Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

P H donner

'teeven En Opstelten Getuigen In Demmink-Zaak'

Recommended Posts

van onze verslaggeefsters

 

 

amsterdam -

Ex-jongensprostituee Bart van Well (42) wil dat voormalig officier van justitie Fred Teeven, oud-minister van justitie Ivo Opstelten en oud-topambtenaar Joris Demmink onder ede in de rechtbank worden gehoord over het vermeend seksueel misbruik van jongetjes door laatstenoemde.

 

 

 

 

Van Well werkte in de jaren tachtig in jongensbordelen in Amsterdam. Hij belandde naar eigen zeggen als 15-jarige prostituee in 1988 twee maal op de achterbank van de dienstauto van ene ‘Joris’, die hij jaren later in een artikel in Panorama herkende als zijnde topambtenaar Joris Demmink. Hij zou 250 euro hebben gekregen voor orale bevrediging.

Vanmorgen diende het zogeheten verzoek tot voorlopig getuigengehoor in de rechtbank Amsterdam. Advocaat Martin de Witte: “Met deze procedure willen we bewijzen dat in de jaren tachtig rondom het Centraal Station in Amsterdam jonge jongens werden geronseld om in bordelen te prostitueren. De overheid was op de hoogte van dit netwerk waar honderden jongensprostituees in werkten, maar heeft nagelaten in te grijpen.”

Sabotage

 

“Het onderzoek hiernaar in de jaren negentig met de naam Rolodex is van hogerhand gesaboteerd en wij willen de drie heren onder ede vragen wat zij ervan wisten”, vervolgt De Witte. “Fred Teeven had als officier van justitie destijds de leiding in het onderzoek naar zes verdachten; twee politieagenten en vier openbaar aanklagers. Teeven heeft als staatssecretaris tussen 2010 en 2015 zijn kantoor gedeeld met toenmalig minister van justitie Ivo Opstelten. Die beweert met droge ogen dat Joris Demmink niet in het Rolodex-dossier staat, terwijl meerdere mensen zeggen dat Demmink wel degelijk wordt genoemd als een van de verdachten. Het zou kunnen dat het netwerk niet werd aangepakt omdat de verdachten zelf klant waren bij de jongens.”

Schadevergoeding

 

Bart van Well wil schadevergoeding van de Nederlandse staat vanwege het misbruik, ondanks dat het vermeende vergrijp al 25 jaar geleden is. “De overheid heeft nagelaten hem als kind te beschermen tegen seksueel misbruik en wat ons betreft is de zaak ook zeker niet verjaard”, aldus raadsman De Witte. Bart van Well: “Ik was niet eerder in staat actie te ondernemen. Door wat er in het verleden is gebeurd, leid ik aan een posttraumatische-stressstoornis en aan een manisch-depressie. Het was een langzaam proces voordat ik sterk en krachtig genoeg was om met de juiste mensen om mij heen het juridische pad te bewandelen.”

Landsadvocaat Bert-Jan Houtzagers ziet geen gronden om Teeven, Opstelten en Demmink onder ede te verhoren: “Er gaat een hoop complottheorieën de ronde. Het Openbaar Ministerie (OM) heeft gezegd in een breed onderzoek alles nog één keer tegen het licht te willen houden, maar de heer Van Well wil daar niet aan meewerken. Het lijkt mij beter om af te wachten wat er uit dit strafrechtelijk onderzoek komt. Blijken er dan nog specifieke vragen, dan kan de heer Van Well daar een verzoek tot indienen. Voor het vooraf horen van getuigen lijkt me nu van onvoldoende belang.”

Van Wells advocaat Martin de Witte laat weten dat zijn cliënt niet wil meewerken aan het nieuwe strafrechtelijk onderzoek “omdat hij bang is voor de consequenties van het naar buiten brengen van namen van ambtenaren die verdacht waren van betrokkenheid bij kinderprostitutie”, aldus De Witte.

Demmink heeft zelf altijd alles ontkend.

De rechtbank Amsterdam doet op 26 oktober uitspraak.

 

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24491646/___Teeven_en_Opstelten_getuigen_in_Demmink-zaak___.html

 

 

 

gallery_22925_16482_11898.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar rook is,,,,,,,,,,,,,,,

 

https://www.demminkd...ot.nl/home.html

 

 

Een Duister de lul en Joris? http://www.geennieuw...-joris-demmink/

 

 

Wie is er nu minister van J?

Juist................. :wtf: :shutup:

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jorist en Ivo zijn tegen stekken omdat zaad spuiten in jonge kereltjes hun muil nou eenmaal lekkerder is voor ze

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ik het wel een geil verhaal vind en er helemaal in opga, ik wilde namelijk ook altijd al minister worden als ik groot zou zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frans slaat de spijker op zijn kopf!!

 

Luister en huifer!

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankzij Joris Demmink is er een motie ingediend om het internationaal gerechtshof dat nu in Den Haag gevestigd is te verhuizen naar een locatie anders dan in Nederland.

