arjan) je bent niet goed in je hoofd, de rest van het jaar ben je afhankelijk van nederlandse klanten. Niet dat ik een klant ben!!!!!(laat ik daar heel duidelijk in zijn) Dus ben ik bij de buren naar binnen gegaan (Dampkring) en vond daar een heel mooi menu met echte toppers op het menu.

G13/amnesia, Grape, Cherry Bomb en de Fuit cake haze! whoooooo en zeker niet duur 12 euro was de duurste haze :P oja drie soorten amnesia: G13/am. Amnesia en Am. skunk :verrygood en heb ook wat Rifmans hasj gekocht.

Dus Greenhouse :P :P

 

Ik ga straks toch effe die Cherry Bomb halen...Riffman heb ik net weer op, mijn god wat een space.......

Peace up for Dampkring :dribble:

 

 

 

1 van de slechtste coffeeshops vind ik Pyramide in Bussum, altijd heel weinig wiet,veels teduur, niet gecured, en ook nog shit gekweekt of erger nog ,niet droog, naar zweetvoeten ruikende leugens in een wietzakkie. Heel slecht voor de gezondheid om daar je wiet halen...Ooit noemde ze het pure THC nu heet het ''pluk van de dag'' het is eigenlijk een zakkie knipafval...

Maar ook Andersom in Utrecht kan der wat van hoor, ik kom der al jaren niet meer, dus hoe het er nu is?? maareuh toen was het echt KUT met peren man in die vergeleken met hun cannabis kwaliteit veels te mooie zaak..

En dan last but not least in Hilversum De leeuw, aka weedkoker, stelletje arogante kwasten daarzo,,, ghehhe ze hebben dan wel een aanbiedinkje elke week, maareuh past ook prec. bij die sociale dienst wiet.

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Horizon in Amersfoort........ (achter de Hema)

Wat een slechte shop.

Je krijgt er weinig, super sjago personeel, koffie niet te zuipen.

 

Misschien een idee om wat Hema-worsten in te slaan en die te gaan verkopen daar?

Wie weet gaat die tent dan wel lopen, want als shop kan die echt niet door....

 

Topshops daar in de omgeving???

Free Time!!! Beste shop in mijn ogen.

En voor een lekkere hasj moet je dan naar Alem... (de Alem Special, godtering wat is die gruwelijk :verrygood )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was laats in Venray??? 2 shopjes indezelfde straat. Weet de namen niet meer, maar volgens mij waren ze dat ook daaro. Bagger wiet bij de een. Branden en de as was gewoon donker grijs en hard!?! 7up ofzo?! :dribble: Andere shop was de helft nat en de andere helft was buiten wat ging voor prijzen van binnen :verrygood

Gegroet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat we de Grass Company een slechte shop kunnen noemen. Ze hebben een aardige kwaliteitscontrole en proberen de zaak goed te verzorgen. Ik ken een handvol werknemers persoonlijk, en er word niet gesjoemeld voor zover ik dat kan beoordelen. BTW in Tilburg zit er een prima restaurant bij in. Ze proberen een andere formule (milkshakes, steak, wietkoekjes etc) en dat kan ik altijd wel waarderen tov een clinische afhaalsjop.

 

Ook worden ze flink gepest door de gemeente, één van die nadelen als je de A-locaties uitkiest (ik doel op beide station-vestigingen). De voormalige Twins heeft altijd al goed gedraaid (en prijzen binnengesleept), al voelde ik me niet thuis tussen de vaste klantenkring.

 

Werknemers...goed personeel is moeilijk te vinden, ook in de shop-business...ik heb me ieg nog nooit niet-welkom / opgehaast gevoeld in The Grass Co. En niet te vergeten elke (hobby)kweker heeft iets aan te merken op shopwiet! Maar voor de 'mainstream' is The Grass Company een prima shop.

de Grass Company (Pistache) in Den Bosch is echt wel een goede shop hoor, goede wiet en niet overdreven duur (hoewel goedkoop toch anders is) (...) alleen de inrichting en het personeel ben ik wel met je eens... (...)

de andere Grass Company (voormalig: Twins) in Den Bosch is qua inrichting beter en ook de wiet daar is goed, (...)

@applegreen

de grass company een goede shop :S jongen je ben nie wijs. (...) nee vertel niks over de grass company want als jij dat goede wiet vind dan zal er een hele nieuwe wereld voor je opengaan als je echt goede wiet te roken krijg.succes met je blowontwikkeling gozer

grtz twin

@Twindaddy80: Applegreen ziet het anders dan jij, maar je mag hem niet verbieden deze mening te zijn toebedeeld; hij respecteerd jouw ideeen ook. Tuurlijk is er betere wiet te vinden maar het is geen slechte wiet!

 

Dat er geen TopShop in 's-Hertogenbosch zit ben ik met je eens. Ik wisselde altijd af. Maar er zit naar mijn ervaring geen shop bij die absoluut in deze lijst moet. Soms kreeg ik te weinig of was de kwaliteit niet alles, het personeel zn dag niet... zo werkt dat nou eenmaal (in de supermarkt ook) en dus overall kan je - naar mijn ervaring - in den Bosch prima wat te roken vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hejj mensen even oftopic hoor

maar vinden jullie he tniet slecht dat ZOVEEL shops als slecht worden bezelgt?

vind ik persoonlijk erg jammer

terwijl er op dit forum menig mensne zijn die een shop beter kunnen runnen

dat durf ik zeker te wedden

Gr Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinky corner in Bergen-Op-Zoom.

