Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

white widow King

85X Amnesia 8X600 Watt 13Ltr Potten

Recommended Posts

update

 

is al weer een poosje geleden..

de nieuwe motor hangt tis nu 27 grden met alle 8 lampen aan

de damens staan er mooi bij

heb aleen paarblaadjes met roest gehad door te hooge ph komt door riztonic

nu ik die nie meer nodig heb is me netjes 6

en begonnenmet canna boost en gaa maandag begine met bloombastic van atami

was net te laat voor fotos zondr lamp excuses hiervoor

 

bloei dag 29

gallery_18199_18477_2213557.png

 

gallery_18199_18477_1455393.jpg

 

gallery_18199_18477_1399652.jpg

 

gallery_18199_18477_376090.jpg

 

volgende x probeer ik optijd te zijn voor fotos

 

op of aanmerkingen welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij niet, met npk verhouding 0-20-21 zal je toch wel eens genoeg pk binnenkrijgen?

Meer toevoegingen is niet beter...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rizotonic, canna boost, bloombastic en weet ik wat niet meer heb je geen van allen nodig. Heb zelf jaren gesleept en me blauw betaald aan al die flessen. Tegenwoordig draai ik de beste rondes op verse aarde met alleen hypro terra. Ik geef de helft van de dosering op de fles en zuur niet af. Mn amnezen blijven glanzend groen met moddervette, keiharde toppen. Aarde van de growshop of gewoon van het tuincentrum of de praxis, ik merk geen verschil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie hennepplantage

 

ik geloof btw ook niet in wondermiddeltjes zoals bloombastic of green sensation.. ook op dit forum zien we erg mooie rondjes met alleen a+b basisvoeding en hooguit wat wortelstimulator in het begin.

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch merk ik wel degelijk verschil met G.S het is ook de smaak he die veranderd

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind daar echt een heel groot verschil in zitten.. Als je bijvoorbeeld de universele potgrond haalt en die inwatert word die heel modderig en kan er dus weinig zuurstof bij de wortels komen en met bijvoorbeeld plagron light of growmix word het totaal niet modderig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt wat je zegt Dries.De eigen huis en tuin potgrond van de praxis wordt veel modderiger als growshop aarde. Maar merk je ook verschil aan je planten of eindgewicht?? Ik in ieder geval niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er gestrest uit.

 

Gaan klauwen met paarse stelen is vaak een teken dat er een belemmering van K opname heeft plaatsgevonden,

 

Rhizotonic gooit je PH sterk omhoog in je medium en hoopt op, hierdoor krijg je problemen.

 

Jij meet ook geen PH/EC met minerale voeding en pleurt er maar wat in?

 

Die gele vlekjes komt door het spuiten met celremmer.

 

Mag ik wat vragen cum laude. Wat ik niet helemaal snap is dat er een kalium tekort is zelf gebruik ik aptus toevoegingen en k boost is een van de toevoegingen. Maar nu staat er op die schema s dit de laatste weken mee te geven

Is dit nou een andere samenstelling ofzo of kan ik dit gewoon gebruiken op jonge planten 3 weken oud ong. Heb op mijn planten ook rode steeltjes.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

updateee

 

eindeljk sorry heb het druk laatste tijd met werk...

 

12/12 dag 42

 

bloombastic doet zn werk goed geef het nu anderhave week worden coca colas hooop ik :P:P

explosie van kristallen plakt als de neete

krijg aleen de luchtvochtigheid nie goed zit nu rond de 59% 69% nu d toppe flink grooot en dik worden begin ik me beetje zorgen te maken

temprateur max 29 . iemand sugesties ????? fotos komen morgen kabeltje vergeten ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aptus regulator werkt wel degelijk tegen warmte, had toen 2 plekken zelfde moment draaien. 1 op aarde en zonder aptus. 1 op cocos met aptus.

op cocos was ook nog in een tent, temperaturen in week 5, 6 en 7 tot 37 graden. hittegolf op dat moment.

ik draaide die met aptus beter. geen geplofte toppen met uitschieters. op aarde had ik daar wel een hoop van.

 

ik weet niet maar denk wel dat het degelijk helpt.

 

succes deze ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

hierr zijn we dan week 8 12 12

weeinnen gelijkmet een paar heerlijke fotos

 

 

gallery_18199_18477_1935190.jpg

 

gallery_18199_18477_1423634.jpg

 

gallery_18199_18477_1944323.jpg

gallery_18199_18477_849135.jpg

gallery_18199_18477_626554.jpg

gallery_18199_18477_302326.jpg

 

ben en tevrede man :P heb alle geele bladeren erafgehaalt

volgende x iets langer voorgroeien das het enigste minpunt deze ronde verder ben ik tevreden

op of aanmerkingen wlkom

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...