 

Simpel gezegd, omdat Joris zijn pielemuiter in kleine jochies moest hangen verliest Nederland haal naam en faam ( + vele vele banen)

En omdat alle Minervanen in dat corrupte old boys network onder een hodje spelen mag je gerust zeggen dat het studentenclubje dat zich MINERVA noemt er voor verantwoordleijk is dat NL zo afgaat.

 

Maar de Media zijn iet te beroerd om het toe te dekken.

 

Laten we vooral niet gaan kijken naar het OEVRE van al die minervanen in topposities, en hun daden eventueel herzien in het landsbelang.

Welnee, wiet blijft bijvoorbeeld rustig illegaal , terwijl omringende landen een complete industrie , patenten en kapitaal eraan overhouden.

 

We willen enerzijds braafste jongetje van de klas zijn en liefst AL ons geld DIRECT naar brussel overmaken , en aan de andere kant een gore kinderverkrachter niet voor het hoofd stoten , terwijl Turkije ons ermee chanteert.

 

MAG IK EVEN OVERGEVEN

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kots met je mee,

zielig zooitje ongeregeld

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we t niet alleen bij minerva houden.

De hele baantjes carrousel van bestuur tot journalisten hebben boter op hun hoofd en zijn daarmee niet minder medeplichtig.

 

Roeren waar t stinkt zou heel normaal moeten zijn en zou een hoop leed aan t daglicht brengen verdoeme.

Voorlopig mag ik weer n boete betalen omdat mn belastingaangifte een dag te laat binnen is doordat er een weekeind tussen zat.. ze meten de maten.

 

Zou er aardig wat voor over hebben om die hele kliek op de brandstapel te flikkeren ondertussen.

 

Bananenmonarchie is t. Man, heb zoveel voorbeelden van bestuurlijke corruptie op gemeente niveau gezien ondertussen dat je wel een schaap moet zijn je ogen er voor te kunnen sluiten.

Er zijn hoop schapen trouwens want de meeste kunnen/willen wat je zegt niet als corruptie zien want we leven toch in n heel rijk en rechtvaardig landje..

 

Mn hol. Vriendjespolitiek heb je overal. Ook hier.

 

Gaat er niet om wie je bent maar wie je kent. BASTA!

Edited by Fl13r3flu1t3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jansen: likes zijn op,moet eengroter potje met likes.......dus bij deze......LIKE!

 

 

@flierefluiter: Het gaat er niet om wat je zegt,of wie je kent,maar wat je doet...... deden ze maar wat....

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er maar net aan aan welke kant vd lijn je staat. Nou ben ik wel van de eeuwige tegenpartij maar heb via bepaalde ingangen nogal s mazzel terwijl ik dat niet zou horen te hebben..

 

Zou dr gvd boek over moeten schrijven. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach in de Ukraine hebben ze tegenwoordig een Georgier in het parlement, uitgekotst in eigen land & dat land zou dan lid moeten worden van de EU.Je kan hier altijd op D'66 stemmen, krijg je zometeen de Ukraine erbij.

 

http://youtu.be/DgQC3T8ad8M

 

Als het Internationale Strafhof werkelijk gaat verhuizen hebben we weer opvangplaatsen erbij.Er is een gerenoveerde kazerne met de grond gelijk gemaakt + 200 gezonde bomen gekapt om het nieuwe gebouw voor de Internationale Strafhof ervoor in de plaats te zetten.

 

Large_hovedbillede.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vraag is alleen of het in een ander land beter is. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qua verplichte afdracht in de vorm van belastingdruk wel jah.

Je eigen ondergang financieren maakt t dubbel ziek.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit land is niet ziek, dit land is terminaal.

Yep & waar algemeen de regel geldt, God weet alles, maar de overheid weet meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qua verplichte afdracht in de vorm van belastingdruk wel jah.

Je eigen ondergang financieren maakt t dubbel ziek.

Waarom vertrek je dan niet naar een beter land?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt aan gewerkt.

Eerst mn oudjes netjes ter grave dragen en terugnemen wat er afgedragen is.

 

Hier is geen toekomst meer voor de trotse en zelfstandige mens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welk land denk je dan aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk heel hard aan een olijfboomgaard in Portugal maar vrees dat dat niet ver genoeg is om onder het juk uit te komen.

Eigenlijk is elke zonnige berghelling op t zuiden met eigen waterbron al n natte droom..

 

Voor het 10.000 ben je weg en voor 50.000 ben je koning.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Madeira, maar zou om onder het juk vandaan te komen, maar kiezen voor Siberië of IJsland.Kom je iedergeval geen geiten tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de pyreneeen wonen tal van geest verwanten

verlaten dorpjes worden langzaam onder het stof weg gehaald.

ik ken ook iemand die in asturias woont.

Zijn wel knap lege plekken te ontdekken nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...