Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dries_grower

9X Amnesia (Superstrains) 600Watt

Recommended Posts

@P.H.Donner

Komt dit volgens jou door het shield of door de spreader...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik me niet vergis was het de bedoeling om zo laag mogelijk boven het gewas te gaan.

Als ik dat deed zag je daar waar de fitting en de ven zit een duidelijke schaduw ontstaan.

Toch wel een 20% van het oppervlakte.

 

Voor kruipruimte en zolders met weinig hoogte is het wel een uitkomst al ik eerder voor een cooltube zou gaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik die kap in een voorgroeitentje van l80xb150xh200 (oud model SJ Dr150w) daar is hij geknipt voor!

Die fan ga ik vervangen voor een stiller exemplaar, die maakt me teveel kabaal maar voor de rest werkt hij prima voor mijn doeleinden.

Ik ben het eens met PH over die schaduwplek, echter in die smalle tent is dat niet zon issue.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil na deze ronde toch overstappen op gavita dus ik zie deze ronde wel of ik een goeie score kan halen of niet met deze lamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein voorproefje op de update morgen..

Ik kan ze met knakken nou op dezelfde hoogte houden gelukkig :)

Nou ik het knakken een beetje onder de knie heb is het echt een uitkomst want anders waren ze nu al de tent uit gegroeid.

Heb door het knakken het veld ook weer perfect egaal gekregen!!

 

gallery_44791_18430_511074.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal, tijd voor nog een update.

 

Ze blijven nog steeds maar door groeien maar weet ze met knakken toch wel onder controle te houden, als ze maar snel stoppen met groeien..

 

Heb door het knakken ook een hoop blad moeten verwijderen omdat er praktisch gewoon veel te veel van op de oppervlakte was waardoor er totaal geen licht meer naar onder ging.

 

Totaal dag 42

Lichturen 12/12 dag 28

Zichtbare bloei 10 dagen

 

Ec nog steeds 1.7

Ph nog steeds 6.0

 

Temp

Min 20

Max 26,5

 

Lv

Min 47%

Max 55%

 

gallery_44791_18430_136549.jpeg

 

gallery_44791_18430_744684.jpeg

 

gallery_44791_18430_1198974.jpeg

 

gallery_44791_18430_433444.jpeg

 

gallery_44791_18430_1729649.jpeg

 

gallery_44791_18430_1468561.jpeg

 

gallery_44791_18430_1307219.jpeg

 

gallery_44791_18430_1517141.jpeg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, het is ook nog behoorlijk hoog geworden ook! Ik had je al gewaarschuwd, gewoon meteen 12/12 ;).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfffffffff , warm hier in dit hok zeggen de plantjes. Knak me, knak me. Nog meer Dries. Ze hebben het warm (gekarteld blad)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die stralingswarmte vinden ze duidelijk niet lekker, ik zou er ff een paar cm meer tussenhouden anders zit je straks je hele kweek naar van die misvormde bladeren te kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oja zie nou welke je bedoelt, die zaten ook maar maximaal 10cm van de lamp af toen ik gister pas om 23:00 ging kijken terwijl de lamp al om 18:00 aan ging.

Heb toen meteen alles weer plat geknakt en hebben nou een afstand van 25cm wat voorheen geen problemen gaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oehh ja... 10cm is wel errug weinig, daar kan geen spreader of fan tegenop.. hou ze heel!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er boordevol uit. Hopelijk kun je ze in bedwang houden.

Succes Gr vlinder.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon blijven knakken en als het echt te gortig wordt kan je er altijd een uitzetten. Hoogte is echt nooit een probleem zolang je ze maar blijft knakken.

 

Wat dat dieven betreft: sommigen halen alleen de bloemetjes onderuit waar geen licht bij kan en laten de bladeren zitten. Dat lijkt mij voor de plant fijner.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat was ik ook van plan maar dan zit er zoveel blad dat je door de bomen het bos niet meer ziet haha dus heb ook al het blad maar weg gehaald

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd dries hoeveel oogst je gaat hebben, ik heb dezelfde tent als jou maar dan maar met 5 plantjes... Kben uw kweekverslag nauwkeurig aant bijhouden want zodra de mijn oogstklaar zijn knal ik er ook 9 planten in.. Waarvoor dient dat netje juist dat ge halverwege uw tent hebt gemaakt? Hier effe een foto van mijn volledige tent, ik moet wel zeggen dat mijn LV altijd onder de 50% zit, wel boven de 30%... Mijn temperatuur is ook altijd 26+ geweest tot max 32... Die LV kreeg ik met niets hoger (natte handdoeken, kom met water, water gieten op het oppervlak van de tent... even gaat de LV dan stijgen naar 60-70 maar nog geen uur later zakt ie terug...)

 

12181918_402686273260404_61941060_n.jpg?oh=e38b94ee9b8072004d1b0ca525c2c403&oe=562BDAE3

 

12179448_402686266593738_502958584_n.jpg?oh=4e1822e4c5d6089c3bed289436b51212&oe=562BD305

 

 

Ja mijn planten zijn best kaal, dit komt omdat ik veeeeel te veeeeeel pk 12-14 heb gegeven (kdacht dat dit altijd moest samen met de alga), ik gaf dit bij elke waterbeurt bijna, en zowat al mijn bladeren zijn geel uitgeslagen waardoor ik ze heb afgeknipt.. Sindsdien groeien/bloeien ze ook enorm traag door... Hoop dat ik toch een 120g+ nog ga halen als resultaat maar zullen zien!

 

Als ik men 9 planten ga zetten dries, zal ik ook een heel verslag bijhouden, zodat andere me kunnen helpen-bijsturen-kritiek geven-opmerkingen-tips.... Want deze kweek ben ik er zomaar mee begonnen en kende er niet veel van en heb meer liggen klungelen dan iets anders..

 

 

GREEETSSSSSS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, je bent niet de enigste... kweken leer je met vallen en opstaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey krl jou tentje ziet er ook netjes uit zo!

Dat netje dient ervoor dat ze verder in de bloei niet om gaan vallen door het gewicht van de toppen

 

Ja ik vind 9 planten op 1m2 precies goed tenminste als je het met een haze soort doet anders word het veel te bossig.

Ben ook benieuwd naar jou Kweekverslag dan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag Dries, heb stoeltje bijgezet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh leuk dan ga ik volgende x ook wel zon netje kopen denk ik.. Maar als er dan iets misloopt met één van de planten kan ik hem er wel niet meer uithalen toch? Ja ik dacht zowizo voor een haze soortje te gaan! Hoe hou jij je LV hoger dan 60%? Want mij lijkt het echt niet te lukken, of is miss mijn afzuiging verkeerd? heb enkel 1 buis die naar buiten loopt en verbonden is met de koolstoffilter en fan controller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met lamp aan is het lastig om het zo hoog te houden omdat je een hoop afzuigt maar als de lamp uit is gaat ie op de minimaal ingestelde toeren lopen en dat is 40% bij mij dan loopt het wel op.

Als ik op 50/60% ga dan zakt ie weer naar 55% ongeveer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...