Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
autoflowers

Welke Soorten Zijn Het Meest Geschikt Voor Guerilla?

Recommended Posts

Dit jaar heb ik allerlei soorten aangeschaft op de gok zonder goed overwogen te hebben of ze wel geschikt zijn.

Alles was wel geschikt voor outdoor maar zijn niet echt schimmel bestendig en ook niet vroeg klaar.

 

Welk zaden staan erom bekent dat ze het goed doen, schimmelbestendig zijn en ook nog eens vroeg klaar zijn?

 

Ik heb gehoord van Deense soortjes maar kon ze niet vinden in de reguliere zadenwinkels.

 

Wie heeft suggesties? en een link waar ik ze kan bestellen want ze moeten uiteraard ook te verkrijgen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bekijk het spui topic, heb ik speciaal geopend voor dat soort informatie. Daar worden door de guerilla's onder ons veel gebakkeleid over de soortjes die we growen en wat we er van vinden, eigen kruisingen en selecties die gemaakt worden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles was wel geschikt voor outdoor maar zijn niet echt schimmel bestendig en ook niet vroeg klaar.

 

:spell:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En voor Guerilla en gewoon achter huis zit ook weer een verschil. Achter huis heb je er veel meer zicht op en kun je ook wegkomen met wat kwetsbaardere soorten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AF zijn gewoon kut op Guerilla. Had het graag anders gezien maar ja.

 

Komen er bij ons ook niet meer in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

migthy mite word de nieuwe "AF" voor guerrilla hier.

dat is de enige soortvan AF die niet wegrot ondanks z'n lengte.

 

echte AF hebben gewoon 50% kutgenen in zich

en dat zie je direct terug in alle slechte pheno's

 

in de tuin zie je daar niks van terug, dan worden het wel mooie toppen

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil daar graag eens wat toppen van in het echt zien. Ik geloof je graag maar ik ben

pas 100% overtuigd als ik het zelf zie.

 

Wij gaan alleen nog maar heribei doen. Eind September klaar, ondanks kut weer 1% rot. Knoert harde grote toppen.

 

Ik ga binnenkort Sannie toch maar een bedankt kaartje sturen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar dan leg je wel alles in 1 mandje..

dit jaar was misschien top voor de heribei's maar de afgelopen 2 jaren was het flink wat ellende met het weer.

je zult toch ook nog wel iets voor een latere oogst willen?

als je goed selecteert kun je je gg kruising gebruiken om voor en na de heribei nog wat te oogsten toch?

 

ik heb die m.m. top van wiet61 in het echt gezien en dat is echt een omstotelijk bewijs van potentie.

2 vingers dik was die top, prachtig gewoon.

maar als ik het spul geknipt heb zal ik wel weer laten zien :icecream:

 

m.m. x wildsuper is nog wel veel beter hoor, die hebben allemaal golfballetjes.

maar die worden natuurlijk een stuk groter dan de m.m.

de m.m. kun je ergens een grasveld vol van knallen en dan zie je tussen de sprieten overal dikke hoofdtoppen staan.

maar ze komen niet echt boven het maaiveld uit wat dus erg handig kan zijn op bepaalde plekjes

 

ben benieuwd wat de kruising gaat worden. een vroege s5 met alleen maar hoofdtoppen, dat zou ik wel graag willen zien!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou hier was het gewoon kut weer in September en niets aan het handje. Tuurlijk is spreiding leuk maar hier weet je wel wat je hebt. Kijk maar naar die female seeds zaden die zo veel later zijn. Herbei de basis en daar om heen nog een heel klein beetje.

 

Die pheno 2 met veel GG er in heb ik al weg gedaan. Blijft te klein, te bossig en te veel rot. Die Pheno 1 is gewoon PP.

 

Gold rush is mij te laat en paars, 4 van de 5 nu paars.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb contact gehad met verschillende zaadleveranciers, sommige beweren dat autoflowers altijd geschikt zijn voor Guerilla, en de zaadleverancier die aan deze site gelinkt is heeft het over heribei, dat ga ik dus volgend jaar proberen, misschien 1 of 2 soortjes nog er naast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie is een vieze oplichter maar de de soort herbei is wel goed. Die is ook niet door hem gemaakt maar door Knutsel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie is een vieze oplichter maar de de soort herbei is wel goed.

Ik ga binnenkort Sannie toch maar een bedankt kaartje sturen.

 

haha dat word een leuk kaartje dan :rtfm: :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn blij met de reg zaden maar uiteraard niet hoe het gegaan is. Gelukkig hoeft dat de years to come niet meer.

 

Dit was zo'n heribei man. Heb er hele foto series van voor de liefhebber. Sannie maar lullen ja bij anderen niets aan de hand. Kom nou.

