Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bruinevingers

28 X Amnees @ Dimlux 1000 Watt 100% Biologisch.

Recommended Posts

laatste week scheelt denk ik zo'n 10 procent in je gehele oogst.

 

als je normaal 500gr m2 pakt bv, zal het door die week waarschijnlijk 450gr m2 zijn.

dit is bij mij wel meestal het geval ong 10 procent minder als ik week eerder afhaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bruinevingers, ik ben nog steeds zeer benieuwd naar de opbrengst van je biologische kweek!

iets aan de hand ? stash gevonden?

 

wij willen opbrengst! wij willen opbrengst! :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe is het idd gegaan man en hoe is de smaak? De opbrengst zit wel goed aangezien je niet vol bezet was.

 

Je hebt pm by the way!

 

Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check boef was het ff vergeten....my bad, de man was laatst ook ziek vandaar denk ik.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bruinevingers... wat zijn de grammen ? we zijn nog steeds benieuwd en ik kijk elke dag wat of je al wat geschreven hebt hier met een mooie foto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beste man is ziek en heeft andere zorgen.

 

Het gaat hem niet om opbrengst maar om organische geteelde wiet.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan hij toch alsnog afronden.

 

Hey boefje030, ivm deze kweek ben ik erg benieuwd naar de opbrengst omdat je over de 1500 umol sprak die veel te veel zou zijn bij een 1000watt dimlux ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan hij toch alsnog afronden.

 

Hey boefje030, ivm deze kweek ben ik erg benieuwd naar de opbrengst omdat je over de 1500 umol sprak die veel te veel zou zijn bij een 1000watt dimlux ;)

 

Dat is het ook. Alleen dit is een 1.5x1.5 tent. Ik ken de specificaties niet uit mijn hoofd. Maar het umol zal hier zonder wandverlies ongeveer 1100 a 1200 zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen! Allereerst de beste wensen!

 

ik heb weer een computer en zal derhalve dus ook weer vaker hier te vinden zijn! :D

 

Uiteindelijk viel de opbrengst tegen, maar dat zat eraan te komen, want er waren veel gaten ontstaan. De opbrengst was tussen de 700 en 750 gram, en is officieel mijn slechtste kweekje ooit (kwa opbrengst!)

 

Wat ik veel belangrijker vond was de smaak en geur van de wiet. En eerlijk is eerlijk. Daar zit een hele verbetering in! De toppen waren verder ook gewoon keihard en massief.

 

Ik ga een nieuw topic openen want ik ga met dezelfde opzet verder!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

750 gram onder een 1000watt lamp vandaan vind ik verre van slecht, zo'n score heb ik nog nooit gehaald. Ben vooralsnog niet boven de 0,5 gram uitgekomen. Momenteel draai ik op dezelfde grond als jij. Voor een score van 0,75 gram de watt zou ik tekenen.

 

Ook de beste wensten gewenst. :)

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouja officieel ergens tussen de 1000 en 1200 watt ;p want heb hem de laatste 6 weken continu op 1200 watt gehad.

 

Overigens droogde mijn aarde steeds heel snel uit. Vooral de bovenkant. (eerste cm) was vaak droog.

 

Een oplossing zou zijn verdeeld over de dag meerdere keren te besproeien, maar dat kan niet altijd.

 

Is het echt noodzakelijk dat te gaan afdekken? Op die diepte vind ik iig nog geen wortels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dek het nooit af en de bovenkant droogt hier ook uit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan hem in het begin van je kweek toch gewoon afdekken met zwart-witfolie ? En wanneer je planten wat groter zijn dekken ze automatisch de aarde af door je canopy.

 

Het zal nu vooral door die gaten geweest zijn die je had in je bladerdek.

 

750gr vind ik ook helemaal geen slechte score ! Is het nou makkelijker werken zo'n grote aardebak ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan hem in het begin van je kweek toch gewoon afdekken met zwart-witfolie ? En wanneer je planten wat groter zijn dekken ze automatisch de aarde af door je canopy.

 

Het zal nu vooral door die gaten geweest zijn die je had in je bladerdek.

 

750gr vind ik ook helemaal geen slechte score ! Is het nou makkelijker werken zo'n grote aardebak ?

 

Ik weet niet beter! Hiervoor deed ik het samen met een vriend, en toen gebruikten we EB en VLOED hydro. Ik vond dat altijd veel werk plus ik wilde graag biologisch kweken. Het advies van hem was toen gewoon een grote aardebak maken.

 

Dat heb ik gedaan, en tot nu toe wil ik niet anders. Het enige wat ik nog een keer wil uitproberen is DWC en aero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...