Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DonSigaar

5X Northern Lights Automatic Binnenkort Onder Tl Na Afbouw Kastjen

Recommended Posts

Vandaag zijn mijn 5 nieuwe Northern Lights automatic toegekomen, dedie liggen nu in den frigo(koelkast) te koelen, om ze dan binnenkort in de zon te leggen, in een plastieken potjen, met keukenpapier onder en boven de zaadjens, met laagje water erboven ... .

 

Seffes plaats ik foto vn de nieuwe aanwinst vn de zaadjens, gekregen via de post ... .

 

Verleden week maandag overschrijving gedaan, én nu maandag toegekomen ... .

 

Het is mijn eerste keer, dat ik automatics kweek, maar ik hoop dat het al bij al meevalt, én dat ik niet weer onnodige domme fouten maak, maar dus moet ik eerst sparen, voor een tensiometer, én een plank, én nieuwe ophanging, om mijn kast verder af te maken ... .

 

En derna, moet ik sparen, voor een T-neon lampenset, 2 x 55 watt ... .

Ik héb 50€ per week zakgeld, en kan maar per week, ongeveer 10€sparen, dus beste medeforummers, héb aub geduld met mij ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel topic's open je eigenlijk voor een kweekje?

En weer lees ik niks over afgzuiging en filter, wel weer T-neon lampen en tensio meter.

Als jij een beetje je best had gedaan met de tl die je hebt en afzuiging, had ik je een van mijn T-neon lamp tegen verzendkosten gegeven met groei en bloei lampen.

Maar nee, Meneer DonRoberto moet weer halsoverkop van alles kopen, behalve de ozo belangrijke afzuiging en shit.

Ik heb je al heel vaak advies gegeven, advies dat je zogenaamd aan nam, om het daarna weg te gooien.

En daarom kan je dus nu een gratis T-neon lamp op je buik schrijven.

wie niet luisteren wil moet maar voelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ùw advies niet links laten liggen, maar ik héb dees topic gestart, gewoon es ezo, omdat ik hiere dan mijn kweekverslag ga maken, vn mijn 5 northern lights autoflower, maar ondertussen, ga ik hiere ook foto's posten, vn hoe ik mijn kast goed ga maken, met afzuiging enzo, en pcventilatie, én een plank, die mijn kast in 2 delen scheid, met onderin links, pcventilatie, en recht op de plank afzuiging, en derna rechtsboven in de kast, terug pcventilatie, en dan terug linksboven, afzuiging ... .

 

maar wat ik niet weet, is of ik recht in de plank afzuiging moet plaatsen, of gewoon een pcventilator, die de lucht naar boven blaast ?

 

én geloof mij, ik néém je advies zeker aan, én ik ga het gebruiken, maar ik héb gewoon een topic geopend, omdat ik blij was, dat mijn zaadjens, al waren toegekomen

... .

 

én ondertussen, béétjen bij béétjen, post ik hiere foto's, over hoe ik mijn kast verander, én één kéér, dat ik mijn kast in orde héb gemaakt, ga ik déés topic dan starten, nadat ik de foto's vn de wijzigingen in mijn kast hier héb geplaatst, en derna, start ik mét mijn 5 auto NL .. .

 

én die afzuiging, die bestel ik pas, als ik er geld vooren heb ... .

 

én ik héb het momenteel beetjen moeilijk, want ik ben proberen aan het stoppen met roken ... .

niet da mij da goed lukt :s

 

én geloof mij, ik zou ù dankbaar geweest zijn, voor die tneon, maar ik weet, in het leven, is niets gratis ... .

én die afzuiging, die komt er zekerst ;) ... .

 

maar als je dan toch mij kunt helpen rockfort, zoe ik dan op die plank rechts, afzuiging plaatsen, of een pcventilator, die alles naar boven blaast ?

 

zodanig dat ik in de plank recht afzuiging heb, en derna linksboven in de kast, nog es afzuiging, of zoe ik rechts gewoon in de plank pcventilatie steken ?

 

én ik weet al, dat ik die plank, op 70cm hoogte moet hangen ... .

 

maar aub, héb geduld met mij, ik ben nu eenmaal niet ezo rap of de rest ... .

 

ik héb nameluk niet meer al mijn hersens, ik steek dat op de camion, jaja, je kan ermee lachen, doe wat je wilt, ik neem het je niet kwalijk ... .

niet iedereen is perfect hé ... . ik doe gewoon mijn best, om toch te luisteren, én beetjen bij beetjen, eerst mijn kast in orde te krijgen, én dan erna, mijn 5 northernlights autoflower te ontkiemen, en te laten groeien ... .

 

by the way, die nl auto's liggen gewoon in den frigo ... . dus ik ontkiem die nog niet ... . die worden pas ontkiemd, als ik mijn kast op orde heb ... .

