Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dries_grower

9X Amnesia (Superstrains) 600Watt

Recommended Posts

vriend van me had laats de 1ste 3weken gespoten 1x per week met Natria van Bayer heeft daarna geen spint meer of trips of wat dan ook gezien terwijl de stekken vol zaten met spint, dus miss voor de bio telers onder ons een aanrader!!

Had het wel willen proberen maar het wordt in Nederland niet verkocht.

hoe kom je daar bij kan het hier gewoon bij de boerenbond kopen en zag het zelfs ook nog laats bij cranebroek liggen, en ken ook een paar growshops die het online verkopen, en het kost ook nog bijna geen drol ik geloof je kan 30 liter spuitwater aan maken voor 1 tientje. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ik daar bij kwam? Doordat ik het nergens kon vinden via de zoekmachine hoe anders denk je? Ik heb hier geen glazen bol te staan die ik kan opstarten hoor. :P

 

Ik ga het proberen en als het niet werkt stuur ik de rekening wel naar jou in België. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb door omstandigheden geen tijd meer gehad om het bij te houden en heb ze ook na 65 dagen zichtbare bloei en 83 dagen 12/12 om moeten halen terwijl ze zeker 70 dagen konden hebben.

Kweek is verder goed verlopen alleen waren ze veel te hoog geworden, iemand heeft mij verteld dat dit door te hoge temperatuur tijdens de groei periode komt.

Dit kan best kloppen want we zaten toen midden in een hittegolf en de temp is zeker 30+ geweest tijdens lamp aan en uit rond de 27 graden.

Heb alsnog 491 gram droog er vanaf gehaald onder een 600watt lamp zonder boost.

Dus dat is een goeie 0,81 gram de watt :)

 

Niet te vergeten dat dit ook pas mijn 2e kweek is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...