Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kitsunegari

Blueberry

Recommended Posts

Ik denk erover na om Blueberry te gaan kweken, het kan aan mij liggen, maar ik hoor eigenlijk weinig over deze soort, heeft iemand kweek ervaring met deze soort, misschien enkele tips.

 

Andere vraag, is deze plant eigenlijk wel commercieel interessant om te kweken? anders hou ik het maar bij een paar plantjes voor eigen gebruik :verrygood

 

http://cgi.dutch-passion.nl/artikel.cgi?La...y=Indoor#DP3801

Share this post


Link to post
Share on other sites

de tekst bij duch pasion is wel erg veelbelovend!

hoog thc gehalte ook!! helaas staan er geen gegevens over de opbrengs! hij bloeit ook tot 10 weken, wat gemiddeld voor een commerciele kweek veel is!

voor het kweken voor iig jijzelf is het zowiezo wel geschikt want het lijkt me wel een top weedje!! en er staat ook: onder iedeale omstandigheden balbalba..dan goede groei van bloemen ...enz

dus mischien zal het geen weedje zijn voor beginners, ik weet niet of dat erg is.

maar het is zeker de moeite!! :verrygood greets!!

 

mazzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

60 euro !! vind ik erg veel ,en 120 voor feminized ! Let op feminized seeds kunnen nog steeds mannetjes worden , de kans is alleen kleiner . Alleen female seeds worden met zekerheid allemaal vrouwtjes.

 

"onder ideale omstandigheden" daar zeggen ze nogal wat mee . Die ideale omstandigheden creëren is erg moeilijk. Ti's wel een echte binnenplant omdat ie 75% sativa is , een plant die niet zo lang wordt dus.

 

Bij growshop Aliën bv hebben ze erg veel zaadmerken, ook tegen een veel lagere prijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet hoor maar denk dat er ergens een foutje in zit

 

Ti's wel een echte binnenplant omdat ie 75% sativa is , een plant die niet zo lang wordt dus.

 

binnen planten zijn meestal indica

en sativa wordt wel groot en hoog

 

mischien is het juist een tijpfout en moet die sativa vervangen worden door indica

groetjes Bert

 

klopt ,ik typte per ongeluk precies het verkeerde .

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is zelfs belachelijk veel , die 120 euro voor feminized . Dan heb je nog niet eens female seeds!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze vroeger eens gekweekt, DP zaadjes uit de growshop, waren veel goedkoper +-25 euro !

 

word een plant met weing vertekkingen je kan er dus veel op een meter zetten, geeft een lekker wietje, maar opbrengst kan ik niet zeggen, was 1 van m'n eerste plantjes dus toen ging 't nog niet zo lekker :) maar was toch redelijk goed, maar geen PP :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals Atmosphere al zei: growshop alien. Zie: zaadbank --> female seeds. Vanaf 32 euro voor 10 female zaadjes. Of de kwaliteit ook goed is weet ik niet, maar het valt te proberen.

 

Alien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...