Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dries_grower

9X Amnesia (Superstrains) 600Watt

Recommended Posts

Ja ze zijn ondertussen gestopt met groeien maar het gekke is dat 1 tak nog ff zin had om door te groeien.

Gelukkig zit die tak helemaal in de hoek van de tent dus heb em z'n gang laten gaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe hoog zijn ze nu vanaf bovenkant pot?

Krijgen we weer een update in de vorm van een paar foto's..met aanvulling hoe je voedt etc.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal, tijd voor nog een update.

 

Dag 70 totaal.

Dag 38 zichtbare bloei.

 

Ze zijn eindelijk allemaal gestopt met groeien maar eigenlijk zijn ze dus te lang geworden..

Dit is echt een les voor de volgende keer want dit is helemaal niks.

Ik ga van de week alvast een bak om het dakraam heen maken want moet echt anders gaan afblazen nou.

 

Ze hebben net weer wat te dringen gekregen.

 

Ec 1.6

Ph 6.2

1ltr per pot gegeven.

 

gallery_44791_18430_1313340.jpeg

 

gallery_44791_18430_2588783.jpeg

 

gallery_44791_18430_2259665.jpeg

 

gallery_44791_18430_1599804.jpeg

 

gallery_44791_18430_1602729.jpeg

 

gallery_44791_18430_1380008.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer direct op 12 uur starten. Scheelt je tijd, stroom en een hoop knak en buig ellende. Mijn zaailingen zien nooit meer als 12 uur licht in hun leven.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan geen probleem met de hoogte?? maar zeker wel met de beestjes, nog meer ellende

Doorgaan met zaad en na 7 dagen in de bloei,

Kijk even wat dit wordt en dan de juiste beslissing nemen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met stekken win je hier en daar wel wat tijd zoals zichtbare bloei wat een week eerder komt. Bloeit een week eerder af en geen ontkiemen enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met je zaden is niks mis. Ze hebben gewoon een gruwelijke groeikracht. 3 weken voor je gaat knippen zet je ze in kleine potjes onder tl. Direct op 12 uur zetten en tl kort erop. Dan overpotten en 9 weken later kan je knippen. Ze worden dan alsnog een kleine meter hoog dus dat is perfect. Stekken is ook prima maar geeft ook weer stress. Altijd maar weer hopen dat ze er wel zijn en dan nog maar zien wat je krijgt. Glazige wortels,spint en trips en meer van die ellende die iedereen wel kent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn inderdaad wat te hoog geworden. Maar de top vorming ziet er goed uit zo ver ik kan zien :)

De volgende ronde toppen en aan het begin de lamp er dichter op houden om ze een beetje te drukken. En eventueel dubbele dosis van aptus regulator de eerste weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja met spint is het vaak wel gezeik maar deze kerel zegt dat hij maar 1x rotzooi geleverd heeft waar spint oid in zat dus ben benieuwd.

Ik heb ze getopt en heb de lamp er constant 30cm boven gehad maar het heeft weinig geholpen zo te zien.

Volgende keer maar aptus regulator proberen idd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh nu je het zegt! Je hebt ze inderdaad wel getopt ik had te snel gekeken haha. Zoo maar dan zijn ze als nog aardig de lucht in geknald zeg.

 

Mijn voorkeur gaat ook uit naar stekken. En spint kan je meestal goed bestrijden zolang er nog geen toppen zijn volgas spuiten met sterk spul. En vroegtijdig roomijten uitzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja met spint is het vaak wel gezeik maar deze kerel zegt dat hij maar 1x rotzooi geleverd heeft waar spint oid in zat dus ben benieuwd.

 

een stekkenboer die spintvrij materiaal levert?

 

bestaat niet :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

11 uur lamp aan , 13 uur uit , minder blad , lekkerder smaak , minder gezeik , snellere omslag

plantjes hebben uurtje nodig om "aan" en "uit "te gaan

phenotype expressie zou ook beter zijn volgens DJ Short , een bekende breeder die de Blueberry op zijn naam heeft.

 

in jouw geval zou ik zeker verwachten dat je meer hoofdruimte zou hebben , en mooier ontwikkelde toppen , minder fluff , meer smaak, meer opbrengst per jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze ronde gaat nog ongeveer 5 weken duren en ga dan toch een keer stekken proberen en mocht dat nou echt teveel spint en troep mee nemen dan ga ik alsnog zelf een moeder of 2 neer zetten om mezelf te voorzien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt wel of je een hoog ec in je blad hebt door lage vochtigheid of te veel voeding in je medium.

 

Ook lijkt het of je te weinig frisse lucht langs je planten trekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ 3.0

Door lage vochtigheid of te veel voeding in je medium,waar zie je dit ?

ok lijkt het of je te weinig frisse lucht langs je planten trekt. en deze zou ik ook wel willen weten :)

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou er rekening mee als je direct gaat afblazen via het raam met amnees die carbon lite filters niet kunt gebruiken daar komt de geur van amnees gewoon door heen als ze bijna op het einde van de bloei zijn ook al zijn ze nieuw, ik weet niet wat voor een filter je nu hebt hangen maar het is maar even dat je het weet ;)

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben het met rodja eens kwa stekkenboeren die spintvrij leveren.

heb het maar 1x meegemaakt spintvrij.

 

vroeger met pp wel gwn schoon, maar met haze altijd spint in de stekken.

maar wat klaver zegt goed behandelen de eerste weken, dan heb je geen gezeik einde van de rit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vriend van me had laats de 1ste 3weken gespoten 1x per week met Natria van Bayer heeft daarna geen spint meer of trips of wat dan ook gezien terwijl de stekken vol zaten met spint, dus miss voor de bio telers onder ons een aanrader!!

Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

vriend van me had laats de 1ste 3weken gespoten 1x per week met Natria van Bayer heeft daarna geen spint meer of trips of wat dan ook gezien terwijl de stekken vol zaten met spint, dus miss voor de bio telers onder ons een aanrader!!

Had het wel willen proberen maar het wordt in Nederland niet verkocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan door de fotos komen maar de kleur groen en de bolling in het blad geeft me het idee van het ververs tekort.

en zie wat verbrande puntjes en gebold blad vandaar mij ec verhaal.

 

daarnaast zie ik ook echt dat je planten het te warm hebben aan de bovenkant, hoeft niet je omgevings temp te zijn kan ook zitten in de stralingswarmte.

blijven hps shots maar deze gedachtes krijg ik als ik je planten zie......

 

maar zal het eens aan iemand anders voor je vragen...

hoe heten ze ook alweer...uhm..... iets met 1.0 en 2.0 en hoe heet die andere ook alweer.... iets met propegator... uuhmm.....nee........OJA..... protege... :lol:

 

 

nieuwe garde denkt...... :huh: WAT?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...