Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Elgay

Klaar Om Te Oogsten?

Recommended Posts

Beste growers

 

Ik zit nu al een tijdje met mijn eerste hydro kweek bezig. Volgens mij zit ik nu op het punt om te oogsten maar ik wil graag een tweede opinie hierover aangezien ik daar geen kennis van heb. Ik heb hier al veel informatie gezocht maar ben toch nog niet zeker. Nu is het zo dat de haartjes nog niet allemaal bruin/amber zijn. Maar ik heb 2 microscopen van 100X en 200X, hierbij zag ik wel dat de THC al niet meer doorzichtig is, en dat deze al zeer wazig/milky zijn geworden. Ik kon hier geen foto's van nemen aangezien dat technisch niet lukte, maar ik heb wel enkele foto's van de plant zelf.

 

De plant staat nu 61 dagen op 12/12, de soort is Master Kush en ik had gelezen dat deze 50-55 dagen moest staan, dus met de overgangsperiode van groei naar bloei bijgerekend zal ik daar nu wel aan komen.

 

mshe0p.jpg

 

msc0m0.jpg

 

vwrjg1.jpg

 

Alvast bedankt,

Elgay

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten ogen alsof ze nog wel even mogen maar aangezien de planten al ver over de bloeitijd zijn en je door de microscoop ziet dat de meeste trichomen milky zijn kan je ze wel omkappen denk ik.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt mij ook dat ze nog wel even mogen.

Wel goed in de gaten houden of er ergens rot verschijnt.

Het zou zonde zijn als je daardoor een deel verliest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oogstijden zijn leuk, maar dan moeten de omstandigheden perfect zijn de gehele kweek. Anders mag je er gerust een tot twee weken bij optellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker nog niet omdoen!

laatste dagen zijn cruciaal voor de ontwikkeling van suikers, geur, smaak, effect,....

zo zonde om ze te snel om te doen!

 

oogst-tijden zijn louter informatief en kloppen in 90% van de gevallen niet!

 

wel zoals hierboven al aangehaald goed rot in het oog houden!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de snelle respons, was echt van plan om hem af te doen vandaag, maar ga hem dus nog een dag of 4 laten staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze minimaal nog 7/10 dagen laten aandikken,echt hoor kerel :showoff: laat ze nog maar even werken.

Ziet er mooi uit trouwens,hydro wil best bij jou he?

De laatste drie tot vijf dagen geen voeding meer,zorgt voor een lekkerder rokertje.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...