Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bruinevingers

28 X Amnees @ Dimlux 1000 Watt 100% Biologisch.

Recommended Posts

ik ben ook wel zeer benieuwd naar de temperatuur van je lamp.

 

- gebruik je de nanotube's ook?

- zo ja, waar voer je de warme lucht naartoe? rechtstreeks naar buiten of... ?

- wat is precies de afmeting van je tent ? ben benieuwd hoe deze lamp presteert in een 150x150x200 tent (zonder gebruik van nanotube)

 

en dan nog een vraagje, of dat iemand een mooie link heeft of productnaam voor een

5 standen schakelaar of frequentie controller.

 

hoor graag jullie reactie

Edited by indoor88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit!

 

Hoe bevalt de GC aarde? Ik lees dat je die niet hebt gebruikt voor je nieuwe ronde, waarom niet?

 

Ooh dat is puur omdat ik voordat ik overschakelde op Guano, net een hele pot op waardeer korrels van BAC had gekocht. Plus ook net bak gevuld met 550 liter aarde.

 

Als blijkt uit deze ronde dat mijn smaak en geur problemen zijn opgelost, dan kan ik toch wel een soort van concluderen dat dat door de GK komt. In dit geval knal ik alles op GK

 

Op deze manier kan ik mooi vergelijken. 1 Ronde op GK en de andere op BAC :P

 

Wat zijn je temps wanneer de lamp aan is?

 

Want ze lijken veel blad te hebben voor een amnees, of zie ik dat nou verkeerd ?

 

De temp is 25 graden gemiddeld.

 

ik ben ook wel zeer benieuwd naar de temperatuur van je lamp.

 

- gebruik je de nanotube's ook?

- zo ja, waar voer je de warme lucht naartoe? rechtstreeks naar buiten of... ?

- wat is precies de afmeting van je tent ? ben benieuwd hoe deze lamp presteert in een 150x150x200 tent (zonder gebruik van nanotube)

 

en dan nog een vraagje, of dat iemand een mooie link heeft of productnaam voor een

5 standen schakelaar of frequentie controller.

 

hoor graag jullie reactie

 

Ik gebruik de nano tubes (nog) niet. Ik gebruik deze in een 1,50 bij 3 meter tent. Alleen de bak is maar 1,50 bij 1,50 (wilde wat ruimte hebben om in te werken.)

 

Ik heb ook een 1,50 bij 1,50 tent met daarin een gavita 1000. Beetje hetzelfde dus. Eigenlijk nooit echt grote problemen mee gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en in die tent van 1.50x1.50x2.00,, daar ook geen last van te warme temperatuur ?

wat voor afzuiging gebruik je daarbij? ook 1500m3 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over de Nano tubes, heb je deze uit een nieuwe batch of zijn deze van een maand of 15 geleden?

Ben er benieuwd naar.......

 

 

Cannabisschop

Share this post


Link to post
Share on other sites

en in die tent van 1.50x1.50x2.00,, daar ook geen last van te warme temperatuur ?

wat voor afzuiging gebruik je daarbij? ook 1500m3 ?

 

Het is altijd kiele kiele met die 1000 watter. Zeker geboost op 1150. Zomers is drama ja. Heb weleens een maand lang op 35 graden moeten draaien. Kreeg het met geen mogelijkheid omlaag. Is ook de enige keer dat ik een totale spint aanval heb gehad.

 

Geen id wat voor afzuiging erin hangt. Kijk ik ben destijds gaan groeien omdat ik als kanker patient mijn eigen biologische wiet wilde kweken. Een vriend van mij heeft toen alles geinstalleerd. Ik had er de ballen verstand van. Later ben ik me pas gaan interesseren voor wat ik nu eigenlijk aan het doen was.

 

Maar volgens mij is het een 1500 idd ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over de Nano tubes, heb je deze uit een nieuwe batch of zijn deze van een maand of 15 geleden?

Ben er benieuwd naar.......

 

 

Cannabisschop

 

Came with the light toch? Die nanotubes zijn toch die pre installed tubes op je licht, waarmee je de warmte van de lamp kan afzuigen? Geen id welke batch dat is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit!

 

Hoe bevalt de GC aarde? Ik lees dat je die niet hebt gebruikt voor je nieuwe ronde, waarom niet?

 

Ooh dat is puur omdat ik voordat ik overschakelde op Guano, net een hele pot op waardeer korrels van BAC had gekocht. Plus ook net bak gevuld met 550 liter aarde.

 

Als blijkt uit deze ronde dat mijn smaak en geur problemen zijn opgelost, dan kan ik toch wel een soort van concluderen dat dat door de GK komt. In dit geval knal ik alles op GK

 

Op deze manier kan ik mooi vergelijken. 1 Ronde op GK en de andere op BAC :P

Zo is dat, ben heel benieuwd naar je bevindingen. Mijn eerstvolgende ronde zal ook een kweek op GK grond zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dat ziet er aardig uit, zijn de toppen een beetje hard ook en hoe ruikt het?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw, weet iemand of ik het licht regime nog kan aanpassen? ik wil dag en nacht omdraaien.