 

 

gallery_5015_16554_161989.jpg

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij was de heribei gewoon klote.. was er ook maar eentje in een kuip de andere staat nog totale andere pheno en bloeide 2 weken later.

 

Heribei is idd een mooie soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er met de Heribei zaadjes van Sannie aan de hand? Wil er mijn basis van maken.

 

Worden ze herma o.i.d.? of zitten er hemas tussen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaden kopen bij Sannie zou ik afraden. Je koopt de kat in de zak.

Heribei zoals ze nu verkocht word is absoluut niet betrouwbaar en de leveranciers gooien het altijd over de boeg van:

''Ja van 99% krijg ik goede referenties en bij jou is alles klote (dus je lult poep...bekijk het maar)''.

Ze beweren ook hun zaad uitvoerig te testen maar ook dit is klinkklare onzin.

Je kunt ze ook krijgen bij Azarius geloof ik en misschien nog wel bij andere leveranciers.

Maar die Heri's zijn naar de klote. Echte Heri bloeit super stabiel en word keihard en potent en kun je oogsten voor oktober.

Vorig jaar had ik zaad wat pas in september begon te bloeien. Dit jaar krijg je regulier zaad i.p.v Fem. En het zaad wilde ook nog eens niet voor een meter kiemen. En van het zaad wat wel kiemde, kwam nog eens de helft niet op. Dit probleem had ik het jaar ervoor ook. Waarschijnlijk heel nieuw of juist heel oud zaad.

Je weet gewoon niet wat je kweekt.. kort gezegd.

En je betaald en investeert een vermogen en je krijgt er niks dan kopzorgen voor terug.

Het beste is om te weten wie de breeder is en wanneer de zaden gemaakt zijn. En dan met persoonlijk contact de juiste zaden zien te bemachtigen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lift even mee in dit topic als het mag.

 

Dacht dat ik eruit was voor volgend jaar, ik dacht aan Heribei en Frisian Dew en een CBD soortje maar over die ben ik nog niet helemaal uit welke het in ons klimaat nu het beste zou doen buiten. Wel liefst allemaal fem denk ik.

 

Ik wil graag sterke makkelijke soorten, dat is belangrijker dan een enorme opbrengst. De kweek is uitsluitend voor olie en tinctuur, niet om te roken.

 

Op mijn plekje waaien ze uit hun panty's en ik heb geen groene vingers + nog vrijwel geen ervaring. Zouden jullie Heribei en Frisian Dew kunnen aanraden? Ik lees zoveel verschillende info over de Heribei fem via Sanni :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent iig mooi op tijd.

Ja dat komt omdat er zoveel batches zijn van de Heribei. Zeer onbetrouwbaar dus zou er niet aan beginnen!

Weggegooid geld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zoek een paar plantjes uit voor buiten.

 

Ik denk aan:

  • Fast Bud Outdoor - Spliff Seeds
  • Gold Rush Outdoor - Spliff Seeds
  • Sweet Afghan Delicious Fast V - Sweet Seeds
  • Polm Gold outdoor
  • Outdoor C99 - Female Seeds
  • Outdoor Grapefruit

 

En omdat de bloeitijd heel kort is wilde ik deze ook proberen op een andere spot.

 

Super Skunk - Huismerk

 

Misschien dat ik een paar ga schrappen van het lijstje maar op mijn meest vochtige spot zet ik dan de Polm Gold en Gold Rush

De plekken die iets minder vatbaar zijn voor schimmels zet ik ook de skunk soortjes neer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen gek lijstje.

 

LTGS heeft veel van die soorten gekweekt. Het blijft altijd afwachten wat de breeder je nu weer voor batch opstuurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou de polm gold weglaten, daar heb je de outdoor grapefruit al voor, als late soort.

skunk heb ik persoonlijk slechte ervaringen mee, fluffy en veel te laat voor buiten

fast bud moet je echt van houden hoor, deze heeft een heel aparte smaak,

aards, kruidig en echt eigenaardig. zelfs nu na een een maand of 18 kan ik die smaak nog precies herkennen

 

tijdje geleden eens S.A.D. van een collega mee gekregen, buiten afgebloeit.

is zeker geen slechte soort hoor, erg zoet en lekker zelfs!

weet alleen niet precies meer wanneer die afbloeit..

 

mooi lijstje hoor! maar wat johnny al zegt.. tegenwoordig kun je je planning wel uit het raam gooien als

je telkens zaden met andere eigenschappen geleverd krijgt..

althans tot nu toe nog geen slechte ervaringen met spliff, enkel dat de goldrush dit jaar iets meer paarse pheno's bevat.

ik heb maar 1 volledig paarse plant maar johnny heeft er 4 van de 5 geloof ik

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...