Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gysmo

Growshop Suggesties?

Recommended Posts

hallo medekwekers

 

een tijdje geleden hebben ze mijn vertrouwde growshop in yzendijke(alien) gesloten of dat denk ik toch.

weet iemand hier meer van?

 

en aangezien ik teveel nodig heb om online bestelling te doen ben ik op zoek naar ander alternatief.

 

iemand suggesties voor eerlijke growshop met groot assortiment?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt het in zuid nl? zoek namelijk een GS dicht bij belgie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ziel van alien draait nu bij dn urban gardenshop in terneuzen.

 

Dat je dat niet weet joh? Obama heeft er laatst zelfs nog een werkbezoek gebracht. :D

 

Suc6

Edited by Fl13r3flu1t3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben al van januari niet meer in GS geweest. had enkel iets in het nieuws opgevangen van de sluiting.

 

zelfde verkopers ook?

 

alvast bedankt kerel, helpt me al een flinke stap vooruit :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 2 weken geleden bij Agrotech Maaseik geweest in Maaseik in Belgie. Net over de grens bij Weert / Roermond / Sittard. Deze growshop word gerund door Nederlander genaamd Cesar. Hij heeft voorheen gewerkt bij Nuhnems zaden(Bayer Crop Sience...heb ik opgezocht). Ik viel bijna achterover van mijn stoel wat voor informatie hij mij allemaal gaf om optimaal te kunnen kweken. Het was net een wandelende encyclopedie. In een hele korte tijd gaf hij mij zeer waardevolle informatie wat betreft de chemie en biologie van een plant...en ook het creeeren van een optimaal klimaat (CO2, ventilatie, temperatuur, licht, warmte en zuurstof in je ruimte.) Daarnaast gaf hij mij ook uitleg over de werking en inhoud van 1 component en 2 component(A + B) voedingen en voedingstekorten in je substraat. Het allermooiste vond ik nog dat hij zeer goeie tips gaf over de luchtafvoer/isoleren van je ruimte zodat je niet gepakt wordt met een warmtemeting zonder grote investering!

 

Ik ben bij meerdere growshops geweest in Limburg en Brabant maar ik heb nog nooit zo'n vakkundig en professioneel iemand ontmoet als hij. Ik heb hem meerdere problemen voor gelegd en hij had overal een oplossing voor.

 

O ja en de prijzen in de winkel zijn heel schappelijk en je word finacieel niet leeg geschud...alles was geprijsd en stond in rekken!

 

Agrotech Maaseik, Bleumerstraat 8, 3680 Maaseik - Belgie site: www.growshopmaaseik.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar had ie ook n lekker koud biertje voor je klaarstaan terwijl ie je met zn wijsheid overlaadde??

Kijk, dat zijn de dingen die ik pas echt belangrijk vind tijdens t luisteren.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na hier gelezen te hebben over agrotech ben ik er vandaag langs geweest,

de winkel is slecht gelegen om spullen in te laden,

maar je kan ook elders in een loods alles gaan afhalen,afgelegen en anoniem,en dat is voor mij een groot pluspunt.

Ze zijn open sinds 6 augustus,ik vond het er goed uit zien,volgend weekend ga ik er inkopen doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er nog niet geweest maar ik vind er bij voorbaat al geen ene reet aan

de groeten thuis

:popcorn:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grow center noord toffe gasten!!!

Doen die het nog dan?

 

Ik had gehoord dat ze bezoek van de petten hadden gehad ivm maart wetgeving.

 

In het verleden paar keer geweest, inderdaad prima gasten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grow center noord toffe gasten!!!

Doen die het nog dan?

 

Ik had gehoord dat ze bezoek van de petten hadden gehad ivm maart wetgeving.

 

In het verleden paar keer geweest, inderdaad prima gasten.

nee man hun zijn juist de enige met nog een shop die gewoon open bleven in Amsterdam.nig steeds aanwezig hoor. ze trekken niks aan van de petten. Zijn zeker toffe gasten

 

Grow center noord toffe gasten!!!

Doen die het nog dan?

 

Ik had gehoord dat ze bezoek van de petten hadden gehad ivm maart wetgeving.

 

In het verleden paar keer geweest, inderdaad prima gasten.

nee man hun zijn juist de enige met nog een shop die gewoon open bleven in Amsterdam.nig steeds aanwezig hoor. ze trekken niks aan van de petten. Zijn zeker toffe gasten

zijn elkedag nog open geweest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de winkel van Agrotech Maaseik ligt midden in het centrum van Maaseik. Ze zijn nu een bedrijfsloods aan de rand van Maaseik aan het zoeken. Eentje waar je met de auto in kunt rijden. Ze gaan binnen nu en 1 maand verhuizen. Maar tot dan kun je gewoon naar de winkel gaan en spullen bestellen en deze afhalen bij hun opslag lokatie buiten de stad.

 

Ik vind het persoonlijk toch wel erg fijn. Ik ga niet meer graag in Nederland naar de shops. Dit met al die Politie invallen/inbeslagnames en kentekenschrijvers...

 

Huppa lekker de grens over en goedkoper inladen daar....en weer terug.....lang leve het schengen verdrag : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschillende reguleerde bekende tuin centra's in het land verkopen gewoon wat jij wil.

Van aarde tot filter en lamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Het allermooiste vond ik nog dat hij zeer goeie tips gaf over de luchtafvoer/isoleren van je ruimte zodat je niet gepakt wordt met een warmtemeting zonder grote investering!...

ben net bezig met mijn kastje, kan je de tip delen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nog nooit bij een gewoon tuincentrum filters of hps lampen gezien. Welke zijn dit dan PH?

genoeg dan moet je eens een keertje gaan winkelen erop uit gaan dan zie je het zelf wel maar bij allen growshops waar ik ben geweest hadden ze alles gewoon hoor pas nog een opti 3500 gehaald met CO2 compleet je weet wel wat daar bij hoort dus alles is er gewoon wat je maar wilt!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee niet echt deze week nog van white Widdow king..niet echt iets leuks bij hahaha heb ook gehoord dat alle wijze jongens van de forum af zijn en niet meer posten ofzo zo als racker en z'n vrienden haha die zou ik gelijk volgen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smokecloud, jij houd geen verslagen bij of wel?

je bedoelt van waar ik zelf mee bezig ben nee dat doe ik eigelijk nooit ben te bang voor ongeluk of wat dan ook bewijs foto's noem maar op nog paar weken geleden de pette op een locatie gehad.die gab van me had deurwaarder problemen naja je kent t wel denk.ik kijk lekker mee en als ik ergens mee zit stel ik een vraagje zo hier en daar.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...