Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Nieuw Bid Book Voc.

Recommended Posts

Leuk ding doede zal em is elemaal door lezen.

 

Maar staat xtc nu lager op de ranglijst qua schadelijkheid? Dacht dat je daar wel een od van kon nemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweek je eigen wiet, spek de gemeente niet

 

Nog iets

 

Obama-finances-terrorism-610x400.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja leuk reguleren

 

nog meer regeltjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrijgeven voor de kleine kweker/gebruiker tot aan 2000 watt lichtbron

vanaf 2000 watt verplicht kvk nummer. punt.

 

dat is reguleren in een wereld waar de staat je niet van wieg tot graf probeert te kontneuken.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is vrij onrealistisch.

zou het ook het liefste zien , maar je wordt dan ook niet eens half serieus genomen

wiet is nou eenmaal iets dat net als bier een roes oplevert

als ik voor mijzelf een pakketje spullen koop bij de biowinkel om mijn eigen bio bier te brouwen maak ik een roesmiddel voor eigen gebruik

je kan dat iets uitbouwen , met een digitaal aangestuurde brouwketel etc, maar je bent dan in een hobby sfeer

 

ga je kroegen bevoorraden , want je produceert nou eenmaal veel meer dan een stevige hobby consument zou doen , dan is het annemelijk dat je inkomsten verkrijgt die het hobby niveau ontstijgen

ga dan niet kinderachtig doen en betaal dan belasting en stroom

 

dan kan niemand de wietindustrie verwijten dat ze niet bijdragen aan de maatschappij

 

laatste keer dat ik me in de materie verdiepte zorgde alcohol voor een grotere schade aan brein dan cannabis

dus je zou dan kunnen werken aan een status qua met dezelfde rechten

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

We moeten met z'n allen ergens beginnen toch?

 

Jansen heeft gelijk! het betreft een genotsmiddel dus het zou nooit helemaal zonder regels gebeuren.

 

Er zal iemand de eerste test-casus moeten afnemen om te kunnen laten zien dat het wel veilig&discreet kan,zorg dat jij dat bent!

Als 1 schaap over de dam is......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat hier altijd dan gaat gebeuren is overregulatie.Nederland staat bekend om teveel aan regels te hebben.Die ambtenaren kunnen niet normaal doen.Regeltje dit, regeltje dat & dat allemaal achter hun bureau verzonnen, zonder ook maar iets vanaf te weten.Er komt geen eind aan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet is een klasse apart

geen genotsmiddel kan in theprie met zoveel gemak geprpduceerd worden

er is wel een grens van kwaliteit/moeite

 

als er een gereguleerd BETAALBAAR aanbod komt is er ruimte voor belastingafdracht

als er teveel regels zijn , maken de wiet boeren met gemak de stroomtoevoer verborgen , en is er weer minder inkomsten

een manier om de belastingen bij de kloten te hebben dus

een kleine concessie van ons uit , levert op dat de belastingdienst zich ook hard voor ONZE zaak zal maken

immers: als we niet naar behoren een goede prijs kwaliteit kunnen leveren , omdat de regulatie doorslaat , dan neemt de illegale markt het in no time weer over

 

Thats right , eenmaal begonnen met belastingen is de wietkweker een klant die met recht koning genaamd mag worden

want wiens brood men vreet , diens woord men spreekt\

en , daar hoort Koning Willem dan ook toe

Dus , laat het u smaken Majesteit.

Ik mijn kweeklicentie, u de belastingafdracht , op voorwaarde dat ik net zo min als u overmatig geïrriteerd wordt door regulatie.

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...