Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Torvald

Bouwverslag Torvalds Kastje; 75X37X165Cm; 250W Spaarlampen Cfl

Recommended Posts

Beetje offtopic, maar wat je zegt is niet volledig correct. Sinds 1 maart is het in huis hebben van kweekbenodigheden ook strafbaar, dus dat is zeker anders. Dit gebied is heel grijs evenals met bijvoorbeeld inbrekerswerktuig.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je daar een vergunning voor dan? Anders is het gewoon illegaal. Wordt niet gedoogd ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik wil groen zien

en dan bedoel ik niet van ergernis maar planten .

stuk of 4

hoe ver ben je nou ?

wil je nog (hobbymatige ) tips ?

je begint ergens aan en dan gooi je ineens de bongel er in .

\

 

voor de peeps met nog gewoon een breedbeeld computerscherm of een tot en met 19 insh laptop

een geinig videootje

 

en niet die van cumshot want die vind ik zo uitgekauwd

(http://www.youtube.com/watch?v=EHtlf_6xiDY)

 

my name is ice

legal ice :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan toch zien in die link naar de politie wat een illegale hennepteler is en wie niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

GROEEEEEEEEEEEE...EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN...NNNNNNNNNNNNN11!!!!!!!!!!!...!!!

 

LIGALIZE GALIEZ :likken: :jump:

Edited by Beaker
Ietsje ingekort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan toch zien in die link naar de politie wat een illegale hennepteler is en wie niet?

Nee. Geef de quote maar waar staat wat legale kweek is dan ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mac, zoals ik al schreef, is er een familielid ernstig ziek geworden. Voorlopig zal ik toch niet in de gelegenheid zijn een kweek op te zetten. Daarnaast zijn enkele technologische oplossingen nog niet gestart, maar daar is het wachten op de gemeente.

 

Ik monitor nu een tijdje de rv en temp van de slaapkamer en ben bezig mijn cv zo af te stellen dat die binnen het gewenste bereik komt. Het is niet moeilijk die hoger te krijgen door de cv continu te laten draaien (openhaard stand), maar ik zoek een watertemperatuur zodat de opwarming in de woonkamer gelijk loopt met die slaapkamer. Nu heb ik de temperatuur constant tussen 14 en 18° bij een kamerthermostaat temperatuur tussen 20-21°C. Dit is zonder ventilator, met natuurlijke trek. Zodra de temperatuur goed is, ga ik met de ventilator experimenteren.

 

Een oplossing zou een dubbele thermostaat aansturing zijn voor de cv. Ik heb een zonnige woonkamer en die opwarming is nadelig voor de temperatuur in de slaapkamer. Overdag haal ik de laagste temperatuur, dus overdag de lampen aan lijkt logisch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mac, volgens mij heeft jouw laatste post iets verknald mbt tot de schermbreedte, op mijn tablet word deze pagina extreem smal weergegeven om de een of andere reden...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goed is, is dat probleem nu verholpen scirocco. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee gewoon klok omgooien,weinig kunde aan...

Ikzelf ben ook begonnen omdat ik dacht autoflower kan je weinig mee verkeerd doen ofzo...plant leren kennen...

maar als ik wist wat ik nu wist....

Vrouwelijk zaad kopen,kiemen,aarde in,licht erop,en paar dagen later klok op 12-12 en wachten he....

Er zijn soorten die ook klein blijven,lange bloeiers,korte bloeiers,keuze zat

white widow bv.. dat zijn nogal (kleine) plantjes. tenzij je ze 5w groei geeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...