Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Tequila_topper

Zelf Wietolie Gemaakt, Hulp Bij Finetunen Gezocht

Recommended Posts

Hallo allen,

 

Na veel lezen op de diverse websites heb ik vorige week zelf wietolie gemaakt. Ik twijfel echter over de juiste dosering. Ik wil 5x verdunnen.

Er wordt meestal gesproken in milliliters (ml), maar mijn resultaat is te stroperig.. Ik krijg het niet eens een spuitje in.

 

Ik heb 15 gram pure wiet olie verdund met 410 gram olijfolie. Circa 500ml

Ik vind de olie nog erg sterk ruiken en best donker van kleur.

 

Ik heb de afgelopen dagen enkele druppels aan mijn kat gegeven en zelf genomen. Volgens mij zijn we beide stoned geworden :wOOt

Mijn kat (met een darm probleem) heeft al 1,5 dag zijn eten binnen gehouden (voorheen zeer regelmatig braken) en ik zelf heb vannacht als een blok geslapen. Dus het lijkt wel te werken, maar ik wil er niet stoned van worden..

 

Daarom denk ik dat het toch nog te sterk is. Vanmorgen 1 druppel genomen en ik voel me nogal "groggy" soort van stoned?

Ik durf het niet zomaar nog meer te verdunnen.

 

Iemand tips?

 

 

Bedankt!

Edited by Beaker
Geen handel toegestaan op het forum. Ook niet gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nu 50 ml neemt en dit verdunt met olijfolie

Daar kan toch niets aan mis gaan>?

doe er eerst 10 ml olijfolie bij, test dit

enzovoorts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Tequila_topper,

 

Wietolie met een verhouding van 1:5 wordt over het algemeen bedoeld: 1 gram pure wietolie op 5ml. olijfolie. ;)

 

Hoeveel druppels heb je zelf genomen? Misschien een paar druppels minder proberen, voordat je verder gaat verdunnen?

Je denkt dat jouw verhouding (1:27) te sterk is, omdat je denkt dat je er stoned van bent geworden? :huh:

Als jij stoned wordt van je olie, dan voel je dat echt wel en twijfel je daar niet aan hoor. :lol:

 

Ik weet niet voor welke klacht(en) jij die olie hebt gemaakt, maar als het om slaapproblemen gaat, dan heb je je doel toch bereikt? :doctor: :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal voor de volgende keer echt de verhouding 1:5 aan gaan houden.

 

Voor mezelf gebruik ik voor slaap "problemen" en spierkrampen.

Maar met name voor enkele mensen in mijn omgeving. En wie weet steeds wat meer mensen. De prijzen van de olie verschillen online nogal. Ik wil het zo goedkoop mogelijk aan kunnen bieden.

 

Hoe lang kan ik de reeds gemaakte olie bewaren? Enkele maanden in de koelkast?

Wat doe ik met de huidige olie? Deze is natuurlijk niet meer te scheiden van de olijfolie?

Zonde..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...