Zéér onvriendelijke verkopers en ze wegen te weinig af. Ik kocht 20€ amnesia , deze was 11€/gram. Dan zou ik normaal gezien 1.8g moeten krijgen. Ik heb dit thuis nagewogen en ik had 1,4g gekregen met een lelijke tak erbij. :wacko: ik kom NOOIT meer in Kinky Corner sinds toen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dokkie

 

helemaal mee eens met de pyramide en de leeuw .

 

pyramide word ook gerunt door een groepje als je er niet bij hoort (ik wil er niet bij horen ) heb je pech en word je genaaid , en dat met een shop die van de gemeente zelf is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshop Smokey echt niet normaal haalde een zakkie White Widdow voor 20 euro en kon er maar 4 kleine stickies uit draaien !! echt ziek gewoon..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buldog ouwezijds is een local shop voor locals :rolleyes:

effe opnemen voor de angels he... 25 jaar geleden me lievelingssjoppie.. maar goed, toen had je er 4

hm, slechte, ze zijn allemaal slecht bij tijd en wijle, uitgezonderd de tweede kamer. Maar die is dan weer nooit goedkoop...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zodD

 

helemaal mee eens.1x bij spliff geweest en nooit meer.2 soorten gepakt en smaakte naar niks.gedroogd gras ofzo.

 

@johnyflash

 

ik ben 1 ding met je eens.het eten in tilburg is top.was eerst nog beter met de oude kaart maar nogsteeds staat grass company in mijn top 10 favoriete eetgelegenheden.je ken er nog roken tijden s je eten :rolleyes:

dan de kwaliteit van de wiet.hij zal best gecontroleerd worden.ik geloof ook meteen dat de gemiddelde bezoeker(toerist ofstudent die er een fles wijn bij nuttigd)er wat van zal voelen.het enige wat ik er goed aan vind is de verpakking.die is iodeaal om samples mee te versturen.de double O hasj is ook lekker maar verder heb ik er weinig goeds over.zelfs het pand ziet er niet uit in den bosch.in tilburg is het nieuw maar ik wil het de komende 15 jaar wel eens zien hoe het onderhoudenword.

en je kent enkele werkenemers??alleen in den bosch heb ik mensen gezien die er langer werken.bij de stationsvestiging in tilburg wisselt het haast met de week.de andere vestiging in tilburg kom ik ndus laat ik me niet over uit.

 

wat mij betreft kan je in tilburg beste naar de toermalijn gaan(5minuten van het staion) en in den bosch,tja probleem.twins had speak easy overgenomen maar na het aantreffen van een 17jarig tjikkie mag die komende week voorkomen.het gevolg kunnen we allemaal wel invullen.dus mannen die i n de shops werken,laat niet spelen met je hormonen maar vraag die legitimatie.weet je meteen haar naam :D

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was laatst in Gouda, bij de atlas om precies te zijn, dit is is pas een kut coffeeshop

 

kom je binnen staat er een marrokaan al driftige bewegingen te maken van laat legitimatie zien, daarna als die je kaartje heeft geinspecteerd zonder ook maar 1 woord te zeggen, zegt vriend van me ja doe maar een 12je (kiezen kan trouwens niet, ze hebben alleen hasj of wiet) krijgt die een zakje voor zich neer gegooid wat nog niet eens goed was voor 2 dikke blows.. ik zeg tegen hem weet je wat jij doet je geeft dat 12je lekker terug en we lopen door naar de vriendschap ofzo maarja daar had hij geen zin in dus toch maar genomen..

 

toen we daar binnen ff een blowtje wouden rollen mocht dat niet, alleen als we drinken zouden kopen..

 

Duss.. Fuck the Atlas in Gouda :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zekker aldlas is zeer slechte schop.

je kan in gouda beter naar de owja gaan of de vriendschap(voor hasj)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Stadskoffiehuis 'De Hobbit' in Weert

 

5 gram NLX 40 euro ;)

+/-2 gram gruis :)

+/-3 gram topjes ;)

 

wel nog 'n gratis pakje grote vloei en tips :lol:

 

Bah wat 'n zooitje :D

gierige 5 gram maar mijn weegschaaltje gaf 0,3 minder aan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miami in Bergen op Zoom. Kletsnatte wiet, en nog veel te weinig en verkeerde soort ook. toen ik mn zakje kreeg heb ik t teruggegooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke Stadskoffiehuis 'De Hobbit' in Weert

 

nog maar 'n keer moeten gaan (eigen oogst nog niet klaar :lol: )

 

5 gram NLX 40 euro :wacko:

deze keer

1,5 gram gruis :huh:

3,4 gram topjes :lol:

 

wel weer 'n gratis pakje grote vloei en tips :rolleyes:

 

Bah weer 'n zooitje :lol:

gierige 5 gram maar mijn weegschaaltje gaf uiteindelijk toch weer 0,1 minder aan :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...