Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dries_grower

9X Amnesia (Superstrains) 600Watt

Recommended Posts

oh oke, ik zie dat je buizen in al je gaten hebt gehangen, ik heb echter enkel 1 gat van me tent gebruikt juist voor de afzuiging, maar heb er ook 3... is daar een reden voor of gewoon voor de looks? oh en trouwens dat netje, heb je dat zelf gewoon gemaakt of toevallig ook gekocht ergens? zoals die plantzenschal van growshop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb overal slangen in gehangen voor maximaal aanvoer zonder actief te gaan inblazen.

Dat netje is van hortiline en is volgens mij overal wel te verkrijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh oke, ik zie dat je buizen in al je gaten hebt gehangen, ik heb echter enkel 1 gat van me tent gebruikt juist voor de afzuiging, maar heb er ook 3... is daar een reden voor of gewoon voor de looks? oh en trouwens dat netje, heb je dat zelf gewoon gemaakt of toevallig ook gekocht ergens? zoals die plantzenschal van growshop

 

He soesio Heb je enkel 1 gat gebruikt voor je afzuiger? Dus voor de rest helemaal geen passieve inlaten? Ik zie op je foto geen inlaten in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klaver90 dat klopt! heb enkel 1 gat gebruikt voor de afzuiging, die ander gaten staan gewoon open zonder een slang in.. Dacht niet dat het zoveel uitmaakten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je 1 gat hebt gebruikt voor de afzuiging is goed. Maar de gaten onder in je tent kan je gebruiken als passieve inlaten voor het aanvoeren van verse lucht. Jij hebt ze open staan dus er wordt nu ook verse lucht naar binnen gezogen maar het nadeel hiervan is dat het licht vanaf buiten naar binnen kan schijnen als je planten in de donkere periode staan en dat vinden ze niet fijn. Dus wat je beter kan doen is een stuk slang in het gat doen en dan de slang in een S vorm leggen. Op deze manier kan er wel verse lucht doorheen maar geen licht. En het liefst doe je dit bij 3 gaten, maar met 2 gaten red je het denk ik ook wel.

 

Ik zelf heb het zo gedaan, misschien heb je er wat aan :) (panty zorgt ervoor dat er geen troep naar binnen wordt gezogen)

gallery_44039_18039_2606356.jpg

 

Excuses voor off topic dries

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ik snappet, idd excuses dries ;)

 

Maar als het enkel voor het licht is, is dit geen probleem, want mijn tentje staat in een afgeslotenkamer waar geen raam is of licht... Maar denk wel dat ik volgende kweekbeurt de slangen ga hangen eerder als 'afwerking', ziet er properder uit zo :) grts

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dries.....hoe is het met de plantjes

Ja gaat goed, volgens mij zijn ze eindelijk gestopt met groeien en de topvorming zit er nou flink in!!

Zal morgen ff een update doen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben heel benieuwd.

Hoe zit je met de voeding

Ja gaat wel goed ik zat op ec 1.5 maar denk dat het toch iets teveel is en ben nou ff aan het spoelen mede doordat de voeding morgen pas weer binnen komt...

Heb 2x alleen afgezuurd water met ph 6.0 gegeven en morgen krijgen ze weer voeding maar ga op ec 1.2 of 1.3 zitten nou denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal, tijd voor nog een update.

 

Volgens mij zijn ze eindelijk gestopt met groeien gelukkig..

Ze beginnen al wel super lekker te ruiken :D

Was helaas te laat om nog foto's zonder licht te kunnen maken dus volgende keer beter.

 

De lokale shop heeft nog steeds de voeding niet binnen....... Dus vanavond word de 3e keer afgezuurd water

 

Ph 6.0

Ec ongeveer 0.3 schat ik

 

gallery_44791_18430_2515887.jpeg

 

gallery_44791_18430_2071261.jpeg

 

gallery_44791_18430_1070957.jpeg

 

gallery_44791_18430_1770281.jpeg

 

gallery_44791_18430_1923011.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is het iets te warm onder de kap de toppen bouwen niet echt dicht lijkt het

probeer ook asap voeding te regelen ze later er nu mischien niks van merken dat ze voeding nodig hebben maar later ga je de tekorten duidelijk zien!

zou zonde zijn ze zien er verder mooi uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te warm hebben ze het niet meer de fan op de kap blaast het nou rechtstreeks het filter in ik had toen de planten en kap lager zaten wel gekrulde randjes van het blad en toen zat de kap er even ver vanaf.

Ja ik heb vandaag nog steeds geen voeding... Heb vandaag nog maar geen water gegeven dus nou maar hopen dat ze het morgen wel hebben want dan kan ik weer voeding gaan geven...

 

De topvorming lijkt mij verder oké

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man.

Je mag best nog wat knakken......vergroot je topvorming.

Wacht niet te lang met voeding. Ergens anders halen anders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik kijk het nog wel ff aan en mochten ze nou precies onder de lamp toch last krijgen van de warmte knak ik ze alsnog.

Het "probleem" is nou gwn dat er nog super weinig ruimte over is waar ik ze eventueel heen kan knakken.

Ja als ik morgen de voeding niet heb ga ik zeker ergens anders heen, ik ben al langs 1 andere growshop gegaan hier d'r zit verder niks anders maar die lul wist niet eens wat plagron alga bloom was dus toen had ik ook al zoiets jou gun ik het niet eens...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer voordat de nieuwe ronde start even in beeld brengen wat je moet halen.

En nu de beuk erin. Good luck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben eigenlijk ruim optijd naar de shop gegaan om voeding te halen maar er was elke keer wel wat.. En wou het medium toch ff een beetje spoelen maar was niet van plan dat zo lang te doen.. Heb uiteindelijk 2x met afgezuurd water gegeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dries, mag ik vragen, heb je ze getopt? Ik heb de mijne niet getopt, misschien een beetje stom!

 

Groeien ze nog veel door? Ik ben echt heel erg benieuwd hoe groot je plantjes zijn.

 

Ik denk dat ik ook ga dieven als ze wat groter zijn, doe je dat met een stanleymesje?

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn planten zijn idd getopt en zijn met het nodige knakwerk toch nog 160/170cm geworden met pot erbij.

Ik doe het dieven gwn met de hand ik ruk alles er zo af haha.

Blad naar beneden eraf trekken gaat makkelijk en kleine bloempjes trek je er ook zo af

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...