 

én ik open maar 1 topic per kweekjen, maar ik heb een mmo7muis en die is rapper aan het klikken, dan ik ... .

 

én dat ze in de frigo liggen, én dat ik eerst mijn kast in orde ga maken, dat kon je nog niet weten, maar je kon het al raden, omdat ik eerst mijn kast in orde ging maken, wat ik ook gezegd heb , in mijn vorig topic ... .

 

én ja, ik ben miskien dom geweest, vn mij eerst nen tensiometer te bestellen, erna pas een plank te kopen, en afzuiging enzo, maarja, als je niet al je hersens hebt, denk je niet meer chronologisch :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan wil ik nu met je afspreken dat een filter een afzuiging het eerste is wat je aanschaft.

Dan een keer met je tl laat zien dat je het wel kan, dan ben ik nog altijd berijd jou een T-neon lamp te schenken met groei en bloei lampen.

Alleen de verzendkosten zijn voor u.

Van mijpart neem je een pc fan om de lucht naar buiten te krijgen, zolang je maar goed ventileert.

Het is niet dat ik kwaad of boos op je ben, maar je loopt echt veel te hard van stapel, en daar wil ik jou voor behoeden.

tensio meter heb je niet nodig als je de potten kan optillen om te zien hoeveel water er nog in zit.

Investeer eerst in een juiste opstelling, dan ga je ook een lekker wietje kweken met TL.

En in plaats van 5 zou ik er 2 zetten, dan hou je nog 3 als reserve achter de hand mocht het onverhoopt mis gaan zoals je vorige ronde.

no hard feelings, ik wil uit eindelijk voor jou het beste ook al ken ik je niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, bedankt Rockfort ;)

 

maareuhm, voor die lucht, vn den onderste kant, weg te krijgen, is daarvoor een pcventilatie genoeg ? én dan juist vanboven, 1 afzuiging ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan er een gebruiken om over de planten te laten waaien en een om af te zuigen.

Je moet er ook voor zorgen dat ze weer verse lucht binnen krijgen.

De lucht onder aan ververst vanzelf door de fan die over de planten waait.

Het hoeft helemaal niet zo hightech te zijn om een lekker wietje te kweken.

Als je geen last verwacht wat geur betreft kan je het ook zonder filter proberen, maar dat kan ik niet oordelen.

zo gauw jij een mooie plant laat zien stuur ik je die lamp op, ik woon toch 100 meter van België vandaan dus zo heel erg duur zal het niet worden.

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, ik héb buren, en dedie rieken gelijk door de muren :s

 

dedie zeggen mij, dat ze hopen dat ik ver oogst ... .

 

nu niet meer natuurlijk, omdat ik de bovenste kast al geoogst heb, maar mijn buitenplanten, die beginnen ook goed te rieken, en die buren vinden dat erg, want rechts hun kinderen vinden die geur aangenaam, en de vader reclameert bij mij, dat ik es moet oogsten, maar ik hebbem gezegd, da ze nog niet volbloeid zijn ... .

 

normaalgezien, bloeit die killerbee honey 8 weken, dus die is beginnen bloeien, vn 23 augustus ofzo ... . dus normaalgezien, kan ik die oogsten 18 oktober ... .

 

die dance world, is nog maar beginnen bloeien vn verlejen week ... .

én hoeveel weken, dat ie bloeit, moet ik nog es opzoeken ... .

 

ik denk, dat ik die scheidingsplank, op 70 cm ga zetten, én dan beginnen, met houten armatuur, en mijn tl's eraanhangen ... .

zodanig, dat er ruimte tussen is, om de warmte door te laten, én dat ik aan de linkerwand, 2 pcventilators, vn 130mm ga hangen, ofwel 2 vn 170mm ... .

boven en onder mekander, dan rekenen, met die airpotten, die 18 a 20 cm hoog zijn, héb ik 50 cm voor ventilatie, dus misschien de ventilatie ietsken hoger hangen, want die blazen toch goed ... .

 

én dan boor ik gaatjens, in de linkerdeur, waardoor er verse lucht binnenkan ... .

 

én dan rechts in mijn kast, in de plank, 1 ventilator, of 2 vn 170 mm ... . zodanig dat de warme lucht, vn de tllampen, naar boven kan, en dan wordt die warme lucht, door ventilators, in het bovenste compartiment rechts, wordt die warme lucht naar links geblazen, richting tneon, en de planten die daar dan gaan staan, als alles klaar is ... . én linksboven, zoe ik dan die afzuiging plaatsen, met filter op ... .

 

mijn moat gaat dat allemaal moeten placeren, want ik en techniek, is gelijk, ik én vliegen, dus ik snap er niet zoveel vn ;) ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...