 

24 uur aan laten staan, of 24 uur uit laten staan?

 

24 uur uit laten staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bladeren komt door koudeval of tocht idd wat boefje zegt inlaat veranderen of bijverwarmen.

Koop een broeskop en water in naar behoren, het ziet er vrij droog uit op de foto, als je droge plekken krijgt kunnen ze ook niet goed wortelen en dat zie je boven de grond terug aan je planten.

Je wilde ook niet toppen dus ook ben ik dat met boef eens dat het niet vol komt en je ziet meteen het drama van een vaste aardebak heel leuk en makkelijk maar je kan niks verplaatsen ofzo en nu heb je hele lege plekken met gaten in je aarde....

 

Poldergrower

 

@poldergrower; je hebt het over het "drama van een vaste aardebak".

Ik snap precies wat je bedoelt en ik ben het hierover bijna helemaal eens met jou.

Maar "alles heb zijn voor- en nadelen".

En het bedoelde voordeel van een vaste aardebak is toch wel de bijna ideale "biotoop" die een vaste aardebak vormt.

Zie eventueel internet voor het begrip biotoop.

 

P.S. ik werk alleen maar met aarde.

Momenteel alweer een poos met losse vierkante 30 liter bakken.

Maar ik overweeg ernstig om terug te gaan naar een vaste bak.

Vanwege het idee van de "biotoop", de enorme extra toename aan buffereffecten en de daarmee gepaard gaande uiterst geringe kansen op voedingsgerelateerde problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prima uit, lekker weinig blad ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

even tussendoor offtopic.

 

medicinale wietgebruikers kunnen eigenlijk theoretisch maar op twee punten terecht toch?

 

Coffeeshop / overheid gereguleerd via apotheek..

 

Correct? Of overzie ik iets?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bruine

 

Correct volgens mij man,

 

Hoe ruikt het nu bij je? En zijn je toppen een beetje hard?

 

Hoeveel Kalong bloom gebruik je nu?

 

Hou ze groen

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gozer,

 

Dan heb je geen Nano.

Nano heb je twee van die pijpjes zitten.

Nu zit er eentje, en aan de andere kant een afgevlakt zwart plastic kapje.

Bij Nano steekt er nog een pijpje uit.

Hierdoor blaas je dan koude lucht, welke er aan de andere kant, met je warme lucht uitkomt.

Tevens zie je als je goed kijkt, dat er een soort van glazen buis om je lamp heen loopt....

 

Daarom vroeg ik het ook.

Nano is pas met enkele maanden leverbaar weer.....

 

De oude batch bestond ook uit maar enkele stuks.

Heb er een paar in handen gehad......

 

Gewoon wegzuigen nu die warme lucht, denk er aan dat het stinkende lucht is......

Filtertje erbij, of je filter in........

 

Klein tipje, als je met koeling werkt, gooi die warme stinkende lucht lekker je plenumbox in

 

StonedAgain

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste week:

 

Kom bij 1 plant dit tegen. Zat ook ineens spint op. Die heb ik mooi de kop ingedrukt met de stofzuiger en een sok ;p

 

1 Weekje te gaan, no stress.

 

gallery_33188_18487_23017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil wel weer eens even een update zien van ''bruinevingers'', ben zeer benieuwd hoe het erbij staat.

Edited by indoor88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders ik wel! Yo bruine hoe staan ze erbij nu?

 

Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemen stapelden zich op dus ik heb ze omgekapt dit weekend. Nog steeds geen vervangende computer dus updates is de laatste tijd erg vervelend. Het is afwachten wat het resultaat is. Ik heb helaas geen fotos gemaakt, maar de toppen waren goed stevig en glinsterden mooi. Ruiken ook heerlijk. Iig kwa geur heb ik eindelijk het idee dat er een lekker product gefabriceerd is. De smaak is natuurlijk dat gene waar ik benieuwd naar ben.

 

Sowieso ga ik de volgende ronde weer op GK knallen. De toppen zijn goed stevig en keihard. Super veel THC christalen, lijkt wel christal sommige toppen. Het is even wennen met GK. De planten bleven klein en gedrongen, dat ben ik niet gewend en daardoor ben ik te snel gaan bloeien en is het niet zo vol geworden als dat ik hoopte.

 

Kan je btw ergens fotos maken met een microscoop? Soms zie ik van die super gedetaileerde fotos van toppen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee, ik weeg pas na het drogen. Lastig om te bepalen of de opbrengst goed of slecht was, aangezien ik ze 6 dagen te vroeg heb omgekapt.

 

Er is mij verteld dat de laatste week juist de belangrijkste week is. Klopt dit trouwens? ;p

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk van wel is de afreip afhard fase dan groeie ze mooi dicht en worden ze lekker hard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...