Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Goede Morgen

 

Omdat er nog heel veel verschillende manieren van Guerilla Kweeken zijn hab ik deze Tropic geopend om mms en sticky van te maken en weer en "handleiding" voor beginners die zelf hun manieren willen uitkiezen. Ik hoop dat er interesse is om beetje de voorbereiding voor het volgende Jaar uit te Leggen

 

 

 

Hoe gaan julli voorbereiden?

 

Wie doet het op welke Manier?

 

Hoe de Plaatsen die uitgekosen?

 

Op welk manier de Bodem bewerkt?

 

Welke Voeding voor welke Soort?

 

Autoflower Haze of Wit?

 

Bescherming en bestreiding?

 

 

Dit is en beetje wat er allemaal in kan en als iemad nog iets anders weet gaan we dat er ook nog bij zetten.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ze ff proberen te beantwoorden. Bij twijfel, zie overige stickies. ;)

 

1. Afhankelijk vd locatie.

 

2. Liefst op zn hondjes zodat je goed zicht hebt op je plantgaten.

 

3. Goed bereikbaar maar onbereikbaar voor de massa.

 

4. Afhankelijk van locatie.

 

5. Bio/organisch van wat voor handen is.

 

6. Beginnend met AF , eindigend met REG.

 

7. Liefst teken en anders .50 in de boomtop te bedienen met mn mobiel.

 

8. Knippen. Grootste guerilla probleem dus regel een team of start een relatie met je tumble op locatie..

 

Suc6 Joehai.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Alles kan je hier al vinden en is al meerdere keren besproken , er zal weinig animo voor zijn . :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle linkjes naar mijn kennis,

alstublieft!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaan jullie voorbereiden?

-ik wacht een winter af met erg koud weer.De zomers erna zijn vaak ideale kweekzomers.

Ik heb het idee dat dat eraan zit te komen; mijn donkerbruine onderbuik gevoel zegt : 2016 wordt de moeder aller kweekzomers.

-indoor voorgroeizone maken

-aarde mengen en warm wegzetten met af en toe een klein scheutje biologische voeding om het bodemleven een eetje op gang te hebben

-lokatie selecteren

 

Hoe kies ik mijn plek uit?

-rondfietsen in de natuur en zoeken naar plekjes waar het oog niet snel op valt , met lichtinval

 

Op welk manier de Bodem bewerkt?

-gebruikte indooraarde die ik over heb spoel ik een keertje door en ik doe er wat beendermeel, maerl en wormenmest doorheen.

Elke 3 a 5 weken water ik het lichtjes met een oplossing biobizz biogrow 0.5 ml/L.

de bedoeling is dat het niet uitdroogt , nioet zeiknat is, en de bodemcultuur een beetje stimuleert.

dit spit ik in het voorjaar in een paar kuilen ter plekke door elkaar.

Heb lokaties met stevig veel brandnetels op het oog : dat is dus al perfecte grond, maar luchtiger en iets meer bemest kan geen kwaad.

 

Welke Voeding voor welke Soort?

- Indoors is het iobizz voor en na hierzo. Koeiemestkorrels voor buiten

- Autoflowers, alles waar ik mijn handen op kan leggen , maar Northernlights autoflowers vind ik wel erg lekker.

 

Autoflower Haze of Wit?

- rare vraag

wit is niet echt een goede naam. haze is maar een groep soorten

de ene kruising is de andere niet, maar geen reguliere soorten voor mij

buitenwiet guerilla moet zichzelf redden en dat doen ze beter bij hoge temperaturen. autoflowers zijn voor mij de oplossing.

haze en laatbloeiers hebben in mijn guerillaplannen niets te zoeken.

 

als je leuke outdoor planten zoekt ...eerdbeer/ierdbeer/ ierdbei / strawberry X Haze is wel erg leuk kweken geweest

dat is regulier zaad geweest , en was in septemer goed klaar.

mooie wiet , sociale high.

 

 

Bescherming en bestreiding?

 

gezonde planten kweken is de beste bescherming.

beestjes heb je overal, zoek een gezonde biotoop met veel VERSCHILLENDE insecten en dieren.

Kunstmatig aangelegde natuur is niet divers genoeg en levert de ongezondste guerilla planten op.

in de regel zie ik planten met een mintige geur ( haze en durban ) een opener structuur in de top hebben , en ook in het algemeen schimmel resistenter zijn. Vroeg geplante autoflowers kunnen vaak te compact zijn en daarom budrot krijgen

Guerilla is voor mij net zoiets als krasloten: eventuele investeringen zie ik als directe verliespost : en soms win je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...