Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hein26

Buitenkweekje {Eeerste Keer + Fotos}

Recommended Posts

Goedendag mensen.

Dit is een Amnesia soortje, +- 6 weken in de volle grond 25 stuks ergens ver ver diep in de onbewoonde wereld. Prachtig plekje waar geen hond komt behalve security guards :whistle: maar daar wil ik het er niet teveel over hebben.. Heb er echt helemaal niks aan gedaan na dat ik de stekjes daar had geplant durfde ik niet meer om daar te gaan kijken tot gisteren, 6 weken later.. ik had een ravage verwacht vanwege de afgelopen weersomstandigheden en dat de meesten plat, geknakt en dood op de grond zouden liggen maar het resultaat mag er best wezen!. ze stonden allemaal overeind, keiharde stengels en ongeveer een metertje lang, snel even getopt en was er weer vandoor gegaan. Binnenkort daar met een jerrycan naartoe om wat voeding te geven want sommige blaadjes worden wat gelig

Advies graag gewenst wat te doen nu om ze weer in top staat te krijgen?

 

Foto's

 

http://uploadenfoto....dc029dc9893.jpg

http://uploadenfoto....ecf6a00725d.jpg

http://uploadenfoto....4a437b94bb0.jpg

 

bf3b856f47b03d6c17cefa1cc4b56b03.jpg

 

23a8f3d41022d4968927a95748bbccfd.jpg

 

0f52785d912d7349082b7a2028a92337.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die staan er idd nog lekker bij.. Als ik van jou was zou ik eens gaan zoeke in de Guerilla-sectie. Daar ga je zeker een antwoord vinden op je vraag.

 

Als je van plan bent om voeding te gaan gebruiken zou ik toch voor iets bio kiezen aangezien je werkplek de natuur is---my2cents

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er niet slecht uit. maar ze zien er wel erg licht uit. weet niet wanneer je ze buiten hebt gezet? maar lijkt me aan de late kant? ze zouden nu wel echt in bloei moeten gaan anders zijn ze wel heel laat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal. Ja klopt ze zijn veelte laat de grond in gegaan door omstandigheden, zo rond half Juli. maar had ze daarvoor een 3 of 4 weekjes voorgegroeid in hele kleine potjes met 18/6 (3 simpele 40 watt lampjes erboven gehangen met een timer) en afentoe op de balkon wanneer het mooi weer was om zo stapsgewijs te wennen aan wind en 'koude' nachten

 

Kortom bijelkaar alles opgeteld zijn ze dus nu ongeveer ruim 2 maanden aan het groeien. Bloeien doen ze nog niet maar zal snel gaan gebeuren denk ik nu de dagen wat korter worden. Denk dat het rond november/december wordt. Achjaa ook me eerste keer en hele ervaring rijker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of ik ben scheel, of je planten bloeien al..

dat zijn nieuwe scheutjes voor verse blaadjes, op de middelste foto lijkt het idd of er iets gebeurd daar in de top :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...