Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vk250015

Zullen Ze Bloeien Of Niet

Recommended Posts

Ik zit met volgende, ik zit in Suriname, ik heb 50 Dellahaze zaadjes welke ik ga ontkiemen in water en die vervolgens in kleine kweekkassen tot t plantje stevig is met wortel en al en dan in de volle aarde stoppen. Omdat het niet anders kan gaan ze direct onder de 12/12 cyclus. En de vraag is zullen ze toch wel gaan bloeien en wanneer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk gaan ze dat onder 12/12...

 

Wanneer ze volwassenen zijn zal de bloei beginnen.. weekje of 2 tot 4? Dunno ben geen binnen kweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook geen binnenkweker ik ga dit buiten doen. Dus volgens jou als ze volwassen zijn dan gaan ze vanzelf in bloei ondanks dat ik ze sinds de groeifase 12/12 dus buiten hou ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De natuur doet zijn werk, wat bedoel je met 12/12? in potten en dan naar binnen zetten of bedoel je dat dat het in Suriname 12 uur licht en 12 uur donker is op dit moment?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel met dat ik e plantjes tijdens de groei in de volle grond zet en omdat suriname bij de evenaar ligt is het altijd 12 uur licht en 12 uur donker en dat was de vraag zullen ze zegmaar na 4 weken in de bloeii gaan of niet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er bestaat zo iets als een 12/12 systeem wat men binnen hanteerd.

 

Een plant bloei pas als die volwassen is.. is nie heel ingewikkeld..

 

Wellis een peuter in de pubertijd gezien?

 

De bloei is niks meer als (potentiële) geslachtelijke voortplanting, we houden enkel de mannen weg, waardoor t bij potentieel zou moeten blijven.

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moest eens weten hoeveel wietplanten in Suriname staan en goede wiet opleveren, die van jouw gaan dat dus ook doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had wat Indica's(afghan) en autoflowers(lowryder) geprobeerd in Suriname een paar jaar gelden. De autoflowers zijn direct gaan bloeien en de Indica's niet. Net als de Surinaamse sativa worden ze gewoon volwassen voordat ze gaan bloeien. reken maar op een maandje of 4 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...