Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

P H donner

'teeven En Opstelten Getuigen In Demmink-Zaak'

Recommended Posts

Oude rassen worden nog geteeld in Baskenland die nog stammen uit de Middeleeuwen.Als je daar gaat wonen ga je terug in de tijd.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In pyreneeën ben k welkom, schijnen daar in de community nog wat bouwvalletjes op paar handige handen te wachten..

Zie echter een leven zonder zee onder mn voeten nou ook nie echt zitten.

 

Moet wel n riant visje kunnen vangen eh.. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan die zoute lucht in je neusgaten, maar ook dat heb je daar :D

 

natuurreservaat-Urdaibai-Biskaje-Baskenland-550x366.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mooie shit ook daar.

Staat ook op t programma voor mn zomertrip.

 

Oriënteer me helemaal kapot.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eitje.

Heb als 16 jarige met windkracht 10 een omgeslagen catamaran zeiler van zee gehaald dus ben wel toe aan tandje dr bij.. :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh dan moet je wel golfjes zo hoog als de kerktoren kunnen hebben :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

God sta me bij..

Moet met die kerktorens wel goedkomen. :D

 

Als ze zo groot als minaretten worden ziet ik minder perspectief.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die krijgen we binnenkort bij de snackbar die minaretten, want op die filmpjes zie ik ze allemaal om schreeuwen, vraag me alleen af wat voor saus ze gaan serveren erbij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belangrijkste lijkt mij is dat je je koppie erbij houdt... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd & goed je ogen gebruiken.2015 was een voorproef, komende jaren komt het echte werk.De wetten worden nu gelanceerd door Plasterk & co :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teevendeal was ook ijzersterk zei WC eend Teeven & lees net dat Koenders het weer tijd vindt voor nieuwe sancties tegen de grote Tsaar

 

6506571_700b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou die moraal "verhevenen" graag dr fittie met Input 8n de ring uit zien vechten..

Al geloof ik dat ze liever de jeugd offeren dan met de hele kamer tegen één te strijd aan te gaan..

 

Lafbekken dat t zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wijsvingertje naar het buitenland zijn ze goed in & zelf thuis een grote klerezooi maken.De eurofielen die hun eigen zakken vullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ideetje : elke wereldleider die besluit om de wapens ter hand te nemen moet per dode verplicht een uur geer en goor kijken .

dat zal ze leren

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ieder geval zn eigen kroost met de 1e lichting sneuvelvlees meesturen zou al n berg schelen.

Kijken of er nog zo gevaarlijk spel gespeeld wordt met oog op een eenzaam kerstdiner..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute :execute

 

 

 

Beklemmend beeld in pedo-verhoor

 

Vandaag, 12:34

AMSTERDAM - Seksfeestjes met jonge jongenshoertjes, topmensen uit bestuurlijk en ambtelijk Nederland die daar misbruik van maakten en een overheid die op zijn minst weinig moeite deed de omvang van de jongensprostitutie binnen de perken te houden. Dat beklemmende beeld is maandag geschetst voor de rechter-commissaris in Amsterdam, waar het zogenoemde ’pedo-verhoor’ plaatsvindt.<p>

 

Getuige Koos van Woudenberg, zelfbenoemd kenner ’van het door Justitie gedoogde en beschermde Noord-NL’se pedonetwerk’, noemde vanmorgen tijdens het pedo-verhoor voor de rechter-commissaris in Amsterdam tal van prominenten als betrokkenen in een kinderprostitutieschandaal in de jaren tachtig en negentig.

Van Woudenberg, die zegt als jongetje te zijn misbruikt, beweerde dat onder anderen de Amsterdamse oud-burgemeester Ed van Thijn deelnam aan pedo-feestjes. Hij herkende hem aan zijn ’typische stem’. Oud-minister Onno Ruding zou hem geld hebben geboden ’in ruil voor seks’ en ook de vaak genoemde topambtenaar Joris Demmink passeerde de revue: „Ik heb de man een hand gegeven...” Van Woudenberg, die zegt dat er pedo-feestjes plaatsvonden in het appartement van ene Ger, beweerde zelfs dat prins Claus in dat appartement zou zijn geweest.

 

Dat jongensprostitutie veelvuldig voorkwam, staat wel vast. Volgens oud-GGD-arts Raphael Beth, destijds in Amsterdam veldwerker jongensprostitutie, waren er honderden mannelijke prostituees actief, niet alleen in bordelen, maar ook op straten en in parken. En dan was er nog het pedo-circuit, veelal allochtone minderjarigen, vaak van Marokkaanse afkomst. Van de paar honderd jongenshoertjes waren er volgens Beth slechts zeven autochtoon. Beth bouwde een vertrouwenspositie op en kon daardoor veel met de jongenshoertjes spreken. „Velen van hen lieten zich zelden of nooit controleren op soa’s. Vaak was er sprake van zware persoonlijkheidsproblematiek, velen van hen waren coke- en gokverslaafd.”

Controle op jongensprostitutie was er nauwelijks, ondanks waarschuwingen van Beth aan de gemeente. Hij zei destijds niet serieus te zijn genomen: „Door mensen die kennelijk jongensprostitutie in stand wilden houden.”

Dinsdag gaat het getuigenverhoor verder. Later deze week komt ook oud-staatssecretaris Teeven getuigen

 

http://www.telegraaf...-verhoor__.html

 

 

Ik gooi Lange Frans er nog maar eens bij..... :tu ..

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMSTERDAM - Oud-topman van het ministerie van Veiligheid en Justitie, Joris Demmink, moet vrijdag zelf getuigen over kindermisbruik waarvan hij wordt beschuldigd. De rechtbank in Amsterdam neemt het getuigenverhoor onder ede af, op verzoek van een van zijn vermeende slachtoffers.<p>

 

 

 

 

 

Het gaat om een oud-jongensprostitué. Die verklaarde in 2014 zelf onder ede dat hij eind jaren tachtig, toen hij vijftien jaar was, Demmink als klant heeft gehad. De getuigenis die bij de rechtbank in Amsterdam wordt afgelegd, kan eventueel later worden gebruikt voor een aangifte tegen Demmink.

Het Openbaar Ministerie meldde vorige week dat een strafrechtelijk onderzoek naar Demmink inmiddels is afgerond. Het werk van de Rijksrecherche richtte zich op zijn mogelijke betrokkenheid halverwege de jaren negentig bij de verkrachting van twee toen minderjarige jongens in Turkije.

 

 

 

 

Ook werd een zogenoemd oriënterend feitenonderzoek ingesteld waarbij alle signalen van seksueel misbruik door Demmink, ook in Nederland, zijn onderzocht. Het OM besluit naar verwachting deze maand of Demmink wordt vervolgd.

Telegraaf-verslaggeefster Saskia Belleman volgt vanaf 9.00 uur de zaak via Twitter:

 

Edited by P H donner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat Demmink een verklaring moet afleggen over kindermisbruik, maar ik zie het helaas niet gebeuren dat hij vervolgd wordt. Anders was dat al lang gebeurd lijkt mij, maar ik hoop dat ik ongelijk krijg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke bende daaro joh, echt.. bah.. Hij is bijna aan de beurt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...